Keskenmeno ja tunteet

Ansakki: mulla kävi tosi huono tuuri sen viimesen kanssa eli kun matto vedettiin jälleen kerran jalkojen alla niin mulla ei ajatus kulkenu eikä miehelläkään niin suostuin sitten ite ottamaan ne tyhjennyslääkkeet (viime kerral Kättärillä laittoivat ne sinne ja 6h alkoi tyhjentymään) no vuoto alkoi mutta mä tiesin mitä sieltä piti tulla ulos mutta ei niin ei Tiistaiaamuna otin ne niin Perjantainna naistenklinikalle ja todettiin.että prosessi käynnissä mutta paikat kiinni ja ei mitään ulos tule ja tuskat oli niin henkisesti kuin fyysisesti kovat seuraavan viikon tiistaille aika tyhjennykseen Kättärille.
Poltareistani jouduin suoraan Naistenklinikalle lääketippaan koskaan ei ole ollu semmosia *synnytys*tuskia kuin nyt oli ja operoinnin jälkeen keho itki kun oli keholle raskas mutta kivut loppui kuin seinään parisen viikkoa yht. oli vuoto ja 5vko kuluttua alkoi ekat menkat.
Älä pelkää ei kaikille ole näin kurjaa mun keho ei vaan jostain syystä halunnu luopua siitä pikkasesta syytä ei tiedetä.

Kiitos, kun vielä vastasit.. Itse olen jotenkin niin rikki tämän asian kanssa kokonaisuudessaan. Näin niin paljon unia vauvasta ja herään aamulla "onnellisena tietäen että olen raskaana" kunnes taas asia paiskautuu päin kasvoja ja lujaa. Menee varmaan järki kokonaan kohta ja jollain pienellä tasolla toivon kipinä elää edelleen torstain ultraa kohden vaikka toinen puoleni tietääkin todellisuuden.:smiley-angelic008 Karmivaa joka tapauksessa, pääsen tänään lääkäriin asiasta puhumaan, onneksi!

Minulla on ikää jo 44 vuotta. Edellinen km oli 8/14. Nyt olen vielä raskaana, mutta on tuntuma, että huomisen ultran jälkeen tilanne on toinen. Viime kerralla jotenkin lohdutti ajatus uudesta yrityksestä, mutta tässä iässä se ei tunnu kovin todennäköiseltä.

Tämä ei ollut ehkä se positiivinen postaus, jota joku halusi. Kun nyt edes saisi asiallista kohtelua, jos tämä kesken menee.

Yölento, onko sinulla epäily että olisi mennyt kesken vai onko pelko olemassa edellisen km vuoksi. Tsemppiä huomiseen ultraan tuuthan kertoon miten kävi?

Niukkaa vuotoa on ollut neljä päivää ja viime yönä supistuksia. Äitiysultrassa kyllä rauhoiteltiin, että voi olla myös hematooma. Huomenna sen sitten näkee.

Muokattu viimeksi:
Yölento, jaksamista huomisen odotteluun! Toivotaan että kaikki hyvin! Kerrothan tilanteesta lisää huomenna? Itsekkin olen jo lähellä 40 ikävuotta ja mietin vaikuttaako se ikä kuinka paljon keskenmenon mahdollisuuksiin? Itselläni kaksi lasta jo ja nyt tämä kkm ensimmäinen laatuaan. Odottavan aika on niin pitkä...

Minulla on kaksi aikuista lasta. Kyllä iällä varmasti on merkitystä, ainakin omalla kohdallani. Meidän suvun naisilla on myös perinnöllinen oireyhtymä, joka altistaa keskenmenoille. Se on niin harvinainen, että vertaistukea ei löydy ja lääkärit ja hoitajat ei tunne edes nimeltä. Pitäisi itse olla asiantuntija, mitä voi tehdä ja mitä ei.

Huoh, tuntuupa että huomiseen on niiiiiin pitkä aika, eikö vois vaan tänään mennä nukkuun ja herätä vaikka kuukauden päästä kun tää kaikki olis ohi... :sad010

Kyllä sieltä nyt yksiön seinämaalit tulee ulos runsain mitoin. Tulisi nyt samalla kaikki, niin voisi päivällä ultrassa todeta kokonaan puhtaaksi.

Niin ja ne tunteet. Jotain sellaista mitä ei voi kirjoittaa. Varmaan tiedätte.

Kyllä tunteet on niin pinnassa ja tosiaan ei niitä sanoiksi saa puettua... Jännittääkin tämä päivä, onneksi tänne saa asioitaan purettua ulos ja tietää, että ruudun toisella puolella olette te, jotka ymmärrätte! <3

Voi että :( Itelläni todettii melkein samoilla rv 7+5 kkm, mutta alkio vastasi 5+6. Oon kuullu paljon että seiskaviikon jälkeen keskenmenon riski ois enää vaan jotain 4% luokkaa, mutta sepä ei tosiaankaan lohduta sillon kun ite kuuluu siihen vähemmistöön :(

Lääkäri reissu tehty, kohtu ja alkio selkeästi jo surkastumaan päin, vaikka mitään ei ulos ole tullutkaan... Nyt jotenkin itselläni varmempi mieli kuitenkin. Tyhjennys (lauantaina) sitten enää jännittää, mutta toivotaan että kaikki sujuu hyvin... Oli siis siirtynyt tähdenlentona kaarisillan toiselle puolella viikolla 7.

Takaisin