Hohhoijaa.. odottavan aika on tosiaan pitkä loppuajasta, 'kaikki' ollut valmista jo pari vk. Nyt rv 38+5. Neuvolassa viime viikolla rv 37+4 katsoi kohdunsuun tilanteen kun pyysin, suostui kun jo täysillä viikoilla mennään. Sanoi ettei hänen mielestään LA:n 2.7. syntymä mene. Niin toivon itsekin!! Sf-mitta 35.
Suppareita/juilimista vaihtelevasti toisena päivänä useita, sitten ei taas mitään. Tympii ja odotuttaa tosiaan. Sekä minä että mies ollaan jo että tule jo! :D
Yöt on tosi kummallisia, perus vessareissuja useita mut sit pyörin ja ähkin vaan sängyssä kun vaihtelen kylkeä ja etsin hyvää asentoa. Ja kuuma on tietenkin. Il,eisesti torkahtelen mutta tuntuu että olen paljon ja pitkään hereillä. Aamuyöllä kukun 2-3 aikaan että mitäs tässä tekis kun ei uni tule.
Torstaille rv 39+0 on aika kontrolliultraan joka varattiin jo yli kk sitten aivojen rakennne mittausseurantaa varten (kolmas kontrolli), ja toki kokokin sitten selviää.
Btw:
Kaamea hyttyskesä kun on tiedättehän ettei esim Raidin sähköistä hyttyskarkotinta suositella käytettävän jos tilassa raskaana oleva tai alle 3v lapsi! Meillä näitä käytetty vuosia kesäisin ja tänäkin kesänä yöaikaan viereisessä huoneessa. Pienen sydärin sain kun itse kuulin asiasta äskettäin, eipä tullut esikoistaan odottavalle mieleen...