V
viola_violin
Vieras
Lumienkeli87, suloisen kuuloinen "ukko" sinulla. Anna hänen vaan hösöttää, on varmaan aika avutonta, kun haluaa olla kokemuksesta osallinen, mutta silti joutuu olemaan ulkopuolinen, kun ei itse pääse (joudu?) kokemaan itse raskautta. Minun armas siippaseni on osoittanut samankaltaisia elkeitä ja se on kyllä herttaista ja lämmittää sydäntä.
Kaatumisista: Itse en ole onneksi pyllähdellyt (vaikka sään puolesta olisi kyllä tilaisuuksia ollut!), mutta oma äitini kertoo tarinaa, että hän 8. kuulla minua odottaessaan lensi suorilta jaloiltaan selälleen liukkaalla jalkakäytävällä. Ja selvisi (ja minä-vatsanasukki selvisin) säikähdyksellä. Kohtu taitaa kuitenkin olla melkoinen suojapaikka... [:)]
Kaatumisista: Itse en ole onneksi pyllähdellyt (vaikka sään puolesta olisi kyllä tilaisuuksia ollut!), mutta oma äitini kertoo tarinaa, että hän 8. kuulla minua odottaessaan lensi suorilta jaloiltaan selälleen liukkaalla jalkakäytävällä. Ja selvisi (ja minä-vatsanasukki selvisin) säikähdyksellä. Kohtu taitaa kuitenkin olla melkoinen suojapaikka... [:)]