3rika, meillä on neuvolakäynnit (lkri ja terkka) saman katon alla vierekkäisissä huoneissa, ultrat on ulkoistettu Tampereelle terveystalolle.
Voi kun teillä monilla jo ne liikkeet tuntuu noin hyvin! Ihanaa, mä odotan täällä kieli pitkällä että alkais meidän Täpinä melskata jo kunnolla =) kovasti oon koettanut sängyssäkin tunnustella, mutta ei vielä mitään =/ esikoinen melskasi aina hetken aikaa kun oltiin menossa nukkumaan ja hiljeni sitten yöksi. Saas nähdä onko tämäkin yönukkuja vaiko kukkuja =) nyt toi etinen istukka voi kyllä tehä sen että liikkeet tuntuu myöhemmin, vaikka esikoisestakin oli kyllä istukka etuseinässä ja liikkeet tuntu melko aikaisin.
Aiim, meillä pääsee ainakini neuvolaan kuuntelemaan sydänääniä aina kun siltä tuntuu. Itse oon käynyt 3kertaa ylimääräisillä käynneillä, kun on ollut noita vuotoja mitkä on säikytelleet.
(.) joulu meni leppoisasti =) aatto oltiin kolmisin kotona, joulupäivänä meidän porukoilla ja tapanina anoppilassa. Poika sai paaaaaljon lahjoja ja oli ihan päästään pyörällä, reppana! Mutta tykkää kovasti kaikista lahjoistaan, sai kyllä juuri sellaisia lahjoja mitä on vähän kaivannutkin, oman kaivurin ja rekan ja ison parkkitalon =)
Täällä niitä liikkeitä odotellaan jo kovasti, mutta vielä ei tunnu. Toisaalta nyt on vasta 15vk täynnä, että eiköhän ne parin viikon päästä ala sit jo hiljalleen tuntua =)
Meidän pieni kummityttö syntyi joulutontuksi <3 aaton aattona ystävän vaavi syntyi sektiolla raskausmyrkytyksen vuoksi viikoilla 40+5. Muuten ovat voineet ihan hyvin mutta ystävällä on edelleen verenpaineet koholla ja tulehdusarvot samoin. Saas nähdä koska pääsevät kotiin, torstaina tulee jo viikko täyteen sairaalaelämää, alkaa sekin hiljalleen kypsyttää! Tuoreessa muistissa on, kuinka hemmetin tylsää siellä oikeasti on, meidän esikoinen ainakin nukkui vaan 24/7 niin ne meidän 4pv kävi tosi tylsäksi...tulisivat nyt pian kotiin niin pääsisi nuuhkuttelemaan sitä ihanaa vauvantuoksua <3