Mulla on tänä vuonna ollut kaksi kkm, eka 6+1 ja 10+ tuplat.. Eka mentiin taistella. Tokan yritin. En oikein itkenyt. Yritin mennä vahvana. 1,5kk km:sta itkin ja itkin, lisäkseni sain loputtoman migreenin. Sen takia piti taistella 2kk.
Toukokuussa kaavinnan yhteydessä oli tullut kysta mikä huomattiin tarkastuksessa. Sitä seurattiin, se pelotti, koska äidillä ollut kohdunkaulan syöpä Ja ite tietysti pelkäsin pahinta. Syyskuussa todettiin hävinneen. Mies ehdotti yrittämistä vaikka olin vannonut ettei ikinä enää! Masennuin viimeisimmän kkm jälkeen. Sen tajusin vasta nyt plussatessa.
Kaksi kiertoa yritettiin. Ekalla ei tärpännyt, olin huojentunut. En käsittänyt miks. Tokassa tärppiviikolla olin paniikissa. Tajusin, että en oo valmis. Miehä oon masentunut ja samalla tajusin, että oon ollut esikoisen synnytyksen jälkeen myös masentunut. Plussatessa itkin, että ei.. Vittu..
No alku järkytys ja pelot omasta jaksamisesta on pikku hiljaa väsitymässä. Ensi viikolla oon menossa np-ultraan ja torstaina kävin viimeks (11+2) oli kaikki ok. :) Jotenkin semmonen olo, että kannatti kokeilla. Että jos nyt.
Tää on ollu paskin ja rankin vuosi ikinä! Onneks loppua kohti parani ja toivottavasti ensi vuosi jatkuu yhtä hyvänä tän kakkosen kohdalla, kun on tähän asti.