Ihania ultrauutisia :)
Miten sitä kestää odottaa omaa rakenneultraa, johon on tänään vielä tasan 3 viikkoa!! täällä näyttäis olevan aika monella ollut 19-20 viikolla, meillä on 21 viikolla! :/ en millään malttais odottaa! Onneks nyt on kivaa, koska täällä on alkanut myös tuntua liikkeitä ja tönäsyjä, hassu tunne <3
Meillä liikutaan aika paljon aamulla ja päivällä, iltaisin on rauhallisempaa, ja jos sängyssä yritän rauhottua työpäivän jälkeen ja kokeilla oikein niin ei varmana liiku :D
Mä olen kanssa odottanut sitä "toisen kolmanneksen elämäni fiilistä" ja raskauden hehkua, mut ei oo vie näkynyt. Tosin mulla loppui onneks se oksentelu mikä oli siinä 13-17 viikoilla. Nyt on ollut vähän seesteisempi vaihe, että jos se tosiaan tulis sitten se ihana vaihe nyt :)
Vaunuista: Me ollaan aateltu tilata saksasta,
www.babyonlineshop.de Gesslein:in yhdistelmävaunut, missä on kumipyörät ja mukana tulee vaihtuvat etupyörät (kääntyvät), sellaisella kova alustaisella pussilla, mikä menee aluksi ja sitten myöhemmin alustan voi ottaa pois, niin saa pussin rattaisiin lämmikkeeksi. Kavereiden hyvän kokemuksen avulla päädytään todennäkösesti näihin ja kun tilaa Saksasta suoraan, säästää muutaman satasen :)
En ottanut isojen pähkäilyjen jälkeen sitten sitä influenssa rokotusta, nyt välttelen kaikkia lapsiperheitä ja pidän itseni erakossa tän pahimman ajan :D töissä käytän sitten käsidesiä ahkerasti ja toivon että pysyn terveenä!
Hyvää Viikonloppua kaikille!