kesävauvat ❤

Hei kaikki te jotka pyöritte SOMESSA. Missä vaiheessa ajattelitte siellä myöntää/julkaista asian?

Itse en meinannut somessa asiaa kuulutella lainkaan ennen syntymää. Kun siellä on paljon sellaisiakin ihmisiä joiden ei minusta tarvitse asiasta tietää etukäteen. Läheisimmille ystäville kerron aikanaan muulla tavalla.

Tuskin kerron somessa. Esikoisen aikaan laitoin äitiysvapaan ekana päivänä kuvan itestäni

Mä julkaisin somessa viimeksi np-ultran jälkeen, ja veikkaan et nyt sama homma. Mut toi muurahaisen idea on kyl kiva :)

Somessa varmaan joskus vuoden vaihteessa julkistan jollain kivalla tavalla :) varmaan joku kiva kuva jos masu näkyy

Mulla on fbssä vain sellasia ihmisiä kavereina, joille kertoisin muutenkin. Laitan sinne varmaan jonkun mahakuvan kun raskaus alkaa oikeesti näkyä ja ollaan päästy näiden kriittisimpien viikkojen yli :) muuten en aikonut asiaa somessa kuulutella.

En tiiä vielä. Viimeks laitoin kuvan kaks viikkosista varpaista :) Olin ehkä vähän hysteerinen, en ees vauvalle tehty käsitöitä uskaltanu jakaa. Yleensä otan aina valmiista töistä kuvan instaan :) Voi olla et tällä kertaa julkasen masukuvan

Täällä kans sunnuntaina plussannut. Oletettavasti la olisi kesäkuussa. Mun kierto on niin vaihteleva 28-60päivään. Tärppäs toisesta kierrosta[emoji177]Tämä on meidän kolmas.. Toivottu vauva on mut alkoi jännittää et lähdetään niin alusta ku muut lapset jo koulussa[emoji23][emoji47].

Ekasta ei pitänyt kertoa someen mitään ennen syntymää, mut jouduin jo rv35 osastolle ja jouduin tekemään ohareita sovittuihin tapaamisiin, niin välttääkseni näihin osallistuvien kiukun julkaisin kuvan mun tippaletkuista. Joku tarkkasilmä sit tajusi kuvasta, et olen Naistenklinikalla, ja huuteli sitä someen niin paljastui vähän vahingossa.

Samalla linjalla tämän toisen kanssa, viimeistään vauvan synnyttyä.

Hei kaikille :Heartred Liitynpäs minäkin mukaan :)
Plussasin viime perjantaina ja viikkoja nyt varmaankin se 4+3. Meillä uusperhe johon kuuluu edellisestä avioliitosta 3 jo murkkuikäistä lasta ja nyt sitten nykyisen miehen kans tämä meidän neiti 2v. Kovasti kaveria olemme halunneet vielä neidille :)
Toivotaan että tämä raskaus onnistuu, edellinen päättyi keskenmenoon rv 10. kesäkuussa.
Onko teillä mitattu hcg tä missään vaiheessa vielä? minulta tänään, kun otettiin muitakin verikokeita. Oli jotain 560.. entiiä varmaankin ihan ok näille viikoille :) ?

Moikka! Plussasin sunnuntaina ja tilanne oletettavasti nyt 4+2 ja laskettu aika joskus juhannuksena varmaan. Mieheni on myös syntynyt jussina, joten mahdollisuudet on varsin upeaan synttärilahjaan, jos kaikki menee hyvin [emoji4]. Ja toivotaan että meillä kaikilla menee hyvin! [emoji177]

Mies kertoi viimeksi somessa rakenneultran jälkeen, kun tiedettiin kumpi on tulossa. Ei varmasti ainakaan aiemmin tällä kertaa kerrota.

Voi helvetti:o oon ottanut tässä alkuraskauden aikana muutaman kerran finrexiä kun en oo yhtään tajunnut, että se on kiellettyä. Menin sitä lukemaan pakkaus selosteen ja siellä oli keskenmenoriskistä ja sydämmen epämuodostumisesta. Miten voin olla näin tyhmä:o vaikka riski vissiin onkin pieni mut silti.

Onko teillä mitattu hcg tä missään vaiheessa vielä? minulta tänään, kun otettiin muitakin verikokeita. Oli jotain 560.. entiiä varmaankin ihan ok näille viikoille :) ?

Onnea plussasta! :) Hcg:hän ei kerro raskauden tilasta mitään ellei sitä mittaa uudestaan aikaisintaan 48h edellisestä. Tärkeintä on, että hcg tuplaantuu 48-72h välein. Ensimmäinen arvo ei siis kerro periaatteessa muuta kuin, että olet raskaana. Hcg nousee kaikilla yksilöllisesti eli se voi olla melkeinpä mitä vaan ekassa mittauksessa.

Somessa viime raskaudesta laitoin ekan päivityksen 20/40 ja siitä osa osasi arvata, seuraava oli sitten rakenneultrakuva. Tästä toisesta en ole sen koommin vielä ajatellut, että miten sen kerron..

Vaikka vakaa ajatus oli, että työkavereille en kerro ihan aikasintaan varhaisultran jälkeen, niin tulipa sitten kuitenkin muutamalle tänään kerrottua, ompa jotenkin "vapautunut" olo :D

Tää palelu on siis jotain aivan järkyttävää. Villasukat, villatakki, Kahdet housut ja peitto päällä ja silti ihan horkassa. En muista et esikoisesta ois ollu tällaista. Tultiin just vauvakahvilasta ja siellä vielä kylmät lattiat missä istuttiin niin nyt entistä kylmempi. Mut toisaalta, nyt on kivut vähä helpannu niin ihan kiva et on ees jotain oireita joista muistaa olevansa raskaana.

Misu ja masuasukki 5+2

Takaisin