Kesämassun kasvattajat 2009

Luin tästä jossain artikkelissa, että kaatuminen aiheuttaa ongelmia raskaudella todella harvoin. Auto-onnettomuus on sitten toinen asia ja senkin pitää olla aika raju. Eli älkää liika hermostuko, kyllä se naisen masu suojaa hyvin sen asukkia, elokuvat antavat väärän kuvan.

Mulle äitipuoli kävi myös pari kertaa niin, että tuntui, et rinnat pienentynet eikä oo enää arat. Mutta kaikki tuli ennälleen parin päivän päästä

Heippa taas pitkästä aikaa,

Mulla oli eka neuvola tänään ja mentiin pari päivää eteenpäin LA:ssa mitä itse olin laskenut, eli meijän virallinen LA on nyt 12.7. Muuttu siks kun neuvolan täti oli sitä mieltä, että mun kierto oiski ennemmin 30 ku 28. Eli nyt siis mentäisiin 9+1.

Pikkuisen sydänääniä ei sitten millään saatu kuulumaan. :( Mutta meen ensiviikolla uudemman kerran, jos silloin onnistuisi. Onneksi varhaisultrassa pari viikkoa sitten nähtiin kuitenkin se pikkuinen, ihana, sykkivä sydän. :)

Juu, mutta oli oikein kiva reissu ja mukava neuvolan täti. Ei mikään sellainen hyssyttelijä ja voivottelija vaan kunnon reipas ja iloinen täti. :) Paha olokin alkaa helpottamaan. JIHAA, tänään siis pääsee jo taas jumppailemaan. :)

Heissan! MUlla oli tänään se neuvolan käynti ja kokeiltin kuuluisko ne sydän äänet nytten! Mutta ei kuulunu :/ Sain lähetteen ultraan ja kävin siellä pari tuntia sitten! Meidän vauvasta on tullut enkeli [:(] Sydän ei lyönyt ja kasvu oli pysähtynyt viikko 11 [:(] Nyt sitten odotetaan et sairaalasta tulisi kutsu kohdun tyhjennykseen [:(]

Voih.. otan osaa Heisku! itekin pelkään kokoajan saman tapahtuvan mulle, mutta ei se auta ku mennä vaan päivästä toiseen! Voimia!!

Itellä oli tänään eka ultra ja viikkoja pitäisi olla 7+5, ultran mukaan pikkusen koko vastasi kutenkin viikkoja 7. Onko kovinki tavallista?? Läkäri ei kuitenkaa lähteny muuttaan laskettua aikaa, vaan piti sen samassa päivässä.

Heippa!

Päätinpä kirjautua tähänkin palveluun, eli uutena naamana Vau:n kesämassun kasvattajiin!

LA on 7.7.09 eli ollaan vaiheessa 9+6
Mulle ensimmäinen lapsi (PAS hoidolla saanut alkunsa...myös viimeinen mahdollisuus), miehelle kolmas, lapset asuvat meillä.
Synnytys tapahtunee KOKSissa.

Alussa oli vuotelu ongelmaa ja tosi sairaat olot, mutta nyt on kaikki tasoittunut mukavasti.
Eka neuvola oli tossa Marraskuun lopulla ja ultrassakin on tullu ravattua enemmän kun laki sallii...eli kuvia löytyy meitin "Jamesista" kohta albumillinen. Eka äitiyspolin ultra ois 18 päivä kuluvaa kuuta. Koti dopplerilla (LifeSounds) olen ääniä metsästelly, mutta vielä tuloksetta...eipä nuo viikot vielä täyty mitä ohje vaatii...

Mutta näin tiivistettynä...

Jenniliini ja James 9+6

Ai kauheeta... Otan osaa heisku. Tiedän miltä se tuntuu, itse olin samassa tilanteessa pari vuotta sitten. ei se lääkärin puhe todellakaan lohduta... :(

Janette09 ja natsku: Kiitos! Olo on ihan kamala itkettää vaan koko ajan.[:(] Jotenki ei vaan usko sitä kun raskaus pääsi niin pitkälle tänään oli 14+0 viikkoja. Ei tiedetä kuinka kauan pikkunen on ollut elottaman tuola masussa ainakin viikon verran. Joten ihmettelinki miten se ei ole vielä itekseen lähtenyt tulemaan pihalle tuolta kun keho alkaa hylkiin kumminki jos ei ole eloa. Lääkäri sano viikko sitten ettei mitään syytä ole huoleen että kohtukin on oikeen kokonen ja vastaa viikkoja. Ottaa päähän kun ei heti päässyt sairaalaan tyhjennykseen niin kaikki olisi pian ohi vaan pitää odottaa ja viikon sisällä tulee kutsu!
Tämä lapsi oli todella toivottu ja odotettu [:(] Ja nyt sitten seuraavassa raskaudessa pelkää koko ajan.

Otan osaa heisku, kauheeta ku sullakin oli viikkoja jo niin paljon[:(]Rupes ihtee pelottaan ku mullakin nyt viikkoja 14+6..eli vielkii on mahdollista että jotain sattuu..mut oon tosi pahoillani heisku! voimia teille[:)]

[font="times new roman"]Voi Heisku, alkoi silmät kostua kun luin sun tekstiä. Todella ikävä uutinen.
[font="times new roman"]Hurjasti voimia!
[font="times new roman"][:(]

Moikka vaan kaikille! Käytiin eilen sit siinä niskapoimussa ja sen mukaan kaikki oli ok[:)] LA vaan muuttui ku pikkuinen vastas viikkoja 12+0 eli siis takapakkia tuli 5 pv, näin ollen LA on siis 22.6.09!
Nyt vähän alkaa jännittää ku pitäis tällä viikolla kertoa uutinen isovanhemmille... kummanki siskoille ja lähimmille ystäville siis ollaan kerrottu ja ilosia ovat olleet[:)] Ajateltiin hoitaa mummuille ja ukeille kertominen vähän eri tyyliin joten väsättiin joulukortit joissa vauvan tulo ilmenee runon muodossa. Varmaan ne pitää sit henk.koht viedä niille ni näkee ainaski reaktiot[:D]

On tämä vaan niin jännää ja ihanaa[:)] Olo alkaa olee mitä mainioin kun väsymys ja ellotus on poissa ja massukin vähän kasvanu. Samoten kiukku hävis ku tuhka tuuleen. On niin rento ja onnellinen olo! Mieskin lauantaina yllätti ja kosi ja tietenki vastaus oli kyllä[:)] Toivottavasti tämä onni jatkuu...

Huomenta!

Aamu uusi, on pimeää mutta joulukynttilät valaisee kodikkaasti asunnossa, hassua miten elämä muuttuukin.. Ennen sitä odotettiin jouluaattoa kuin kuuta nousevaa, nyt odotan tammikuun 13 pvää enemmän (silloin on 2 ultra).

Saisi jo pikkuinen ruveta liikehtimään kunnolla, onhan tässä jo melkein 4 kk odotusaikaa.

Voi kurjuuksien kurjuus, Heisku! Tuli niin paha olo itellekin, ku oltiin lähes samoissa menossa. Ja olet tullut "tutuksi" kun ollaan vaihdettu kuulumisia. Olen aika sanaton, mutta yritä jaksaa ja voimia eteenpäin.  

Heisku: Otan suuresti osaa suruunne.

Moi kaikille pitkästä aikaa....
Mulla oli eilen eka neuvola, sydänääniä ei vielä kuunneltu, ei kuulemma näillä viikoilla kuulu vielä niiden laitteilla. :( Täytyy siis odottaa eka ultraan (29.12) asti että saa tietään onko masussa kaikki hyvin. Vähän kyllä jäskättää että miten siellä voidaan, alkoi jotenkin pelottaa ku mun hyvälle ystävälle kävi samoin kun Heiskulle, paitsi sillä viikkoja ehti olla vain 10.

Heisku: Jaksamisia järkyttävän uutisen kanssa..

Itsellä tänään np-ultra jossa pää-perämitta 72.6mm, sydän sykki, ja liikkeet +..[:)] 

LA muuttui 18.6.09 eli aikaistui kolmella päivällä![:D] Nyt siis menossa rv 12+5 elikkä JO ylihuomenna alkaa viikko 14, hui kamala!!!!

Kleo rv 12+5

heisku: Olen kamalan pahoillani enetyksen johdosta, lohduttavia sanoja ei ole olemassakaan moisen edessä. Jaksamista!

Takaisin