Kesämasujen toinen kolmannes

Pitäisikö tonne meidän listaan päivitellä poika- tai tyttölupauksia?

(.) ei mitään kummosta, alkaa jo aika selvästi näkymään että raskaana ollaan ja kohta jo puoliväli paukkuu!
Ens keskiviikkona ois kauan odotettu rakenneultra ja jännittää niin paljon että vatsaan sattuu :(
Huoh, toivotaan että kaikki täällä saavat vaan hyviä uutisia emoticon

Ainiin, tiistaina oli neuvola, sf-mitta 15cm, painoa tullut alusta +3kg (eli viime kerrasta vajaa kilo). Hemppoja ei katottu, katotaan ens kerralla ku on "laaja" tarkastus eli kaikki KELA asiat yms.
Sykkeet on ollu 161/155/140
Seuraava neuvola-aika on 2.2 (rv22+2)

Vitsi sentään kun kaikki tuntuu käyvän koko ajan neuvolassa. Minä vasta pari kertaa ja seuraavakin on vasta kuluvan kuun vika päivä.
 emoticon
Kauhea epätietoisuus iskee välillä, mutta sitten kun pienoinen uskaltautuu potkimaan sen verran että tuntuu hiukan helpottaa.

ninanina, kättärilläkö sulla ultra-aika ens keskiviikkona?, täällä myöskin. Alun perin oli tiistaille varattu, mutta piti vaihtaa aika kun mies ei olisi muuten päässyt. Onneksi saatiin seuraavalle päivälle, tosin todella tyhmään aikaan, yhden tienoilla. Toivottavasti töissä ei ole tuolloin kiirettä niin voi sieltä sitten suoraan hipsiä kotiin (tai toivon mukaan vauvanvaate ostoksille).
emoticon

Voi kumpa viikko menisi nyt nopeasti!!!

Eilen kokeilin systerin vanhoja mammahousuja ja just hyvät oli. Nyt sitten päällä ja paitavaihtoehdot kipusivat taivaisiin. Aikaisemmin hameet vähän verotti yläkropan vaatetusta (varmaan viimiset 3kk käyttänyt hametta).
Jostain pitäis vielä löytää takki koko talveksi, mutta vaihtoehtoja ei kauheasti näy olevan ja hinnat on ihan törkeät. Nykyinen menee vielä normivaatteiden kanssa kiinni, mutta kun laittaa vähän enemmän lämmintä niin tukalan nafti on.
Ulkoiluhousut tilasin netin kautta ja niiden pitäis tulla vajaan parin viikon päästä ja näiden housujen pitäis käydä myös synnytyksen jälkeen.
Onkos muilla ollut vaatetusongelmia?

Kylläpäs nyt tuli tekstiä emoticon

Filippa, tuolta löytyy siitä ihan oma keskustelu, muistaakseni postasin sen otsikolla vaihtoehtoinen äitiyspakkaus =) sieltä löytyy suora linkki rokkibeibin sivuille ja tuohon "beibiboxiin"! Ja kantoliinasta, mulla oli esikoisella sekä babybjörnin reppu että kantoliina. Reppu oli kätevä reissun päällä, mutta tykkäsin kantoliinasta tosi paljon erityisesti kun luukas oli pieni, kun siinä vauva on jotenkin niin tukevasti ja hyvin piilossa! Ja paino jakautuu ihanasti omaan selkään laajalle alalle, kantoliinassa jaksaa kantaa lasta huomattavasti pidempään kuin repussa!

ninanina, olis kiva päivitellä niitä sukupuolilupauksiakin =) mä tein tonne niitä varten ihan oman "äänestyksen" helpo nähdä miten meidän porukka jakautuu!

Aiim, mä ostin esikoista odottaessa semmoisen villakangastakin, joka levenee kellomaisesti tosta rintojen alta alaspäin. Meni mulla koko talven ihan loppuun asti eikä kiristänyt =) nyt mulla on lisäksi pitkä toppatakki joka on mulle vähän liian iso kun oon ostanut sen vuosi sitten kun oli vielä raskauskiloja esikoisesta jäljellä. Mutta se menee nyt hyvin masun päällä tämän talven! Ulkona mulla on sit toppahousut missä on henkselit, niin voin pitää rauhassa nappia ja vetskaria auki pitkän takin kanssa =D

Mä sain nyt näiden vuotojen takia aikaistettua rakenneultraa viikolla. Toivoin että lääkäri olis laittanut mut suoraan ylimääräiseen ultraan gynelle, mutta ei...no, enää 3vk ultraan <3 toivottavasti meillekin näytettäisi sitä haaroväliä =D

Moi! Täällä yks kesävauvaa odottava liittyisi mukaan keskusteluun :)

Hankinnoista mitään en ole vielä hankkinut, kaikki oikeastaan esikoisen jäljiltä valmiina varastossa ja ihan käytössäkin. Esikoisen aikana hankintoja ja valmisteluja aloin tehdä rv20 jälkeen ja äitiyslomalle jäädessä kirosin kun ei ollut mitään tekemistä, kun pinnasängyn kokoaminen ja vaatteiden pesu+silitys vei vain hurjat 2 päivää :D Nyt ainoat hankinnat on oikeastaan sisarusrattaat ja kantoliina(jonka oon jo valinnutkin valmiiks). Meillä on kantoreppu mutta se ei sopinut ihan pikkuvauvalle. Sitten vasta kun oppi kannattamaan päätään ja oli vähän ryhdikkäämpi.

Mahan kasvua on hieman havaittavissa, mutta aika pieni tuo vielä aamuisin on. Painoa on tullut onneksi vasta noin kilo. Tai tuntuu kyllä että neuvolan vaaka näyttää puolikiloa enemmän kuin kotona :D

Liikkeitä on alkanut tuntua muutamana päivänä jo pari kertaa päivässä. Välillä tuntuu olevan kauhee meno päällä pienellä ja liikkeet on koventunu huomattavasti, vaikka hentoja kopsahduksia lähinnä vielä ovatkin. Ekat liikkeet tunsin jo yli 2 viikkoa sitten, mutta ne oli ihan mittättömiä tähän verrattuna.

Pähkäileekö kukaan influenssa rokotteen kanssa vielä? Mä kun en nyt osaa millään päättää :( neuvolassa tiistaina suositteli vielä että ehtii ja voi ottaa, mutta jätin sen vielä kun en pystynyt tekemään päätöstä siinä heti. Pitäisi kyllä NYT päättää jos meinaa ottaa!
Lähinnä mietityttää se että voiko siitä rokotteesta olla haittaa tälle raskauden kululle? kaikki on mennyt niin hyvin ja pelko on kamala koska yksi keskenmeno takana.
Sit taas mietityttää että jos en ota ja sairastun vakavasti, mulle näitä flunssia kun tuntuu kertyvän :/ sitten voi myös olla pahoja seurauksia, ennenaikainen synnytys jne.
Miks tää on niin vaikeeta :(

Vieläkö tähän keskusteluun mahtuu mukaan?

Olen 33-vuotias ja odotan kolmatta lastani, entuudestaan minulla on kaksi tyttöä 4 ja 1 -vuotiaat. Laskettu aika on 19.6 (huomasin että sama päivä on useammallakin).

Liikkeitä on nyt tuntunut viikon verran, vaikka itse asiassa odotin tuntevani ne myöhemmin, koska tuo istukka on etuseinässä. Siispä oli iloinen yllätys, kun yhtenä iltana pikkuinen tervehti pikkuisilla potkuilla emoticon Maha ei oo kasvanut niin kuin ensin odotin, onhan nyt kolmas tulossa ja edellisestä ei ole niin kauan aikaa, mutta kohtu on taaksepäin kallellaan, eikä se masu pullahtanutkaan heti esille. Jossain vaiheessa olin jopa vähän huolissani asiasta, mutta nyt kun liikkeet tuntuu, niin huoli on helpottanut. Ja iltasella mahakin näkyy jo selkeesti.

Mitään hankintoja en ole vielä tehnyt, tuplarattaat pitäisi jossain vaiheessa hankkia, mutta haluan odottaa, että rakenneultrassa on kaikki kunnossa. Ja jos sieltä tulee kolmas tyttö niin vaatetta ainakin löytyy!

Moikka :)

Tervetuloa mukaan Pätkiss!

Kantoliinoista: Esikoisen kanssa käytin paljon, ihan mahtava keksintö. Sitten vähän isommalle tyypille (oisko alkaen 6kk?) meillä on ollu käytössä Ergo reppu. Se on myös mahtava ja käyttöikä on piiitkä, ei oo kauaa kun Rurik (nyt 6-v) on siellä vielä keikkunut.

Bolakorusta: Mulla myös samanlainen kehikossa oleva koru kun mamma 1/11:lla. Pallona vaan kullanvärinen pallo. On jännä miten lähes kaikki lapset kiinnittävät huomion koruun (ihan vauvasta koululaisiin). Rurik kutsuu korua (tai kai enemmänkin kehikkoa) rotanloukuksi.

Kiitos kauniista sanoista aiemmin kesämasu. Otan osaa pikkusiskosi vuoksi :(  Lohdullista kuulla ettei sulla kätkytkuoleman pelkoa ollut  kuin ekan vauvan kanssa. Mullakin pelot vähän helpottaneet kun ollaan ylitetty viikko jolloin Rauha vauva kuoli. Mutta seuraavana rajapyykkinä jota odotan rakenneultra (1.2.) ja rauskausviiko 24 (niinkuin Zeni kerroit sullakin olevan).

Hankinnoista: Muutama söpönen pikkuvaate ostettu kirpparilta: Päädyttiin harkinnan jälkeen ottamaan äitiyspakkaus. Siinä on nykyään aika kivasti kestovaippoja sekä myös noita ihan pikkusia vaatteita.Turvakaukalo saadaan lainaan ja vauva tulee nukkumaan meidän sängyssä. (Rurikkin nukkuu useimmin vielä meidän viekussa joten voi tulla vähän tiivis tunnelma) hoitopöytä on Rurren huoneessa lipastona (eli Rurrelle pitää kyllä hommata sen tilalle joku lipasto/kaappi), vaunut meinataan ostaa käytettynä, Rurren kestovaippoja ja vaatteita ym on hyvin tallella joten ei kai se pikkuihme sitten paljon muuta tarvi.

Muutaman piitkän duunipäivän jälkeen olo on kun jyrän alle jäänyt. Pitää ihan oikeesti nyt vaan tajuta ettei pysty tekemään enää samaan tahtiin kun tavallisesti. Joten taisi kyllä tulla aika sekava sepustus tällä kertaa. Hyviä vointeja ja hyvää energiaa teille kaikille!

Miiruli: Mulla kanssa esikoinen roikkuu siinä bola-korussa kiinni kun se helisee kivasti ja onhan se varmaan pikkuisen mielestä muutenki ihana. :))

Täällä tapellaan sen verran noiden äitiysvaatteiden kanssa että en löydä mistään toppahousuja(ei sillä että niitä kauheasti olisi edes tarvinnu vielä)mitkä olisivat mammamalliset....Esikoista kun odotin viimetalvena niin sama homma. Käytin sitten vaan yli isoja collegehousuja... 
Muuten mulla on kolmet mammahousut, muutama mammapaitakin ja aika hyvin menee nuo normipaidat kun ovat pitkän mallisia ja venyviä. :) 

Tänään on ollut aivan karseita liitoskipuja... Melkein itkua väänsin kun ulkona kävin lenkillä ja se lenkki loppuikin melko nopeasti kun en vaan pystynyt liikkumaan. :( Kauhulla odotan niitä viimeisiä kuukausia..viikkoja.. ja jos menee vielä yliaikaiseksi niinkuin pojan kanssa kävi. :/ Mutta kaiken tän kivun kyllä unohtaa kun sen pikkuisen nyytin saa syliin. emoticon

Moikka!:)

Täällä olis menossa rv 19+5:)  Esikoista odotellaan:) Ensimmäisen kerran liikkeitä tunsin jo joskus rv 14 :) silloin oli vielä itsenäisyyspäivä!:) Miesystävä tunsi pikkuisen liikkeet jo rv 17+jtn :) "onnekkaaksi odottajaksi" mua kutsutaan:)

Heissulivei!!!

Täällä sitä aloitettiin sokereiden tarkkailu kun rasituksessa paastoarvo ylittyi 0.1 mmol :)
Neuvolassa tänään kävin harjoittelemassa pistämistä ja samalla sain kuulla ihanat sydänäänet ja kova jumppa oli "Väpällä" käynnissä, liikkeitä ei vielä tunnu muuten kuin yksi pieni muljahdus sillointällöin.

Kovista päänsäryistä olen joutunu kärsimään. Kipu saattaa kestää useamman päivänkin. Taitaa mennä hormoonien piikkiin nekin! emoticon Niinkun kaikki muutkin itkupotkuraivarit. Kaupassa käynti voi joskus olla tälle tytölle vähän liiankin haastavaa hermojen puolesta!!
emoticon 

Meillä rakenneultra 16.2. Tuntuu kamalan pitkältä ajalta mutta nopeastihan se aika on tähänkin saakka kulkenut. Ja kun 1.2 aloitan hetkeksi työt niin aika kuluu varmasti vielä nopeammin. Huomenna siirrytään viikolle 17.

Äitiyspakkauksesta sen verran että täällä aijomme sen ottaa koska on ensimmäinen lapsi kyseessä.

Influenssarokotteen suhteen tein päätöksen, että kun en ole sitä muinakaan vuosina ottanut niin jätän sen ottamatta nytkin. Takaraivossa hokee pieni ääni että jos sen nyt otan niin sairastun siihen varmasti, noh tiedä häntä! emoticon

Eipä muuta tälläkertaa!

Netta ja "Väpä"

Heippa ja oikein hyvää alkanutta vuotta!

Täällä voidaan oikein hyvin. Etova olo ei enää vaivaa ja suklaakin taas maistuu :). Muutenkin on onnellinen fiilis. Toki pelot, että jotain ikävää tapahtuu on taka-alalla, mutta olen yrittänyt olla liikaa murehtimatta. Itse en ole kokenut mielialojen hurjaa vaihtelua laidasta laitaan tai saanut mitään raivokohtauksia. Itkuherkkä kyllä olen ja mielen pahoittaa ehkä herkemmin kuin normaalisti. Tuntuu että toisaalta aika menee hurjaa vauhtia eteenpäin ja toisaalta se tuntuu matelevan. Ehkä se korostuu vielä siinä, että suurimmalla osalla tällä palstalla on laskettuaika niin paljon aiemmin kuin itsellä. No mutta perästä tullaan :)

Influenssarokotteen otin. Ystäväni jolla LA maaliskuussa, oli kysynyt 5 eri lääkärin mielipidettä asisasta ja kaikki olivat sitä suositelleet. Kuitenkin minuakin asia mietitytti ja pelotti että jos siitä olisi haittaa vauvalle ja raskaudelle. Kahteen otteeseen olen nyt kuitenkin lääkärissä käynyt varmistamassa että masuasukilla kaikki on hyvin ja viimeeksi tiistaina näin pikkuisen ja kuulin sydänäänet. Rokotteesta on nyt nelisen viikkoa. Mitään oireita rokotteesta ei tullut. Olen ihan tyytyväinen. Tiistain ultrassa lääkäri näytti myös kuvaa 4d:nä ja sain yhden kuvan kotiin. Pikkuinen näyttää jo ihan isältään :)

Painon nousua en ole enää kotona seurannut. Lopetin kun paino oli noussut 46 kilosta 52 kiloon. Ahdisti kun joka kerta paino oli noussut ja päätin että koska asialle ei juurikaan voi mitään tehdä, niin en viitsi itseäni turhaan kiusata. Nyt sitten kuullaan tuomio painosta pelkästään neuvolan punnituksissa. Sitä hetkeä odotellessa... neuvola maanantaina :/

Liikunnasta sen verran että vesijuoksua olen nyt parin viikon ajan kokeillut, sekä mammajoogaa. Molemmista tykkään ja meinaan niitä jatkaa. Lisäksi sain raskausajan saliohjelman ja sitä ajattelin ensiviikolla mennä testaamaan. Lisäksi ulkoilut koiran kanssa. Ei kuitenkaan mitään isoja suorituksia ja tavoitteita. Niin mennään kun hyvältä tuntuu.

Liikkeitä ja potkuja vielä odotellaan. Nyt muutaman päivän ajan olen tuntenut ihan pienet tökkäykset tai kuplan puhkeamiset ja luulen että ne on vauvan aiheuttamia. Kuitenkin odotan innolla että kunnollisia ja selkeitä potkuja alkaisi tuntumaan.

Meillä rakenneultra on vasta ystävänpäivänä, joten monen monta viikkoa vielä.
Sukupuolta emme meinaa kysyä. Kiva kuitenkin lukea teidän muiden ennustuksia tulevan pikkuisen sukupuolesta :D Ja onnea Mamma 1/11, sinä sait huokaista jo tuon rakeneultran suhteen ja ihanan lupauksen tytöstä :D 

Muutto saattaa olla vielä meilläkin ennen kesää edessä. Omakotitaloa olemme etsiskelleet, mutta sopivaa ei ole vielä tullut eteen. Tosin meillä on kyllä tässä paritalon puolikkaassakin neliöitä toista sataa, joten ei niin kiirettä ole. Jossain vaiheessa pitäisi vain ruveta sitten valmistelemaan ja hieman pintaremontoimaan pikkuiselle huonetta. Onhan tässä vielä aikaa...
Mitään hankintoja emme ole vielä tehneet. Edes yhtään pientä potkaria en ole ostanut. Vaunuja ja vauvanhuoneen sisustuksia ja muita tarvikkeita olen tutkaillut ahkerasti ja valintojakin on tehty. Ostamisen säästelen sitten keveemmälle. 

Tulipahan pitkä sepustus.... Oikein ihanaa loppuviikkoa kaikille! Muistakaa levätä :)

Uusille tervetuloa! :)

Influenssa -rokotteesta
, oisin työpaikalla saanut ja terveyskeskuksessa neuvolatäti (näinä kummallakin käynnillä mitä on ollut) tyrkytti, mutta päätin olla ottamatta.
Pitkään pähkäilin minäkin, mutta kuitenkin kallistuin sille kannalle ettei mitään ylimääräisiä mömmöjä tähän kroppaan. Niin ja koskaan ei ole influenssaa ollut aikaisemmin, toivotaan ettei nytkään tule.

Kantoliinasta / -repusta
, meinasin hommata kummankin. Me pidetään ulkoilusta mieheni kanssa (kävelylenkeistä, lumikenkäilystä yms), joten pienoinen olisi mukava ottaa mukaan esim. lumikenkäilemään, sitten vuoden päästä talvella ;)

Mamma1/11, tilasin tosiaan netin kautta ulkoiluhousut, ns. kuorihousut joiden alle toivon mukaan mahtuu sitten sen verta kerroksia, että ovat lämpimät pakkasellakin. Menevät sitten keväälläkin hyvin.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Hiphei! "Paniikkiultrassa" käyty ja kaikki kuulemma niin hyvin kuin voi olla
Kovasti voltteja heitteli vauvelin niin ei oikein kunnon kuvaa saanut, eikä nähty sukupuolta, pidetään siis jännitystä yllä ainakin rakenneultraan asti. Mutta ihanaa oli nähdä että kaikki ok, voi taas hieman huokaista.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Täällähän on tullut kivasti uusia. :) Mainitsiko joku että on tykännyt Crescentin vaunuista? Tykästyin niihin ja ajattelin sellaiset Classic malliset hankkia, pyöräkin kun on palvellut niin hyvin yli 10 vuotta, ympäri vuoden ajossa. Ajattelin hiekan värisen kopan hankkia, kun pikkuinen syntyy kesällä. Edellisen kanssa kesähelteellä tummansinisissä vaunuissa oli KUUMA. Olin juuri tytön ja koiran kanssa 4h kauppa + lenkitysreissussa ja masussa alkoi jo kovasti kivistää. Ei vaan voi enää touhuilla samalla tavalla kuin on tottunut.. Minä en ole hankkinut vielä yhtään ainutta vauvan juttua. Jostain syystä odotan 2.2. ultraa, jos sitten pääsisin jo shoppailemaankin. Ergo reppu on meilläkin, ja Sara 4 v istuu siinä vieläkin (jopa nyt masun kanssa), jos ei metsälenkillä jaksa kävellä. On todella hyvä ja kestävä! Jep, rentouttavaa ja ihanaa viikonloppua kaikille! :)

Iltaa kaikille ja tervetuloa uusille :)

Ihania ultrakuulumisia on saanut lukea <3
Itsekin kävin tänään lääkärissä kipeiden supistusten takia ja samalla lääkäri kurkkari ultralla kaveria. Näytti tulevan pikkuveli meille :) Miehekkäästi hän oli haarat levällään kohti anturia :D Supparit ei onneksi olleet saaneet mitään aikaan. Labraan piti jättää näytteitä tulehduksen varalta, mutta eipä sieltäkään mitään kuulunut, eli kaikki varmaan niissäkin ok. Ihan vielä ei olis huvittanutkaan jäädä saikulle. Esikoisesta jäin ekan kerran supistusten takia muistaakseni rv 23.

Te ootte muut ollu niin reippaita liikkumaan... Oikein hävettää itteni puolesta kun en saa lähdettyä liikkeelle. Ei muka oo aikaa... Jospa huomenna sais edes pienen hien pintaan kun pitää piha kolata. Näyttää taas tulevan tota inhaa lunta taivaan täydeltä...

Neuvolassa tuli käytyä pari päivää sitten. Johan sai täti motkottamisen aihetta. Eihän painonnousua puoli kiloa viikossa oo ees paha. Eihän?? Kuitenkaan ei oo tullu kun kilo lähtöpainosta. Justiin oli muuten Vauva-lehdessä (?) artikkeli raskausajan painonnoususta. Siinä luki, että 1-20 viikkojen aikana kertyy 25% koko painosta, 20-30 (ehkä?) 50% ja loput 25 siis sitten loppuajasta. Jos tuon mukaan nyt miettii, niin eipä tässä raskaudessa paljoo tuu paino nousemaan :)

Huomenna mennään hakemaan uudet kärryt <3 Päätin sitten kuitenkin ne matkatuplat hankkia, vaikka ei tiiä onko niille nyt sitten paljoo käyttöä.... Mutta kun halvalla saa niin pakkohan se on :) Oliko siitä muuten puhetta miten uudelleen synnyttäjät meinaa noita tuplia hankkia? Etenkin ne joilla ikäeroa tulee yli 2v?

Musta tuntuu, että kauheesti on porukkaa tippunut pois. Lista meistä on kovin pitkä, mutta samat nimimerkit täällä melkein kirjottelee. Toivottavasti kaikki on hyvin niillä jotka eivät parin ekan viestin jälkeen ole kirjoitelleet.

Toppahousuja mäkin olen alkanut kaipaamaan, vielä menee vanhat, kun jättää napin auki, mutta kohta varmaan pitää aukaista vetoketjukin niin sit kyl housut putoo jalasta. Jonkinlaiset toppahousut olis kuitenkin hyvät, että pääsee tyttöjen kanssa ulos. Isoon ääneen kyllä ilmoitin jo miehelleni, että otan hänen toppahousut käyttöön jossain vaiheessa. Ovat muutaman koon isommat ja ainakin "toimivat" hyvin edellisen raskauden jälkeen, kun maha jäi pömpöttämään eli jonkin aikaa pitäisi vauvamaha mahtua niihin.Onneksi tässä ei kuitenkaan ole enää montaa kuukautta talvea jäljellä ja kesällähän se maha on isoimmillaan. Ja voihan sitä pitää silmät auki, kun kiertelee kirppiksillä... Talvitakin  hankin edellisen raskauden aikana, sellaisen A-linjaisen, maha jää hyvin suojaan. Muuten noita äitiysvaatteita on edellisten raskauksien jäljiltä, mutta muutama pusero pitäisi varmaan jossain vaiheessa ostaa. Mut katselen eka, et miten tuo maha oikein kasvaa.

Mä kävin tuossa viime viikolla tutustumassa yhteen kuntosaliin, jos saisin aikaiseksi alkaa taas kuntoilemaan. Jaksais paremmin loppuraskauden. Nyt on ollut melkein vuoden tauko, mutta noi tytöt kyllä pitää mut koko ajan liikkeessä. Täytyy tsekata löytyiskö sieltä tuota mammajoogaa, jota on täällä suositeltu.

Äitiyspakkausta ei meinata ottaa, kun otettiin se viime vuona ja tavarat/vaatteet on edelleen tallessa. Otetaan avustus rahana, ajattelin et kirppiksiltä löytyy vauvoille hyvin tarvikkeita/vaatteita, jos vielä jotain tarvitaan.

Vointi on ollut erinomainen, et välillä meinaa "unohtaa" olevansa raskaana. Ei pahemmin väsytä ja ruokahalu on kohdillaan, makeeta vaan tekee ehkä liikaakin mieli. Ja nyt nuo mielialan vaihtelutkin ovat tasaantuneet. Alkuraskaudesta "räjähtelin" jatkuvasti ja tosi pienistäkin asioista, se oli välillä tosi rasittavaa.

Hyvää viikonloppua!

Zeni kyseli noista rattaiden hankkimisesta, me ostettiin just Britax B-Dual rattaat ja meillä ikäeroa tulee 2v4kk.
Meijän poika on sellanen rämäpää haahuilija etten missään nimessä uskaltais antaa hänen kävellä yksin vaikka kaupungilla/ostoskeskuksessa tms (ja kyllä, mä tykkään käydä ihan hirveesti pyörimässä niissä)

Täälläkään ei pahemmin mitään oireita oo, pissalla saa juosta jatkuvasti
(mites se toinenkolmannes kun ei tartte juosta vessassa???!)
ja tissit tuntuu edelleen aika kipeiltä eli taitavat kokoajan vaan kasvaa (JEEE!!)

Me ei oteta äippäpakkausta vaan rahana joka on sen 140e ja käytetään se noihin rattaisiin.
Esikoisen jäljiltä kaikkea oikeastaan jo löytyy ja varsinkin jos tulee poika (niinku voisin väittää) niin ei oikeastaan mitään tarvita emoticon

Ei mulla muuta asiaa ole kuin että tunsin tänään liikeitä ensimmäistä kertaa! Makoilin sängyssä ja siitä pikku tönäisystä ei voinu erehtyä! Kaveri taisi nukahtaa heti kun ei tullu lisää liikketä, mutta olipa erikoisen tuntuista! :-)

Takaisin