AinoL.
Vauhtiin päässyt keskustelija
Sairaalassa vierailusta...meilläkään ei onneksi saa tulla vieraita. Enkä huoliskaan vaikka sais tullakin. Viimeksi olin niin kipeä, että ei tullut mieleenkään seurustella kenenkään kanssa.
Sanokaa niille anopeille ja muille jotka sairaalaan niin haluavat tulla käymään, että siellä on käytäntö muuttunut ja ei saa tulla vierailemaan, kuin sisarukset ja isä. Jos ei muu auta...
Muutama päivä oltiin kotona ennenkuin vieraita meillä tuli käymään. Miehen perhe oli siitä ihana, kun ne olivat leiponeet suolaista ja makeaa kahvileipää.
Alkuun tuntui, että yhdet vieraat kotona viikossa riitää. Olin niin kipeä ja väsynyt.
Siitepölyallergiasta, minulla olisi viime syksynä alkanut siedätyshoito allergiaan, mutta tulinpa sitten raskaaksi, niin en ehtinyt sitä aloittaa...ehkä joskus sitten..Nenäsumute on nyt käytössä, joka on kyllä hyvin toimivaa ja lisäksi käytän cetiriziiniä lisäksi, jos tarvitsee. Ekassa raskaudessakin sitä sain käyttää ja nyt en ollu muistanu reseptiä pyytää niin ostin ihan ilman reseptiä.
Nyt alkaa olla suunnilleen kaikki hankinnat tehtynä. Viime viikonloppuna saatiin makkarikin järjesteltyä vauvaa varten ja uusi hieno pinniskin on kasattuna.
Yö meni valvoessa ja synnytystä miettiessä. Tuli ärsyttäviä suppareita, jotka tuntui jaloissa asti:( Eilen tuli ikkunoita pestyä ja shoppailtua eli näköjään ihan liikaa yhdelle päivälle. Tänään pitää yrittää sohvalla majailla vaan ja laittaa lapselle vaan muumit pyörimään;D