Keskenmeno ja tunteet

Ansaki suuret pahottelut kkm! :sad010

Itsekin kuuluin keväällä vielä joulukuunmammat 2015, mutta mulla ultrassa todettiin kkm 8+0.. Lääkkeellisessä tyhjennyksessä olin keskussairaalassa. Tämän jälkeen alkoi menkat viiden viikon päästä ja siitä kierrosta plussasin taas! Nyt porskutellaan jo 21+. Sanon tämän vain siksi, että se tuo toivoa. Uusi pysyvä plussa voi tulla jo seuraavasta kierrosta!

Voi että, pahoittelut ansaki :( Mitkä viikot sulla ois pitäny olla? Ompa kauheeta että joudut vaan ootteleen tyhjentymistä! Mulla oli 7+5 mutta oli kaks viikkoo ollu kuolleena, kaksi viikkoa tosiaan vielä tuon toteamisen jälkeen oottelin et pääsin tyhjennykseen, eikä mitään merkkejä et ois iteksee ollu pois tulossa... Toivottavasti et joudu odottamaan pitkittymistä kauan :( Voimia! <3

Laitan tämän nyt varmaan "väärään" osioon, mutta onko sellaista "selvityjät" osioo missä olisi kerrottu niitä hyviä iloisia asioita keskemenon jälkeen tapahtuneista jutuista? Kuten seuraavat surun väistyminen, seuraavat raskaudet ja muuta mukavaa! :rolleyes: kaipaisin nyt selleista luettavaa tähän hetkeen, jos sais vaikka vähän positiivistakin lueskeltavaa!

Anski, toivotaan että fyysinen toipuminen käy nopeasti. Ja toivotaan että uusi raskaus alkaisi yhtö nopeasti kuin ninnillä. En tiedä onko sellaista osioo. Tuolla salaiste puolella on ryhmä jossa on km kokeneita ja nyt onnellisesti raskaana erilaisten vaiheiden jälkeen.

minulla ansaki meni 3 kiertoa km:stä kun raskauduin uudelleen, toki vielä joutuu nt-ultraa odottelemaan mutta jospa tämä tapaus nyt pysyisi mukana loppuun saakka:)

Tiedättekö sen tunteen, kun näette unta siitä mitä on tapahtunut? Keskenmenosta. Elin sen hetken uudelleen, ja heräsin siihen samaan kohtaan kuin sinä yönä kun km tapahtui. Mietin voiko tää olla todellista, en itkenyt niinkuin sillon. Ehkä tämä keskenmeno alkaa olla käsitelty loppuun, vaikka se hiipiikin sillontällön mieleen..

Meillä ei oo vielä tärpänny ja nyt olis menossa 3kierto. Jänskättää nämä lähipäivät..

e-d samoissa mennään :) Mikä dpo sulla on? Mulla tänään dpo 9 ja kp 19. Henkeen ja vereen pessimisti, mutta myönnän et silti vähä jänskättää... :)

Muistakaahan kertoa sitten kuinta teillä kävi! :) Tahtoisin nyt vallan paljon jotain positiivista! Itse ens viikolla selvittelen kauanko tässä nyt pitää vielä odotella... :sad001

Ansaki,jotenki jännä että jäävät odottelemaan, että koska tyhjenee itsestään. Mulle laitettii ainaki heti keskussairaalaan lähete ja menin tyhjennykseen. Mulla oli istukka toiminut ja kohtu kasvanut vaikka oli kesken mennyt :o ens viikollako sulle selviää pääsetkö tyhjennykseen? Mun mielestä olis hyvä saada kaikki raskausmateriaali sieltä pois ja voit aloittaa sitten puhtaalta pöydältä. Mulla näkyi vielä 2-3viikon päästä raskaustestissä plussa tyhjennyksen jälkeen, viis viikkoa tyhjennyksestä verikokeessa hcg oli 2 ja samana päivänä alkoi menkat. Toivottavasti nyt pääsisit tässä eteenpäin!

Juu odotellaan ny vaan... Ja tää on tyhmää nyt ehkä ja turhaa miettimistä, mutta kun aiemmissa raskauksissa mulla on tullut huimaus kuvioihin viikkojen 10-12 aikana ja nyt ihan sama vaikka vauva nyt onkin todettu kuolleeksi. Ja mun tissit ei muuta kun tuu kipeämmiksi vaan koko ajan ja ns raskaus oireet voimistuu?!? Miksi?!? Ilmeisesti sikiö ollut kuitenkin kuolleena jo kolmisen viikkoa... .Luulis että jotenkin vähenis ees... Ja lääkäri ultras sen kurjan nopeesti kandin kanssa... Istukka oli ok ja kohtu kasvanut viikkoihin nähden oikein ja lapsivesi ja kaikki oli oikeissa määrissä ja kaikki oli ok!

Mulla oli kans raskausoireita, sikiö ollut kuolleena noin viikon ennen tyhjennystä. Niinkun sanoin, mulla oli istukka toiminut joka tapauksessa ja se voi aiheuttaa niitä raskausoireita.. ja kyllä ne vielä uudestaan ultraa jos tyhjennykseen joudut!

Sitä kans kysyin!? Mutta ei vissiin sit ja suostuivat sen sit loppu viimein siirtämään torstaille... Ja tosiaan se kun se sano että ultrataan ensi "jotta voidaan tarkistaa että eka lääkäri on asian diagnosoinut oikein"?!? Mitä he...ttiä, voiko sellaisen oikeesti muka diagnosoida väärin?!?! :smiley-angry007 ja ihan turhaan mun mielestä sanovat oikeesti noin, koska kellä tahansa (itseni mukaan lukien) se antaa ärsyttävän pienen pienen toivon kipinän ja taas tulee pettymys uudestaan... :smiley-angry017 Ihmetteli vain sitä että miksi eka lääkäri ei tutkinut kauemmin, koska sydämen syke ei välttämättä näy heti sillä silmän räpäyksellä vielä 9-10 viikoilla... Mutta tiedä häntä sitten... Torstaina sitten aamusta sairaalaan... Huoh...:smiley-angry017

Mulla oli 2011 rv 11+6 todettu kkm ja ollut 5vko kuolleenna ei mitään siihen viittaavaa vaan kaikki edennyt niinkuin pitää.
Kätilökin sano kun kaavintaan lopulta jouduin et Luontoäiti on pitänyt huolta kun oli ihan viime hetket käsil etteikö kohtu tulehdus iske.Passittivat tyhjennyslääkkeiden kaa kotiin puolitoista viikkoa ennen ja eikös sitä pitännä perjantain mennä Äippäpolille kun tyhennysprosessi on käynnis mut kun ei mitään ulos tuu.Paikan raudanlujasti kiinni. Polttarini olivat sinä viikonloppuna ja ilta/yö vietettiinkin si Äippäpolilla kipulääke tipassa. Mut ultrattiin silloin perjantain ja kätilö näytti ja kertoi että se on tosiaankin sitten kuollut jo 5vko si ettei jää mitään hampaankoloon.

Takaisin