!! Kesäkuun Kuuma Linja !!

nii luulis.. mutta kyllä se vauva ilmottaa jos pahalta tuntuu.. inhottavaa se paine mikä joskus sit tulee.. ei voi oikee mitää ku unissaa mene vaikka tyynyt molemmilla puolilla estämässäki

Hmm. Olikohan tuo kävely liiankin helppoa. Nyt istuessa tuntuu että painaa alakertaa, ei tiiä miten olis ja kaiketi supisteleekin. Kivuttomasti kylläkin. Selkää tosin särkee...

Mulla oli yöllä paikat aika kipeenä, mutta en tiedä oliko sitte synnytykseen liityyvää vai oliko paikat jumissa kun ei ole pitkään aikaan reippaillut sillain.

Mun palkanlaskija oli vähän hidas ja pimitteli itellään sitä raskaustodistusta.. kaks viikkoo sit vasta laitto kelaan todistuksen

Voisin tännekin päivittää vähän kuulumisia. En oo kadonnut mihinkään, täällä sitä edelleen ollaan ja koko ajan luen toisten päivityksiä. Itselläni ei vaan oo mitään kertomista ikinä:-D juhannus vietetty kotona ollessa ja levätessä vielä kun saa! Nukun ihan helposti melkee 12 tuntia joka yö:) 28 päivää laskettuun aikaan ja ärsyttää kun koiran kanssa ei voi tehdä pitkiä lenkkejä kun koko ajan on pissahätä! Lisäksi olo alkaa olee jo kuin vaappuvalla pingviinillä. Vatsa on iso ja kasvaa vaan. Välillä ahdistaa mutta kyllä mä yritän nyt nämä viimiset viikot nauttia. Mies on ihana kun siitä huomaa jo kuinka innoissaan hänkin odottaa vauvaa vaikka tiedän, että hän on yhtä innoissaa ollut alusta asti kuin minä sillä hän piilotteli kyyneliään jo nt ultrassa kun näki meidän pikkukaverin. Täällä edelleen välillä nuo menkkamaiset jomotukset mutta mitaan uusia kipuja/oireita ei oo tullut. Suppareita odotellessa;)

Sainpa ajan torstaille äippäpolin lääkärille, mun omista kovista selkäkivuista, unettomuudesta, ja siitä et en pääse kunnolla liikkumaan. Jos nyt tämä lääkäri kuuntelis mua ja tekis päätöksen siitä et synnytyksen vois vaikka käynnistää. Torstaina kumminkin viikot 38+1

Tsemppiä Pörtsä79, toivotaan että sattuisi järkevä lääkäri kohdalle. Varmasti helpottaisi jos pääsisi jo synnyttämään.

Tsemppiä Pörtsä! Tiedän yhden odottavan äidin, jolle ehkä tehdään käynnistys jo viikolla 37 (tällä viikolla) hirvittävän närästyksen takia. Närästys estää häntä nukkumasta, syömästä, liikkumasta... En tiennytkään, että "pelkän" närästyksen takia (ei siis ollenkaan vähätellen, närästys raskaana ollessa on todellakin elämää haittaavaa) on käynnistyksen mahdollisuus jo hyvän aikaa ennen laskettua aikaa. Toki tällä kyseisellä äipällä on iso vauva arviossa ja silläkin voi olla vaikutusta, ettei anneta laskettuun aikaan muutenkaan mennä. Joten ehkä Pörtsä sinunkin oloasi helpotetaan, kun vauva on täysiaikainen (:

Tsemppiä pörtsä79. Viimeisiä viedään joka tapauksessa, alkaa olla jo jännät paikat :)

Mä luulin, et synnytys oli jo menossa pörtsällä :) ehkä sit torstaina tai sit joutuu oottaa vielä. Ei kannata liikaa odotuksia ladata, usein tuntuu vastaus olevan, et ootetaan vielä...

Itse en ole edes synnytystä liiemmin ajatellut, mutta kun nyt tuli ensimmäinen kivulias supistus, tuli sellainen oikea paniikki ja muistot mieleen siitä kivusta mitä esikoisestakin oli.. Nyt alkoi jo pelottamaan se kipu ja itse synnytys :S

Samoja mietin kun libero. Mut lohdutuksena et melkeen aina on niin et toinen tulee helpommin ja sattuu vähemmän ja mulle itelle lohdutus et edellisten väli oli 8vuotta ja nyt on alle 2vuotta niin pitäis tulla helpommin.

Turhauttaa.. olo on yllättävän kivuton viikkoihin nähden, jomotuksia on päivittäin jonku verran. Sais olla enemmänkin. Odottaa niin kovasti että jotain oikeesti tapahtuis mutta ei. Vielä voi olla yli kuukausikin odotusta. Huoh. Pitää ruveta keksimään älyttömästi tekemistä että aika menis nopeammin...

Täälläkin turhauttaa väkisillä vaikka on kuin muka valmistautunut odottamaan rauhassa LA:n ohikin :inpain: ja jomoja löytyy, todella kipeitäkin mutta ei todellakaan ole mitään hajua että mitä ne vois olla :sad001 liitoskipuja on, nekin aika kettumaisesti satuttaa mutta nuo alavatsan kipuilut ne vasta tuntuukin! Salaa toivon että ne olis jotain valmistavia kipuja, lyhentäis ny sitä superpitkää ja kiinteää kohdun kaulaa että pääsis tositoimiin joskus:angry4

Takaisin