Kesäkuun kuulumiset

Voi tiu, toivottavasti vaaveilla kaikki ok :Heartpink Jospa ne nyt vielä hetken saisi kasvaa mahan suojassa isommiksi :) Ja tosiaan nyt on ammattilaiset ympärillä jotka varmaan tietää mitä tehdä :)

Jipii mä saan tänään ripset :) Jouduin ottaan ne pois tossa siemmin kun meillä ei töissä saa olla, mutta nyt en oo enää töihin menossa niin laitatan ne takaisin. Kivaa :)
 
Voi tiu koita jaksaa. Onneks sulla on siellä osaava porukka joka seuraa vauvojen vointia ja tekee kaiken niin että vauvoilla on kaikki hyvin. :)
 
Kiitos mymmeli ja overa! :) eiköhän täällä kohta jotain taas selviä!
Noi ripset on kyllä kätevät. Just kans täällä osastolla kiitin onneani että näillä sitä on ees vähän ihmisen näkönen :D tosin eipä täällä kukaan kattele mut itellä freesimpi olo!
 
Tiu, pitääpäs sinun pienokaiset jännitystä yllä. Toivottavasti kaikki on taas hyvin, onneksi ootte sairaalassa ja seurannassa, missä pystyvät auttamaan teitä kolmea kaikin mahdollisin tavoin. Voimia :Heartred
 
  • Tykkään
Reaktiot: tiu
pöh, ei mulla ainaka viel näy tota heinäkuunmammat hommelia :sad001 jospa tän päivän aikana....
 
Eilisestä iltapäivästä asti ollu poies koneelta niin kauheesti viestejä ja uus salainen ryhmäkin näköjään, just laitoin yksityisviestii Miralle.. :)
Oltiin sit eilen stadissa vähän kuuntelemassa cheekkii ja Kaija Koota!!! :Heartred Pääs likkakin joraan ja laulo mukana ihan tunteella! On äitiltään oppinu ton hyvän musamaun.. :rolleyes: Haha, ai jumankekka mua huvitti ku mentiin portista sisään niin eukko (järkkäri) kaato sit mun vedet maahan, joo sehän on niitten tehtävä mut jotenkin koomista, ois pitäny sanoo et mulla ei oo tapana raskaana juoda, ota vaik huikka jos et usko.. :grin
 
^ vähä sama ku joutua puhallusratsiaan maha pystys :grin joo muutamis kaljois tässä ajellaan....
 
Nyt vain jaksamista ja voimia Tiu. Hyvässä ja turvallisessa paikassa olet, jossa sinä ja pienokaiset olette jatkuvan seurannan alla. Ei tarvitse enää itse jännittää ja tehdä liikelaskentaa, kun siitä huolehditaan muutoin.
 
  • Tykkään
Reaktiot: tiu
Mimmi tuolla aiemminkin kyseli, että minkälaisia juhannussuunnitelmia muilla on. Meillä ei, yllättäen, ole mitään ihmeempää, kun juhannus tulee enemmän tai vähemmän vietettyä sairaalalla. Varmaan ihan kotosalla saunomista ja oleilua. Kenties mennään miehen veljen perheen luo istumaan iltaa, jos ovat kotosalla juhannuksena. Tosin sen verran katsoin, että Himoksella olisi ihan hyviä esiintyjiä lauantaina, joten katsotaan varmaan ko. päivän aamuna säätila, oma fiilis ja onko lippuja jäljellä, josko lähtisi sinne viettämään iltaa - itse kun olen kuitenkin selvinpäin, niin ei tarvitse kuskia / majoitusta miettiä :) Ja aamupäivästä ehtii hyvin käydä sairaalalla, kun ensimmäiset esiintyjät aloittelee vasta kahden aikoihin :)
 
tiu, voi, toivottavasti pikkuisilla kaikki hyvin ja pysyisivät masussa vielä jonkin aikaa! Tsemppiä :Heartred
 
  • Tykkään
Reaktiot: tiu
Kiitos :) nyt näyttää jo hyvältä ja varmaan illalla pääsen kotiin jos vaan vauvojen sykkeet pysyy yhtä hyvinä :)
On tää vaa jännääää
 
Tiu, hieno juttu, että kaikki kunnossa ja pääsette jo kotiin!!
Mullakin on tuo turvotus vaivannut, varsinkin jaloissa iltaisin. Vaikka kuinka juo ja pitää jalkoja ylhäällä ni ei tunnu auttavan. Tän takia olen käynyt neuvolassa nyt joka viikko mittauttamassa paineet ja terkka kattonu pissasta proteiinit ja muut. Mutta kertaakaan ei ole ollut mitään huomautettavaa kummassakaan arvoissa.
Terkka totesi, etää on ihan normaalia, että näin viime metreillä vähän turvottaa.. No normaalia tai ei ni ei tää kivaa ole!kun ei meinaa kengät mennä jalkaan taikka ne puristaa sitte niin vietävästi!
Nauroinkin, että varmaan tyhjenen turvotuksesta ku ilmapallo sitte synnärillä ja mun huoneesta kuuluu vaa sellanen tyhjenemis ääni puuuhhh.... :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Muokattu viimeksi:
Mulla turvotus on tosi pahana aamuisin ja nimenomaan sormissa o_O Eivät taivu kunnolla ja pistelee.. Samoin jalkapöytiä pistelee ihan hirmuisesti. Samoin verenpaine on mulla aina aamuisin korkeampi kuin illalla, kun sitä olen joutunut seuraamaan kotona.

Tuli vaan mieleen, että miten sitä jaksaa synnytyksessä olla jaloillaan mahdollisimman paljon, kun jalat on turpeessa, mikä pahenee vielä seisoessa :eek: vai onko siinä vaiheessa jo niin tottunu pökkelöihin nilkkoihin ettei enää tunnu missään muiden kipujen kanssa... :grin

Olin olevinaan ajatellut, että leipoisin tänään jotakin.. Enhän mä mitään jaksanut kun olen yrittänyt hoitaa puhelimitse asioita ennen viikonloppua.. Miten soittelu viekin niin paljon voimia! Sain vielä tietää, että meidän vaunut on vieläkin matkalla vasta Suomeen, ja tulevat vasta heinäkuun puolella. Jotenkin hermostuttaa, kun ei ole niin iso asia kuin vaunut kotona odottamassa pienokaista :sad001 tuskin niitä ihan heti tarvitsisikaan, mutta olisi ne mielenrauhan takia ihana olla kotona jo!
 
Muokattu viimeksi:
Hei! Teitä kun on tääl paljon innokkaita leipojia niin ei muuta kun tervetuloo tänne samantien, meil ois huomenna likan synttärit ja tarttis ruveta leivoskelee.. :rolleyes:
 
tiulle hurjasti tsemppiä sinne, toivottavasti kaikki hyvin :)

Mie tuon keskustelun kautta laitoin tuonne "ylläpitoon" viestiä siitä et sinne ryhmään voisin olla tuloillaan... tosin nyt illalla vasta laitoin, et pitää ootella vissiin hyvä tovi itekkin ennenkun hyväksyvät...

Juhannus suunnitelmat on niin totaalisen auki. Hassua ajatella, et viime vuonna oltiin molemmat "bilettämässä" eli viihteellä meijän satamaravintelissa, ihe kun oikeasti tosi harvoin ees mitään otan niin oli kyllä vallan hauskaakin jopa :grin Sit juhannuspäivänä mies kävi serkkunsa luona moottoripyörällä ilta-ajelulla ja mie tytön kans omien serkkujen luona... Nyt vaan sanoin isännälle, et jos meinaa ottaa jotain jossain niin ottaa siihen malliin et hänet vielä synnärille lasketaan.. vaikka..en oikein jaksa uskoa, et syntyis mut mistä sitä ikinä tietää?! o_O

Pitäisköhän kokeilla pääsenkö mie miten järkevästi omalla puhelimellani tänne keskustelemaan ja kirjoittelemaan vai pitääkö synnärille ottaa sitten tabletti mukaan :wink

Minen jaksa leipoa..voi johtua kuumuudestakin, koska muutenhan tykkään kyllä leipomisesta mut ei oo kyllä pienintäkään ajatusta ollu leipomisen suuntaan..kaikki pihahommat vieny nekin :wink

Hei asiasta saviruukkuun..vauvan vakuutuksista vissiin oli joku keskustelu.. JOS siellä on yleistä keskustelua ollu muutenkin vakuutuksista, niin voin kyllä mennä lukemaan et vinkatkaa joku kuka siellä on höpötelly ja muistaa mut tunnetusti vähän laiskana lueskelemaan keskusteluja mihin en oo osallistunu :rolleyes: niin heitän kysymyksen et missä teillä immeiset on vakuutukset? ja onko jostain firmasta erityisen hyviä/huonoja kokemuksia... ite vaan tässä oon miettiny, et saisko jostain muualta yhtä hyvät ja kattavat palvelut kun mitä Pohjolalta saadaan tällä hetkellä, mut ees aavistuksen edullisemmin.. en muista onko tästä millasta keskustelua tosiaan ennen pidetty..

MIE EN TIIÄ MITÄ TÄÄ HÖPÖNEN TAAS MASUSSA TEKEE...Pelottavan tuntusta, kun pelkkä oikea puoli mahasta aivan kivikovana, mut ihanku jäkittäis itteensä tuohon ylöspäin..kylkiluiden tienoilla.. huuuh. Voihan mielenkiintoiset fiilikset sentään...
 
^ Hyvä tiu että pääsitte kotiin. Toivottavasti maanantaina kaikki ois hyvin et vauvat sais vielä masussa kasvaa, mutta kaikki varmasti menee hyvin vaikka ne keskiviikkona jo syntyiskin. :)
 
Päivän ohjelmassa olis sit sukujuhlat, mukana mies ja mein porukat. Ja kuka onkaan ainut selvinpäin ja kuskina..... :rolleyes: varsinki kotimatkasta tulee varmaan laadukas kun nuo kolme on ehtiny maisteleen boolia koko päivän.
Ite juhlissa joutuu sit varmaan puhuun vauvoista ja vauvamahasta sukulaisten kans.... kaikki ei varmaan ees tiedä mun olevan paksuna et siinä sitä taivasteltavaa sit vasta onki!

Ainoo lohtu täs on, et nää on kesän ainoot tämmöset pippalot.... huomen olis sit viel pikkuserkun rippijuhlat mut ne skippaan kyl ihan huoletta, ei pysty kahta päivää peräkkäin tätä touhuu.
 
^ Tsemppiä vaan sukujuhliin!


Meillä ei ole mitään erityistä ohjelmaa tälle päivälle.
Tai no, palju pitäisi pestä, nurmikko leikata, imuroida sisällä... mutta ei siis mitään sen kummempaa.
Illalla/yöllä mies lähtee ajelemaan lastensa kotikaupunkiin hakemaan heidät tänne meille. Siksi illalla/yöllä, kun ovat ensin tätinsä häissä, josta lasten pitää poistua jossain vaiheessa iltaa. Nuo nyt ovat jo niin isoja likkoja (11- ja 13 -vuotiaat) että saavat myöhään iltaan saakka olla, mutta sitten heidät pitää hakea pois, jotta äitinsä ja isäpuolensa saa jatkaa juhlimista yön pikkutunneille asti.

Tuonne toisaalle jo kirjoittelinkin, että oli kyllä ennennäkemättömät myllerrysmaratoonit meidän typykällä eilen! Illalla puoli yhdeksästä yhteen saakka yöllä yhteen soittoon riehui ankarasti masussa... videoitiinkin sitä touhua :grin
 
Takaisin
Top