Keskenmeno ja tunteet

itseä nyt tavallaan harmittaa että tuli kerrottua keskenmenosta töissä pomolle ja parille muulle, siis pariin päivään en töihin kyennyt kun en tajuissani meinannut pysyä, mut silti, sillon joo tuntu hyvälle ajatus nyt parille kertoa ettei tarvii ihmetellä mut nyt sitten mietityttää että näinköhän sit ollaan koko ajan kyselemässä vointia tai että joko on tärpänny...:rolleyes: nojaa..näkee sitten loman jälkeen

Mua harmittaa ylipäänsä ku menin kertoo kaikille.. Siis äidin joo oli hyvä tietää, ku se on kokenu km rv 20, niin se oli mun tukena. Mutta sitten ku piti kaikille kertoa huonot uutiset, niin olis ollut vaan helpompaa jos ne ei olis tienny koko asiasta. Kuitenkaa rv 8+ ei mahaa näy. Mutta näillä mennään. Nyt kaikki tietää. Seuraavalla kerralla tiedän, että kerron vasta kun varmasti kaikki on ok ja oon käyny ultrassa. Jos malttaa niin odotan sinne viikolle 12.:)

Oho, en oo huomannu sun kysymystä Johkuliini. :) ihan hyvät fiilikset, jotenki tosi positiiviset, semmonen tunne että tällä kierrolla tärppää.. Ihan hullua.. Ei oikeastaan sais ajatella näin, koska hyvin todennäköistä on ettei tärppää.:dead:
Mitäs sä?:rolleyes:

No niin... Joulukuiset vaihtu mullakin nyt sit tänne. :(
Tänään käytiin nt-ultrassa. Kaikki oireet on kadonnu jo vähän aikaa sit, joten osasin odottaa pahinta. Alkuraskauden ultrassa kävin rv 7+4 ja silloin syke löyty ja kaikki oli muutenkin ok. Tänään (rv 12+2) ei sykettä enää löytyny. Pienen kehitys oli pysähtyny rv 9+0. :(
Mitään ei oo tullu ulos ja täällä nyt sit odotellaan aikaa lääkkeelliseen tyhjennykseen. Toivottavasti tulee pian.

Anannaa oon niin pahoillani!! Mulla kävi just samoin! Ihan kamalaa :sad015 Toivottavasti tyhjennys onnistuis ongelmitta ja pääsisitte yrittämään uudelleen! Voimia sulle!

Anannaa voi ei :sad001 otan osaa.
Mitkä fiilikset? Täällä voit halutessasi itkeä, riehua tai huutaa -kirjoittaen. :love022

Mulla on just täs ovulaation aika, mut ei erityisesti nyt yritetä. :grin
Ollaan mun porukoilla viel kylässä :wink

Mä en oikein tiedä.
Mulla oli aavistus jo ennen nt-ultraa ettei kaikki oo hyvin. Kaikki oireet oli hävinny mut kaikki jankutti vaan et niin kuuluukin olla. Uutinen ei siis tullu yllätyksenä mut satutti se silti.

Pari ekaa päivää oli aika itkuista, jäin saikulle viikoks. Ei huvittanu mennä töihin selitteleen. Soitin pomolle ja pyysin sen kertoon niille jotka tiesi. Pyysin myös, että sanois mun toiveen olevan se, että kun palaan, kaikki käyttäytyis normaalisti.

Päällimmäinen tunne on nyt se, että toivon tän olevan nopeesti ohi jotta päästään yrittään uudestaan. Meillä on ikää jo sen verran, ettei tässä oo kovin montaa vuotta aikaa. Molemmat kumminkin halutaan lasta eikä anneta tän nyt lannistaa. :)

Enkä itseasiassa kestä YHTÄÄN parasta ystävääni tällä hetkellä! Hän on raskaana itsekin nyt, eikä ainakaan helpota yhtään mun oloa. Hän on myös pahin heistä, jotka vakuuttivat kaiken olevan hyvin, vaikka itsekin hoitojen kautta kaksoset saaneena mutta sitä ennen keskenmenon kokeneena varmasti tiesi riskit.

Haluan ajatella asian niin, että luonto hoiti homman. Ettei meijän pikkuinen ollu elinkelpoinen ja että näin oli parempi. Silti mielessä pyörii jatkuvasti, että olenko sittenkin voinut itse aiheuttaa tapahtuneen, olenko jo liian vanha (35v) saamaan lapsia, voinko ikinä saada terveitä lapsia... Luovuttaa en silti vielä aio :)

Mukavaa Juhannusta meille kaikille kaikesta huolimatta :) Me ollaan vahvempia taas.

Johkuliini mulla oli ovis maanataina, huomasin sen vaan testillä. En huomannu mitään eroa limoissa tms. Ja jos kierto olis sen 29pv niinkuin ennenkin niin menkkojen pitäis alkaa 2.7, mutta oviksen mukaan 29.6.
Pitää nyt toivoa vaan parasta. Mutta mies on hokenu että ei saa lannistua jos ei tärppää..

Anannaalle pahoittelut km:sta. Sun viestistä oli pari päivää jo aikaa.. onkonkohtu tyhjentyny vai joudutko tyhjennykseen?

Mammu, tyhjennykseen joudun. Huomenna haen lääkkeet. Hieman hirvittää kun joudun sen kotona tekemään. Toivottavasti onnistuu kerralla. Kumpa tää vaan olis jo ohi :(

Voi kurjuus :/ Hirveästi voimia, taemppejä ja halauksia huomiseen. Toivotaan ja rukoillaam että se olis niillä lääkkeìllä huomenna ohi. Pidäthän ajantasalla meitit.

Itse olin kanssa joulukuisissa, km huhtikuun lopulla.

Kiitos :) Pidän teidät ajantasalla :) Huomenna siis otan sen ekan lääkkeen ja sit keskiviikkona varsinainen tyhjennys.

Mulla ei olis onnistunut tyhjennys kotona. Siis tulin siitä niin kipeäksi, että tarvitsin kaksi kertaa kipupiikin ja muitakin lääkkeitä. Lisäks ne saman illan aikana ultrasi kaks kertaa, että onko tyhjenytynyt. Tsemppiä hurjasti!! :(

Kääk!! Kuinkahan tuosta selviää?!? :O Kiitos tsempeistä, niitä varmasti tarvii!! Ja juu, otan tarpeeksi lääkettä.

Takaisin