Moikka foorumilaiset! Ehdittiin mun miehen kanssa iloita ja muokkautua ajatukseen pienen ihmeen tulosta viimein meille marraskuussa 2017, kun viikko sitten varhaisraskauden ultrassa yksityisellä lääkäriasemalla raskausviikolla 8+4 näkyikin vain tyhjä pussi. Tuomioksi tuli tuulimuna. Hämmennys ja sitä seurannut suuri suru varjosti meitä koko pääsiäisen.
Mulla alkoi sitten verinen vuoto toissapäivänä, vain vähän kipuja. Eilen kävin äitiyspolilla uusinta ultrassa (9+3), jossa näkyikin viikkoa 6+0 vastaava alkio! Sykettä ei pienellä näkynyt, mutta lääkäri sanoi, ettei vielä menetetä toivoa. Josko raskaus oliskin alkanut oletettua myöhemmin. Noh, mulle varattiin ensi viikolle ultra-aika torstaiksi. Sisälläni ehti syttyä pienen pieni toivon kipinä, että josko sittenkin..
Tänään mulla alkoi taas menkkamaiset kivut, jotka on nyt muutamassa tunnissa yltyneet lähes sietämättömiksi. Jatkuva kipu ja välissä kramppeja. Vuoto ei ole vielä mahdottoman runsasta, mutta veristä ja purumaista. Kyllä tämä nyt taisi olla tässä Otin särkylääkkeitäkin, koska tuskin tuonne masuun enää ketään elävää on jäämässä. Ihan kamalaa, että joutuu käymään tällaisen läpi! Miten te ensimmäisen raskauden keskenmenon saaneet ootte selvinneet?? Mä oon ihan rikki, vaikka osasinkin tähän jo viimeviikon "tuulimuna" tuomion jälkeen varautua.