Kesäkuun kuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Martuti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Näin mä ymmärsin ton ryhmän! Mun mielestä ihan loistava ideana, varsinkin kun kaikki ei esimerkiksi siellä facebookissa ole.

Mulla olisi huomenna tarkoitus vähän leipoa jotakin, tosin pakastin ei ole mikään tilaihme joten on ns. lupa olla leipomatta hirmuisia määriä ;)

Sent from my Nexus 5 using Vau Foorumi mobile app

Asiasta nyt ihan kukkamultaan..

Olen siis vähän väliä kironnut kun mulle noi arviointi nappulat kettuilee, siis etten saa jonkun kommenttia sitten kirveelläkään arvioitua tai sit jos hyvät hermot niin kauan aikaa painelleena saan viimein esim. tykkää.
Niin ja tästähän kirjoitin myös jonnekin tuonne ylläpidon ketjuunkin (en enää löydä sitä joten jää kertomatta tämä sinne)...
Eli siis eihän se foorumin vika ole vaan mun tietokoneen hiiren vika! :oops::mad::grin:oops:
Tajusin sen viimein tänään, jollain toisella sivulla ei toiminu vaikka kuinka kauan yritin painella.. :oops:

Mua taas ärsyttää se kun tällä puhelimella ei saa arvioitua postauksia ollenkaan :D En mistään löydä mitään nappuloita mitä vois painella.

Sent from my ZTE BLADE III using Vau Foorumi mobile app

Mulla löytyy, mut vähintään joka toinen kerta osuu väärään ja sit saa korjailla. Mrr! Mut käyttö tosi hankalaa kännyllä ja usein kaatuu selain :( Windows-puhelin käytössä, johon ei oo omaa sovellusta :(

Mulla kyllä puhelimella näkyy noi arviointi jutut mutta täytyy olla tosi tarkka niit laittaessa et menee oikee arviointi. :cool: Mulla ei vaan näy täs puhelimessa kenenkään aikajanat ja en oo itte ees saanu aikaseks koneelle mennä laittaan omaa aikajanaa enkä mitään kuvaakaan kun en jaksa tällä puhelimella ees yrittää laittaa sellasia. Samoin kuvia en osaa laittaa ollenkaan. En tiiä sit johtuuko osaamattomuudesta vaipuhelimesta :rolleyes:

Näin aloittelijana ainakaan ei mitkään arvioinnit onnistu, eikä näköjään hymiöiden laittaminenkaan... Tai sitten en vaan yksinkertaisesti osaa käyttää noin pieniä kapineita :p Koneella onnistuu paljon paremmin, eikä tarvitse sormiakaan tarkkailla samalla tavalla kirjoitusvirheiden varalta :grin

Hmm, mulla on kyllä käytössä foorumi sovellus, vaikuttaakohan se arviointeihin jollain tapaa? Ei mulle kyllä aikajanatkaan näy :D Pitäis varmaan vaan myöntää että mun puhelin on niin paska ettei tue minkäänlaista mukavaa toimintaa eikä syytellä sovellusta :D

Sent from my ZTE BLADE III using Vau Foorumi mobile app

Huoh... nyt on sitte tää nykynen koti siivottu nurkasta nurkkaan... iski jonkinlainen paniikki kun huomenna perhetyöntekijä tulossa käymään ja käydään siis tuo voimavarakaavake hänen kanssaan läpi (täällä E-Karjalassa siis ekan lapsen vanhemmille teetetään tuo voimavarakaavake ja sen pohjalta arvioidaan mahdollisen lisätuen tarve jatkossa). Tyhmäähän se on että ajattelen vanhanaikaisesti et kodin pitää "kiiltää" mut häiritsis itteeni niin paljon jos kissankakka hiekat ja kissan karvat ym pöly leijailis pitkin lattioita. Kropassakin tuntuu et on tullu pitkin viikkoa siivottua, alaselkäjomotus on jotain ihan selittämättömän sietämätöntä aina kun käy huilailemaan :(

mitäs siihen viestiin sit oikeestaan pitäis kirjottaa? siis tohon suljettu ryhmä.

^ siis meinaatko tuohon viestiin jossa haluat päästä mukaan suljettuun ryhmään?
Itse laitoin sähköpostilla ilmoittautumiseni.
En sitten tiedä miten tämä ryhmä tulee näkymään meille..

^ Juu yksityisviestillä (Miramarialle tai Elmiinalle) tai sähköpostilla laittaa vaan jotain tyyliin, että täyttää kriteerit, ja haluaisi päästä heinäkuisten salaiseen ryhmään :) Joka on muuten nyt sitten jo olemassa...

Mua on nyt illalla neljään otteeseen parin tunnin sisällä kipristellyt mahaa ja juilinut alapäätä, onkohan nää supistuksia vai vaan jotain muuta... en mä mitään kärsimätön oo tai mitään :grin mutta hyvin sais tyyppi alkaa jo syntymään, painoa tällä hetkellä kumminkin (arviolta) jo yli 3kg...

Martuti, kuulostaa erittäin tutuilta kipristelyt ja juilimiset! Mulla varsinkin istuessa tulee helposti vastaavanlaista. Sitten mulla on ollut myös sellaista, että koko alavatsaa ikäänkuin kivistää jonkin aikaa ja menee ohi (myös selkäpuolella, mutta enemmän vatsalla) ja siinä vaiheessa on kyllä kokonaisvaltaisesti ns. kipeä olo, ei voi esim. tehdä muuta samaan aikaan. Ehkä se synnytys sieltä lähestyy.... :)

Sent from my Nexus 5 using Vau Foorumi mobile app

^ Malttia :) Administeritkään ei ole koneella 24/7, niin käsittelevät pyynnöt kyllä ajallaan :) Omassakin kesti hetken, ennen kuin tuli salainen ryhmä näkyviin :)

Mä en tiedä miten yksityisviesti lähetetään :grin Vai eikö tällä iPadilla sitä saa edes lähetettyä? Pitää koittaa koneella huomenna jos se onnistuis paremmin :)

Yö sairaalassa käyrillä.. voin kertoo et väsyttää! Tulin tänne joskus 10 illalla kun jalat turpos yht äkkiä ja vauvojen liikkeitä en saanu moniin tunteihin yhtään. Olikin sitte toisella matalat sykkeet niin tääl ollaan oltu käyrissä kiinni koko yö melkeen ja supistuksen estolääkettä saatu. Pariin kertaan olin varma et meillä on tänään vauvat ulkona mut kuulemma sykkeet taas hyvät eikä hätää oo. Nyt oottelen aamulääkäriä joka kattoo taas ultralla ym
Toisaalta toivon että saisivat vielä pitkään olla masussa mut huolettaa ton pienemmän ja lapsivedettömän tilanne et saako tarpeeksi ravintoa... no onneks ollaan täällä ammattilaisten käsissä nyt :)

Takaisin