Keskenmeno ja tunteet

Voi ei. Rankkaa on ollut sinullakin. Onneksi olet saanut oman prinsessasi :dummy1:
Meilläkin yks pieni höpöttäjä-tytteli täällä, onneks. Inha fiilis vaan, kun keskenmenon jälkeen tuli kauhea tunne, että menetän hänetkin. Aikka miten yrittää itelleen hokea, että nää on km:stä johtuvia tuntemuksia ja ajatuksia. Tullut välillä semmonen olo, että en mä halua enää muita lapsia. Sit kuiteski haluis raskautua vielä ja toisen lapsen. Sit taas palaa ajatus, et mennään nyt tän yhden kanssa ym.
Kai nää ajatukset asettuu sit ku on enempi aikaa kulunut. Mieskin on onneksi sanonut, että katsotaan vaan ihan rauhassa, sitten kun susta siltä tuntuu. Ja onhan meillä tuo esikoinen, ettei maailmaa kaada, vaikka ei enempää saataisikaan- nautitaan tuosta rakkauspakkauksesta. Onhan se järkipuhetta.. Ja noin niinku mieheltä, joka ei oo hirveen hyvä tämmössissä tunne- ym. jutuissa :wink

Mulla oli jotenki heti sellanen olo että uutta yritystä vaan, mutta lääkäri sanoi tänään että pitää odottaa kolmen viikon päässä olevaa hcg mittausta. Se pitää saada alle 20. Kyselin että miksi niin sanoi että muuten ei voida olla varmoja että keskenmennyt raskausmatsku on kokonaan poistunut.

Junttura, mun pitää mennä vasta 5 viikon päästä hcg verikokeisiin tyhjennyksestä! :/ siihen siis aikaa vielä 2 viikkoa.
Haluaisin aiemmin, koska vuotoa tosiaan kesti vain se 5pv ja raskaustestit on negatiivisia, eli luulen että kaikki raskausmateriaali on tullut ulos.

itselläni on myös enemmän että haluaisin suht nopeasti päästä tästä eteenpäin, jatkamaan yritystä.en nyt muista kirjottelinko jo aiemmin tänne mutta nyt siis keskenmeno rv 11+4 alkoi tiputtelu ja ja 11+5 tuli sitten materiaalia massiivisen verenvuodon saattelemana :sorry: hempat romahti 148-->100, nyt napsittu rautaa ja vuotokin alkaa olemaan jo siedettävää menkkamaista. lähinnä nyt vain haluaisin päästä tarkistuttamaan että kaikki on tullut pois

Mulla oli labrat ja lekuri maanantaina ja raskaushormoni oli kuulema melkein mittaamattomissa (niin vähäinen), eli kaikki ok ja venataan nyt vaan niit menkkoi. Sit saa nähä, mikä fiilis.. Tyhmää vaan, kun nyt joutuu vänkslää gummin
kanssa :meh:
Työt ja esikoinen saanut ajatukset muualle ja muutenkin alkaa fiilis olla tasoittunut.

Mut kyl toi keskenmeno kyllä semmonen ruljanssi oli, et onnittelen niitä, jotka ei sitä koskaan joudu kohtaamaan.

Samat touhut täällä johkuliini, mulla tosin vasta labrat 4. kesäkuuta. Kumia ei olla käytetty!

Ei tää hääviä todellakaan ole.. :hungover:

Johkuliini, kauan siitä sun km on aikaa? Mulla on nyt tänään siitä tyhjennyksestä 3vk ja 1pv. Ja tänään tuli paperiin pikkusen verta kun pyyhki. Mietin, että olisko vielä km vuotoa vai alkaisko kuukautiset. Vuotohan ei siis kestänyt silloin kun vaan 5päivää. Voi että kun kaikkee miettii koko ajan!:shifty:

Huomenna tulee siis 3 vkoa täyteen keskenmenosta, tai siitä kun vuoto alkoi.
Toivotaan, et sullois jo menkat ja pääset jatkamaan kans normaalia elämää ja uutta yritystä, eikös sulla/teillä ollut toiveena raskautua mahd. pian uudelleen?
Onneks koht on jo kesäkuu :rolleyes:
Paitsi nää ilmat on vähän mielenkiintoiset o_O viime vuonna tähän aikaan mä heitin talviturkin ja oltiin mökillä niin et lapsellakin oli vaan vaippa ja hattu päällä.

Ei oo tullu verta enempää, illalla tuli n. 18.00 aikoihin vähän. outoa. Mulla on kesäkuussa loma, niin toivotaan että voidaan yrittää sitten siinä loman aikana ;)

Moikka! Täällä ootellaan yhä niit menkkoi.
Just äsken ukolle sanoin, että nyt on kyllä niin, että minä en halua toista lasta. Hän ymmärsi tilanteen ja sanoi, et katsellaan sitten joskus, jos mieli muuttuu. Ei vaan kertakaikkiaan tunnu siltä, että haluaisin toista. Voihan se mieli toki muuttua jo vaikka kesän jälkeen tms. Mut nyt mennään näillä.
Me ollaan koko perhe kotosalla, flunssan kourissa

Mites siellä?

Moi. Menkkoja täälläkin odotellaan. Tai raskautta. Ei vaan näytä kumpaakaan kuuluvan. Pää meinaa hajota näiden ovis ja raskaustestien takia. Ei sais näin paljon stressata. Mulla taas kävi niin että vauvakuume yltyi tämän km jälkeen.
Joo kyllä se sun mieli siitä muuttuu jos on muuttuakseen:)

Mulla tuli tänään aamulla keskenmeno, viikkoja 6+2. Tämä päivä on vietetty itkun, surun ja epätoivon merkeissä. En halua vieläkään ymmärtää että taas meni kesken. Sama toistui viimekesänä. Miksi, miksi, MIKSI ?! :'( Tää on niin väärin. Yritystä takana 1,5 vuotta ja aikaiseksi on saatu kaksi keskenmenoa. :(

Ninizwi, olen pahoillani keskenmenoistasi!! :( Se on aina rankkaa, mutta sinun tilanteessa se tuntuu varmaan vieläkin pahemmalta kun yritystäkin on noin kauan jo. :( Täällä voit jutella jos haluat ja minulle ainakin tämä foorumi on ollut suuri tukiverkosto. Voimia sinulle<3

Moi! Tuolta joulukuisista tänne, viikko on nyt aikaa kun piti nuo pillerit syödä, kävin viime viikon maanantaina np-ultrassa ja sieltä ei enää mitään sykettä löytynyt. Oli noin 8+3 kokoinen, vaikka olisi pitänyt olla jo 11+4. Ei niin häävi kokemus ja vieläkin on vuotoa. Luulen, että on hemoglobiini aika alhainen, koska oon todella uupunut, etenkin nyt kun töissä pitää jaksaa. Mulla on kontrollikäynti jo perjantaina, en tullut kyllä kysyneeksi, mitä siellä tehdään, mutta oletan, että katsovat, onko tyhjennys onnistunut.
En myöskään toivo kenellekään tätä samaa, esikoinen oli tuloillaan ja nyt pitää tsempata itsensä niin hyvin, että jos uskaltaisi uudelleen kokeilla.
Vähän on vieläkin sellanen jyrän alle jäänyt olo, tavallaan hävettää, ettei minusta ollutkaan tähän, samalla kun yrittää hokea itselleen, että näin voi käydä ja et voi siihen itse vaikuttaa.. huoh.

Rinttis, olen pahoillani ja voimia sinulle! :(

mulla sama juttu, että joulukuisista tänne siirryin. La oli 2.12 ja varhaisultrassa 8+5 todettiin sikiö 8+0 kokoiseksi eikä sykettä löytynyt. Esikoinen kyseessä siis mullakin.

On se kamala kokemus, mutta älä vaan syytä itseäsi, vaikka niitä syitä yrittää etsiäkin! Se lapsi ei ollut vaan tarpeeksi vahva.

Ajan kanssa siitä pääset yli ja täällä voit päästää tunteesi valloilleen.

Toivotaan, että vuoto ei kestä enää kauaa ja pääsette yrittämään uudelleen, vai? :/

Osanotot täältäkin Rinttis. Minäkin tulin joulukuisista tänne.
Samaa mieltä, että elä vaan itseäsi syytä tai häpeä, koska siihen ei ole mitään syytä.
Vaikka kyllä mä muistan, että ihan kaikkia tunteita sitä tuli käytyä läpi aluksi.

Nyt tasoittunut ja toivon vaan menkkoja alkavaksi, jotta voin jatkaa normaalia elämää.
Enää kuukaus duuniaki ja sit pääsee lomalls lomps :)

Paljon voimia ja jaksamista sinne :Heartbigred

Susta tulee vielä ihana äiti :happy:

Takaisin