Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
mullakin on siis noita menkkamaisia kipuja, alavatsavihlaisuja, sitten niitä..mitäs nimeä täällä käytettiin, sukkapuikkokipuja vai mitä ne nyt olikaan. välillä kiristää ja nipistää alavatsaa tai navan korkeudelta ihan huolella. sitten vielä ne supistukset, jotka ei kyllä koko kohtua koveta vaan sellaset 75% :D
selkäkivut ja supparit vaivaa eniten öisin, niin että herään suppareihin ehkä pari kertaa yössä. päivisin tulee suppareita aika tiheään jonkin aikaa epäsäännöllisesti, mutta sitten ne taas loppuu. sitä ihan innostuu melkein jo ottamaan aikaa ja pohtimaan "josko nyt.." mutta ei niin ei. olishan se hyvä että pikkuinen olisi kohdussa vielä, mutta kun oon jo niin malttamaton!! odotan innolla neuvolakäyntiä joka on nyt perjantaina, samalla on vika lääkärintarkastuskin. josko olis paikat jo alkanut pehmentymään ja valmistautumaan tulevaan koitokseen.
täällä on ollut niin hiljasta pari päivää että aloin epäilemään kaikkien olevan jo synnärillä :D
mulla pamahti viikko 36tänään käyntiin.
hitto kun itekkin tietäis tarkan päivän jolloin saisi pikkusen syliin. ite pelkään kyllä leikkauksia yms niin paljon että varmaan sais tainnuttaa mut ihan huolella ennen sektiota. mulla ei ole koskaan edes murtunut luita, enkä muutenkaan ole joutunut sairaalaan, paitsi synnykset tietty. ei voi muuta kuin nostaa hattua teille jotka pääsette sektioon.