Ansaki suuret pahottelut kkm! 
Itsekin kuuluin keväällä vielä joulukuunmammat 2015, mutta mulla ultrassa todettiin kkm 8+0.. Lääkkeellisessä tyhjennyksessä olin keskussairaalassa. Tämän jälkeen alkoi menkat viiden viikon päästä ja siitä kierrosta plussasin taas! Nyt porskutellaan jo 21+. Sanon tämän vain siksi, että se tuo toivoa. Uusi pysyvä plussa voi tulla jo seuraavasta kierrosta!

Itsekin kuuluin keväällä vielä joulukuunmammat 2015, mutta mulla ultrassa todettiin kkm 8+0.. Lääkkeellisessä tyhjennyksessä olin keskussairaalassa. Tämän jälkeen alkoi menkat viiden viikon päästä ja siitä kierrosta plussasin taas! Nyt porskutellaan jo 21+. Sanon tämän vain siksi, että se tuo toivoa. Uusi pysyvä plussa voi tulla jo seuraavasta kierrosta!

ja ihan turhaan mun mielestä sanovat oikeesti noin, koska kellä tahansa (itseni mukaan lukien) se antaa ärsyttävän pienen pienen toivon kipinän ja taas tulee pettymys uudestaan...
Ihmetteli vain sitä että miksi eka lääkäri ei tutkinut kauemmin, koska sydämen syke ei välttämättä näy heti sillä silmän räpäyksellä vielä 9-10 viikoilla... Mutta tiedä häntä sitten... Torstaina sitten aamusta sairaalaan... Huoh...