Hibiscus
Jostain jotain jo tietävä
Oikein aurinkoista Vappua! Täällä kerrankin oikein hyvin nukuttu yö takana, ei vuotoja eikä supistuksia. Olo on muutenkin ihmeen pirteä. Vappupallot puhallettu, sima valmiina ja munkitkin paistettu :)
Mamma1/11: Jyväskylässä minäkin, mutta ei mun terkka kertaakaan ole ultrannut vaikka neuvolasta ultralaite löytyiskin. Sanoi kyllä kerran, että voidaan jokukerta katsoa miten päin vauva on mahassa (kun oli vähän epävarma tarjonnasta), mutta eipä sit kuitenkaan olla käyty ultraamassa. Taitaa JKL säästää noissa lääkärikäynneissä, ylimääräisiäkin lääkärikäyntejäkin on tosi vaikea saada neuvolasta.
Mamma1/11: Jyväskylässä minäkin, mutta ei mun terkka kertaakaan ole ultrannut vaikka neuvolasta ultralaite löytyiskin. Sanoi kyllä kerran, että voidaan jokukerta katsoa miten päin vauva on mahassa (kun oli vähän epävarma tarjonnasta), mutta eipä sit kuitenkaan olla käyty ultraamassa. Taitaa JKL säästää noissa lääkärikäynneissä, ylimääräisiäkin lääkärikäyntejäkin on tosi vaikea saada neuvolasta.
Lekuri ei kommentoinut asiaa mitenkään. Verenpaine oli ekalla mittauskerralla 148/77 tms. ja sitten toisella kerralla, kun olin äheltänyt kuteet ja kengät jalkaan 141/74. Hitto kun on dille lekuri, kolmannen kerran jos ois mitannut olisi ollut ihan varmasti 125/60 tms. No enpä tuosta nyt huolestunut, kun tiedän että mulla nousee helposti jos jännitän tai olen liikkunut juuri ennen mittausta.
, mittaajasta kiinni. Raivotarjonnassa ollaan ja tuskin enää kääntyy, lekuri sentään tarkisti asian ultralla, mutta muuta ei sitten voinut ultralla näyttääkään
Ihan hurjaa että ensiviikolla vauva on jo täysiaikainen ja voi syntyä siis ihan milloin vain... Juu minäpä se puhuin siitää synnytyksen puolittumisesta ja sulla kyllä ei oo tosiaan kauaa menny esikoisen kanssa AinoL!