Äitipuoli
Vauhtiin päässyt keskustelija
Minnis, miten sulla voi olla noin iso maha!!!!???? Mehän mennään ihan samoissa ja mä en näytä lähimainkaan tolta. Sustahan näkee kilometrin päähän, et olet raskaana. Mulla oli eilen töissäkin aika kireä neulepoolo, eikä kukaan huomannut mitään. Tosin en tiedä olisivatko huomauttaneet, vaikka olisivat huomanneetkin. Mutta tänään siis kerron heille (työkaverit). Mä näytän vain hieman normaalia turvonneemmalta, aamulla melkein normaalia hoikemmalta. Höh! Mäkin haluun mahan! Mun paino ei edelleenkään ole noussut vissiin yhtään (edes se alussa laihtumani 3 kg ei ole tullut takaisin).
Saitko ne Emmaljungan vaunut? Siis voitiko huudon? Mun sisko osti huuto.netistä rattaat (60 euroa) ja ne oli tosi hyvät. Mä en vielä tiedä ostetaanko käytettyinä vai uusina.
Mulla on neuvola 20.1. (tämä siis sen skippaamani lääkäriajan tilalle) joten siellä varmaan arvioidaan painoani. Hyvä että sen neuvolantätikin oli "ruodussa" eikä liian hysteerinen kaiken suhteen.
Saitko ne Emmaljungan vaunut? Siis voitiko huudon? Mun sisko osti huuto.netistä rattaat (60 euroa) ja ne oli tosi hyvät. Mä en vielä tiedä ostetaanko käytettyinä vai uusina.
Mulla on neuvola 20.1. (tämä siis sen skippaamani lääkäriajan tilalle) joten siellä varmaan arvioidaan painoani. Hyvä että sen neuvolantätikin oli "ruodussa" eikä liian hysteerinen kaiken suhteen.