Täällä oli viime viikolla joku ihme "migreen"i viikko, joka päivä ihan armoton päänsärky ja huonovointisuus. Kävin sitten työterkkarilla mittaamassa paineet ja hemoglobiinin varmuuden vuoksi, 112/60 ja 125 elikkäs hyvät oli :) tarvii mainita neuvolassa huomenna asiasta, kun tosiaan mulla tää aamuoksentelu on alkanut sen 12vkon jälkeen!!!
Nyt on onneksi ollut muutama päivä ilman päänsärkyä :) Täytys vaan muistaa juoda, juoda ja juoda, en vaan tie miten paljon kun sit mun tekee se vesikin pahaa, ja mehujakaan ei viittis litkiä. huoh.
Täälläkään ei vielä ekaa potkua/liikettä ole tuntunut, kuumeisesti sitä kyllä odotan, vaikka tiedän että ensisynnyttäjä ei välttämättä kauhean aikasin niitä vielä osaa hahmottaa ja tunnekkaan.
Käytiin viime maanantaina (silloin 15+5) "ylimääräisessä" ultrassa yksityisellä kun halusin nähdä että kaikki on hyvin, ja siellähän se pikkuinen taas oli hirveästi liikkeellä ja söi peukkua :D meidän oma peukkumaakari <3 Nyt oli muuten taas ottanut kiinni menkkojen mukaista laskettua aikaa, lääkäri sanoi että vastaisi 16+2, katsotaan miten käy rakenne ultrassa, muutetaanko sitä vielä vai mennäänkö tolla lasketulla ajalla mikä nyt on, 20.6 (menkkojen mukaan 15.6). Nyt ei taas malttais odottaa sitä rakenne ultraa, se on vasta 10.2. Huomenna olisi toisen neuvolan vuoro, ja kovasti toivon että kuulisin ekan kerran vauvan sydän äänet, kun ei olla sellastakaan ihmettä vielä päästy kuuntelemaan, ultrassa ainoastaan nähty sydämmen lyövän.
ninanina: mä olen ihan hirvee stressaaja, ""kiva"" että joku muukin on, mulla tää on välillä niin uskomatonta, mun paras kaveri mua aina nauraa et miten voin olla tällänen stressi erkki :D jos en stressaa jotain vauvasta, niin sitten kaikesta muusta, ja sitten lopuksi jo siitä että stressaan sitä että stressaan ja miten se vaikuttaa vauvaan, ole siinä nyt sitten :D täytys vähän oppia VISSIIN relaamaan. Mut minkä ihminen luonteelleen voi...
Tirri: olen monesti lukenut tuosta sun tiputtelusta, olisin itse varmaan jo hermoraunion partaalla, onneksi sinulla on syy selvillä eikä ole esikoinen niin tunnet vauvan liikkeet yms. mikä antaa varmuutta ja voimia jaksaa, mut on varmasti ärsyttävää tuo tiputtelu, toivotaan että jossain vaiheessa jo pian loppuisi!
Itkuherkkyys: on tuttua täälläkin, hanat aukeaa yllättävän helposti ja joskus on ihan kauheeta kun et vaan kertakaikkiaan pysty hillitsemään itseäsi. Tilanne on äärimmäisen vakava kun se on päällä mutta jälkikäteen onneksi naurattaa :D täällä on monet itkupotkut saatu :)
Bolakorusta: oon myös katsellut niitä ja ajattelinkin tilata jonkun, kun vaan osaisin päättää että minkä :D
Kauheesti tekis mieli muutenkin jo hankkia kaikkea, mutta taidan vielä odotella siihen rakenne ultraa ja sitten pistää kortin vinkumaan ;) jotenkin jännittää se rakenne ultrakin..
Onko kenelläkään muulla muuten sellaista tilannetta että olisi muutto edessä tai suunnitteilla nyt vielä ennen kesää? Täällä on miehellä kauhee täpinä että pitäis muuttaa isompaan (asutaan rivarikaksiossa), vielä ennen vauvan syntymää, että ei mahduta olemaan ja mihin ne kaikki tavarat mahtuu jne. Mä en ole nyt just innostunut asiasta, ensinnäkin kaikki asunnot on niin törkeen kalliita nyt ja jotenkin ei vaan huvita ajatus muutosta, ja kun olen tässä niin tykännyt asua.En kyllä kohta enää jaksa kuunnella, joten olen yrittänyt alkaa tsempata itseäni ajatukseen, että jos joku sopiva löytyisi niin sitten voisin vielä muuttaa. Saas nähdä.
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille, taas ollaan askeleen lähempänä kohti kesää <3