kesävauvat ❤

Sluga: Ei mee läpi, koska mulle ei määrätä antibiootteja kun äärimmäisessä hädässä ja kaverit tietää sen. Sairastin pari vuotta sitten pahan suolistotulehduksen jonka jälkeen antibiootit meni kiellettyjen listalle, pitää olla melkein henkeä uhkaava tilanne ennen kun aloitetaan.

Oh! Nyt on kyl vaikee keksii oikeen mitään :o joku syy et joudut kulkemaan autolla että et voi juoda?

No on kyl vähän vaikea keksiä mitään... Entäs joku päänsärky/migreeni tai vatsavaivat. Lupaisit juoda sit "seuraavalla" kerralla. Ja kertoisit sitten kun olet valmis.

Anteeksi nyt,mut täytyy kyllä vähän ihmetellä meidän suomalaisten kulttuuria,kun tuo alkoholin juominen on niin tärkeää. Itsekin oon melkein kokonaan jättänyt alkoholin jo aikaisemmin, että sen suhteen ei kukaan ihmettele,jos en juo pikkujouluissa. Viime vuonna olin autolla,eli en juonut ja tänä vuonna saan kyydin,enkä tietysti juo tänäkään vuonna.

Sano että on seuraavana päivänä joku meno ettet voi olla krapulassa. :o

Tähän kaverin on helppo sanoa että ainahan sitä yhden tai kaksi voi ottaa.. :D
Onhan sitä toki paljon muitakin lääkkeitä kuin antibiootit, joiden kanssa ei alkoholia suositella.
Itse kyllä jättäisin menemättä jos tietäisin että kaverit kyselee kuitenkin eikä usko simppeliä "en voi juoda lääkkeitten takia".
Tai sitten vaan kertoisin raskaudesta, olenkin kertonut jo parille kaverille.

Mä olin tyttöjen illassa heti seuraavana päivänä ku sain plussan testiin ja kauhee pähkäily kans että mitä sitä keksii ettei juo. (minä en yleensä kuppiin sylje jos joskus harvoin joku jotain iltamaa järjestää..). Noh sanoin vain että alapäässä tulehdus ja siihen sain lääkkeeet millä antabus vaikutus alkoholin kanssa.. laughing7 en tiä menikö läpi kaikille mutta eipä ainakaan kukaan kysellyt tarkemmin.. Toisena vaihtoehtona mietin että jos olis muka migreeni iskeny samana päivänä ja ei uskalla ottaa kuppia ettei olo huonone..

Meillä on firman pikkujoulut tulossa muutaman viikon päästä ja sinne pitäis kans keksiä joku selitys.. mennään jonnekki viskitehtaalle ja luvassa viskimaistajaiset.. :rolleyes:

Hepsis! Jennese ilmottautuu mukaan sakkiin. Olen suht nopsaan pläränny teidän tekstit ja mukavasti on täs ryhmäs jo porukkaa. Elikkä toista ootan. Esikoinen vielä imetyksen alla 7,5kk, joten omien oireiden kaa telmiminen onkin mukavasti haasteellisempaa :D Plussasin ennen ku menkkojen ois pitäny alkaa ja kävin kunnallisel ultras ja viikkoja 8+4, siellä kaikki kunnos :)

Okei,kiva juttu! Sulla on kokemusta jo ennestään,mut mulle tää on eka. Mukavaa,et joku menee tismalleen samoissa. Mä kävin varhaisultrassa viime viikon tiistaina ja kaikki oli hyvin.

Okei,kiva juttu! Sulla on kokemusta jo ennestään,mut mulle tää on eka. Mukavaa,et joku menee tismalleen samoissa. Mä kävin varhaisultrassa viime viikon tiistaina ja kaikki oli hyvin.

Joo se antaa vähä perspektiiviä tähä hommaa :D ihanaa että ultrassa ollut pikkunen hyvissä vesissä <3

Laitelkaa liittymispyyntöjä tonne salaiselle puolelle kun tulee.viestit täyteen, siellä on vielä kovin hiljaista ja lisää rupattelijoita kaivataan! :)

Laitelkaa liittymispyyntöjä tonne salaiselle puolelle kun tulee.viestit täyteen, siellä on vielä kovin hiljaista ja lisää rupattelijoita kaivataan! :)

Joo kovasti alottelin tätä viestiurakkaa tässä :D

Vaikka viestit onkin jo täynnä niin ei ihan vielä toi aikavaatimus täyty. Pitää siis vielä parisen viikkoa odotella.

Näkeeks sen jostain montako viestiä tähän ketjuun on laittanut? Ja kauanko on aikarajoitus? "Hölmö" täällä kyselee ;)

Juu mulla sama, aikavaatimus ei oo täynnä. Oon kyllä tähänkin puoleen ihan tyytyväinen :)

Takaisin