Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Naadikselle pahoittelut.
Mä pelkään kanssa että on jotain pielessä, kun tikkuun tulee edelleenkin vain hailakka viiva vaikka viikkoja pitäisi olla tarpeeksi. Multa mitattiin hcg 4+3 (480) ja 5+3 (2627) ja aika matalallahan tuo on. Tässä on liikaa samankaltaisuuksia ekan raskauden kanssa, kun koitin lukea tihrustaa ikkunan edessä haaleita testin viivoja ja se sitten päättyikin vaikeaan kromosomipoikkeavuuteen rv 18+.
Naadikselle pahoittelut.
Mä pelkään kanssa että on jotain pielessä, kun tikkuun tulee edelleenkin vain hailakka viiva vaikka viikkoja pitäisi olla tarpeeksi. Multa mitattiin hcg 4+3 (480) ja 5+3 (2627) ja aika matalallahan tuo on. Tässä on liikaa samankaltaisuuksia ekan raskauden kanssa, kun koitin lukea tihrustaa ikkunan edessä haaleita testin viivoja ja se sitten päättyikin vaikeaan kromosomipoikkeavuuteen rv 18+.
Kiitos vastauksista kilppariasiaan!:)
Soittelin tänään neuvolaan ja kysyin asiaa myös heiltä. Ei kuulemma tarvitse nostaa annosta, ihan niinkuin lääkärikin sanoi, koska tsh arvot on alle 2,5 (nyt mulla on siis 2). Mutta arvoja kuulemma kontrolloidaan ja tarvittaessa nostetaan lääkitystä. Vähän alko "hävettämään" tuo soitto, kun tuntu et se nainen vähän naureskeli sitä, että miks soitan sinne kun lääkäri oli jo sanonut että ei tarvi nostaa... :D Tuli niin epäluulonen olo, kun kaikkialla lukee, että pitää nostaa..!! :D
Täällä ilmoitauttuu yksi joka on toivonut lasta 9v ja nyt ilman mitään hoitoja tulin raskaaksi. Ihmeitä tapahtuu.
Kielsin kaikki oireet, pahoinvointi, kipeät rinnat, vatsakivut. Menin gynelle eilen vatsakipujen takia...ja kun katselin ruutua kysyin...onko se kasvain? Gyne tuumas, kyllä täällä joku kasvaa ja siltä löytyy sydämen lyönnit Ei itkulle meinannut tulla loppua, onnen kyyneleet.
Eli noin rv 7+4 ja tarkasti ei vielä tiedä kun mun menkat voi olla muuten vaan 3kk tulematta jos sille päälle sattuvat.
Nyt oon aivan paniikissa, ekaa kertaa raskaana ja pelkään menettäväni jotain minkä sain vasta eilen.