Kesämassun kasvattajat 2009

mimosa87: Juu asun oulussa muutin tampereelta tänne vuosi sitten. Ai sä asut kiimingissä. No me asutaan sit aika lähellä toisia[:)] Ensimmäistä lasta mäkin odottelen ja oon 89 syntyny. Joo oon kans kuullu et on vaikee saada noita aikoja. Mulle annettiin toi eka ultra aika suoraan neuvolasta mut se johtu varmaan siitä että mulle tehtiin samalla yks tutkimus jonka takia otettiin sit myös verikokeet. [:)]
 
Meillä on tänään ensimmäinen ultra, vasta... LA siis 30.5, ja viikkoja jotain 12... kuka niissä pysyy mukana [;)] siis 11+6 oikeesti...
 
vatsa on NIIIIIN iso, että ei mahdu farkut jalkaan, eli verkkariosastolla (YÄK) mennään, kun en ole onnistunu löytämään mun vartalolle sopivia mammavaatteita... eilenkin vietin turhauttavan tunnin juoksentelemalla tuon läheisen kauppakeskuksen vaateliikkeitä läpi... eikä mammavaatteita löytynyt kuin h&m:n liikkeestä?!? ja kun niiden vaatemalli on sellainen ettei ole koskaan istunut mulle hyvin[:(]
 
mistä ihmeestä niitä löytää?? mulla alkaa olla jo epätoivon fiilikset ilmassa, tahtois oikeat housut jalkaan...
 
töissä onneks oon sellasessa paikassa että firma sponssaa duunivaatteet, mutta eipä oo helppoa piilotella kumpua... eikä tietty varsinaisia äitiysvaatteita ole tarjolla, joten isompaa kokoa vaan päälle...
miten tämä masu voikin olla näin iso jo näillä viikoilla... taitaa tulla -iik- kaksoset... vaikka tais mulla viimeksikin vatsa kasvaa heti alusta asti ihan kunnolla... mutta tänäänhän se selviää. muuttuukohan mullakin tuo LA paljonkin... hmm....
 
 
Nyt on pakko paljastaa tietämättömyyteni (ja positiivisen tuloksen jälkeen olen huomannut olevani tietämätön aika monessa asiassa[&:]) eli mitä tarkoittaa, kun puhutte viikoista x + x? Valaiskaapa miuta kiitos.
 
Heiskulle: Tää pahoinvointi on kyllä aika väsyttävää, mutta tähänkin on jo jotenkin turtunut. On normaalia käydä viisi kertaa päivässä oksentamassa[:D] Loppuis silti jo! Mites sun masu, joko näkyy? Itsellä pömpöttää siihen malliin, että töissä huomasivat raskauden, vaikka kuinka yritin sitä piilotella löysien paitojen alla.
Mulla on ultra 25.11. Pelottaa hurjasti.. aina niin jännää, et entäs jos kaikki ei ookkaan hyvin...(oon ollu jo viidessä ultrassa, kun aluksi oli niitä ongelmia)
mut ei kai tässä auta mennä ku päivä kerrallaan.
 
Unohtui millsille vastata, että netissä myydään paljon äippävaatteita. Uskaltaako sovittamatta tilata on kysymys erikseen... Lindex taisi lopettaa myynnin, Kapphallissa on ainakin ennen ollut. Sokokselta löytyy myös. Laitan jatkoa, josko keksin.
 
Nyt on pakko paljastaa tietämättömyyteni (ja positiivisen tuloksen jälkeen olen huomannut olevani tietämätön aika monessa asiassa) eli mitä tarkoittaa, kun puhutte viikoista x + x? Valaiskaapa miuta kiitos.

 
Hei Minnis käyppä tekemässä tuo raskauslaskuri. Täytät siihen viimeisten kuukautistesi ensimmäisen päivän niin se kertoo sulle, että kuinka monta viikkoa ja päivää olet raskaana. Eli tuo x+x tarkoittaa juuri viikkoja+päiviä.[:)] 
Eihän näitä asioita voi tietää ennen kuin on itse raskaana.
 
Iso kiitos. Kylläpä nyt on viisas olo[:@]. Eli ei tuon ihmeempi, ajattelin taas ominaiseen tyyliini liian monimutkaisesti.
 
Heippa kaikille.
 
Meillä oli surun täyteinen maanantai.
Vauvastamme tuli enkeli pilven reunalle. Kovien kipujen saattelemana. Ne kivut, jotka jäi jäljelle ovat vielä kovemmat kestää ja päästä yli. En toivo kenellekään samaa.
 
Hipaisi hiljaa enkelin siipi,
kauneinta maailmassa näytti.
Salaa sitten ovesta hiipi,
enkelin oikeutta käytti.
Nukkui pieni enkelin siipien suojaan
ja lähti,
nyt pikkuinen on taivaan kirkkain tähti.


Nuku hyvin kulta, äiti kaipaa sua.
 
voi ei Tiinaliina otan osaa suureen suruunne!!![:(]
Itellä oli tänään sokerirasitus koe..ei kiva..mut ompahan tehty! Miten teillä voi kaikilla olla jo niin suuri vatsa kumpu??noh johtuisko siitä että olen ylipainoinen jo ennestään ni ei näy..mut oon kyl huomannu et alamaha on ollu turvoksissa koko ajan..ja kyl jotkut housut puristaa..varsinki farkut!Mulla nyt viikkoja 11+3..
 
Terve kaikille mahan kasvattajille!
 
Ilmottautuisin varovasti mukaan kesämahaa kasvattaviin. Viikkoja on nyt 11+3 ja huomenna olisi toivottavasti kaiken konkretisoiva ensimmäinen ultra! Jännittää ja pelottaa aika lailla... Jotenkaan ei ole vielä uskaltanut koko asiaa uskoa kun pelottaa että löytyyköhän sieltä mitään elämää ollenkaan. Pahaa oloa ja kuvotusta on 24 h ja kaikenlaisia tuntemuksia, mutta heti jos on välissä yksikin paremman olotilan päivä niin on aivan varma että siinä se nyt sitten oli. Mutta huomenna asiaan siis vahvistus! 
 
Onnea huomiseen Helvi! Jännittäviä aikoja nää on. Kuten voitiin huomata, aina ei pääty onnellisesti. Jaksamista kaikille.
 
Tervetuloa joukkoon helvi, me mennään aika samoilla viikoilla..mulla on nyt 11+4 ja LA on 2.6.2009,millos sulla LA? Miten meni ultra,vai joko kerkes oleen se?
 
Hei oottekos huomanneet että laskettuaika laskuri antaa eri keston raskaudelle kun omat sivut? Mulla heittää kahdella päivällä.
Oma LA on siis 3.6 (lähellä Lumienkeli87 LA[:)]) ja laskettuaika laskuri antaa raskauden kestoksi 11+1 ja omat sivut taas antavat kestoksi 11+3. Tekeekö teillä samaa?
 
Oon ihmetellyt samaa - omilla sivuilla tulee 2 päivää enenemmän/ pidemmällä, mistä lie johtuu?!
 
MOIKKA!!

Täältä olis tulossa mukaan kans yks masun kasvattaja. Nyt on meneillään 8+4 ja ihan hämmästyttää toi mahan paisuminen. Itellä ennestään jo 6 ja 5 vuotiaat tenavat, mut voi kuin sitä unohtaakaan kaikki aiemmat kokemukset. Eli tuntuu kuin ekaa odottais[;)].  Saas nähä millon töissä uskaltaa ilimotella. Muut kylläkin jo tietää... Eipä silti, on tää eka raskaus täällä Suomen kamaralla ja noi kaikki lääkärin tarkastukset tulee kyllä mullekki uutena...

VOIMIA TiiNaLiiNalle!!!!
 
Miten saan lisättyä automaattisen allekirjoituksen? Koitin etsiä omista tiedoistani, mutta en löytänyt?!?!
 
Takaisin
Top