kesävauvat ❤

Kiitos! Yritetään olla stressamatta! <3

Kyllähän tässä ollaan ihan sydän syrjällään, kun esikoista odotellaan. Kaikki on niin uutta! Toivottavasti kaikki menee hyvin ja arvot pysyy kohdillaan. :)

Nyt mä sen sit tein, menin ostamaan äippäfarkut, kirpparilta löytyi ja ei maksanu ku 5€, ni en voinu vaan jättää niitä sinne. Vaikka miten aluksi päätin, että ostan vasta sitten kun sykkeen nään itse. :D kauheab taistelun kävin itseni kanssa etten ostanut vauvalle kans vaatetta. Oli ihan uusi ja todella ihana, olisi sopinut kummalle vaan. :D mut sit taas järki herätti ja muistutti, että voipi olla ettei massussa mitään olekkaan. :)

Muurahainen ja pikkuinen 6+3 <3

Mä eilen kaupungilla vähän vilkuilin lastenvaatteisiin päin ja menin semmonen maailman ihanimman vauvojen lelukaupan ohi niin teki mieli mennä kyllä vähän kattelemaan mutta ei viel pitkilleen uskalla ostella mitään.
Jotenkin vaan ei voi käsittää että voisko tuolla masussa oikeasti olla joku :D toivotaan..
Jasmi 4+6?

Tosiaan, poistun täältä, launataina alkoi vuoto ja maanataina ultrassa todettiin kohtu tyhjäksi. Tsemppiä mulle jatkoon

Täällä ilmoitauttuu yksi joka on toivonut lasta 9v ja nyt ilman mitään hoitoja tulin raskaaksi. Ihmeitä tapahtuu.
Kielsin kaikki oireet, pahoinvointi, kipeät rinnat, vatsakivut. Menin gynelle eilen vatsakipujen takia...ja kun katselin ruutua kysyin...onko se kasvain? Gyne tuumas, kyllä täällä joku kasvaa ja siltä löytyy sydämen lyönnit Ei itkulle meinannut tulla loppua, onnen kyyneleet.
Eli noin rv 7+4 ja tarkasti ei vielä tiedä kun mun menkat voi olla muuten vaan 3kk tulematta jos sille päälle sattuvat.
Nyt oon aivan paniikissa, ekaa kertaa raskaana ja pelkään menettäväni jotain minkä sain vasta eilen.

Pahoittelut Naadis :(

Kävin ostamassa mammahousut. Vähän kyl tuntu hassulta kun ei oo nähnyt et mahassa oikeesti on joku. En vaan voi pitää tavallisia housuja, ahdistaa liikaa

Pahoittelut Naadis ja voimia :(. Itsellä toivoton olo kun digitesteissä ei viikot nouse (tiedän että ovat epäluotettavia joskus) mutta kun ei ole oireitakaan. Pelolla odotan ensi viikon to varhaisultraa jolloin saan toivon mukaan selvyyttä tähän tilanteeseen.

Naadikselle pahoittelut.

Mä pelkään kanssa että on jotain pielessä, kun tikkuun tulee edelleenkin vain hailakka viiva vaikka viikkoja pitäisi olla tarpeeksi. Multa mitattiin hcg 4+3 (480) ja 5+3 (2627) ja aika matalallahan tuo on. Tässä on liikaa samankaltaisuuksia ekan raskauden kanssa, kun koitin lukea tihrustaa ikkunan edessä haaleita testin viivoja ja se sitten päättyikin vaikeaan kromosomipoikkeavuuteen rv 18+.

Takaisin