Kesäkuun kuulumiset ♡

Tätä ongelmaa ei taida olla Androidilla, koska ainakaan mun puhelin antaa ainoastaan tykätä? Ei myöskään näytä annettuja arvioita, vain tykkäykset. Pöytäkoneella käyn aina välillä täällä ja silloin huomaan vasta arviot.

Mulla tää sovellus antaa kans vaan tykätä (mullakin anroid) ja se tykkäys-valinta on kuitenkin niin mutkan takana ettei sitäkään vahingossa voi tehä..

Mie selailen enimmäkseen windows puhelimella, tähän ei oo sovellusta erikseen ni ihan nettiselaimella oon tällä sivulla. Antaa arvioida ja poistaa arvioita. Tyhmää vaan ku ei nää allekirjoituksia ja tickereitä yms, tabletilla sit nekii näkyy.

Tänään avoimen päiväkodin järjestämään laulutuokioon kaverin ja hänen vauvansa kanssa :) ollaan jo pari kertaa käyty, poika tykkää mahdottomasti laululeikeistä. Illalla taas omat treenit kutsuu pitkästä aikaa.

Huomenna taas autoon moneksi tunniksi ja matka mummolaan juhannukseksi. Mun perheeni luona ei kai sitten käydä kun sieltä ei vaihteeksi ole kuulunut mitään eikä kyselty kuulumisiakaan. Hieman tunsin eilen pahaa mieltä kun en jaksa "pakollista kyläreissua" sinne tehdä mutta jos torstaina ja sunnuntaina saa 5h istua autossa niin ei pe tai la jaksa eestaas montaa kolmea tuntia matkustaa. Jos nyt joltain mennyt ohi niin isovanhemmat ketjussa avauduin tilanteesta.

Kaikesta huolimatta ihanaa kesäviikkoa kaikille! <3

Missä toimii avoin kesälläkin?? Kade! Meillä on kiinni koulujen lomien ajat.

Meillä oli tänään poikien valokuvaus! Kuvaaja tuli kotiin ottamaan kuvat, oli aika luksusta kun ei tarvinnu lähtee tätä porukkaa kuskaamaan minnekään!! Otettiin kuvia sisällä ja ulkona, yksittäin ja yhdessä. Muutamia näin kamerasta ja oli aika huippuja :joyful: En malta odottaa että pääsen näkemään parhaat palat koneelta!

Meilläkin jää kyllä nyt tänään kesätauolle mutta käynnistyy taas elokuussa :)

huh, mä olen hurahtanut imetysvaatteisiin. Kyllästyttää kun liikutaan niin paljon pojan kanssa ja aina mulla hankalat kuteet päällä imetystä ajatellen. Suosikit on boobin warmer huppari ja warmer imetysmekko. Tänään sain ekan maitotyttö imetystunikan ja on muuten ihana vaikkakin käytettynä ostin :) kellään kokemusta maitotyttöpaidoista?

Olikos täällä jollain kokemusta vauvan silmätulehduksesta? Pojan toinen silmä alkoi eilen vetistää ja nyt illasta rähminyt vetistä rähmää, selkeesti silmää välillä kutittaakin. Vähän punoittaakin. Keitetyllä vedellä oon putsaillut ja hetkeksi helpottaa. Hieman oli myös äksyn oloinen illasta :( Mites se äidinmaitokikka? Toimiiko vai onko ihan humpuukia? :D
ärsyttää kun just juhannus ja ollaan matkoilla, kotiin vasta sunnuntaina, jos pahalta näyttää niin maanantaina lääkäriin.

Olikos täällä jollain kokemusta vauvan silmätulehduksesta? Pojan toinen silmä alkoi eilen vetistää ja nyt illasta rähminyt vetistä rähmää, selkeesti silmää välillä kutittaakin. Vähän punoittaakin. Keitetyllä vedellä oon putsaillut ja hetkeksi helpottaa. Hieman oli myös äksyn oloinen illasta :( Mites se äidinmaitokikka? Toimiiko vai onko ihan humpuukia? :D
ärsyttää kun just juhannus ja ollaan matkoilla, kotiin vasta sunnuntaina, jos pahalta näyttää niin maanantaina lääkäriin.

Meillä kyllä autto äidinmaito :) heti ko on vähääkään rähminy yms niin oon suoraan tissistä suihkaittanu :D ja aina on auttanu

Meillä tytöllä oli pääsiäisenä eikä kyllä mennyt maitokikalla ohi vaan vaati lääkkeet. Toivottavasti teillä talttuu heti pikaisesti!

Hmm voisko olls eroa, että onko bakteerin vaiko viruksen aiheuttamaa? Vauvoillehan suositellaan äidinmaitoo hoitokeinoks lähes kaikkeen :)

Meillä kookosöljy vei aikaisemin mainitsemani punotuksen varpaiden kynsivalleissa pois. Oli ilmeisesti jotenkin ärtyneet kynnen kasvusta. Tänään uskaltauduin viimein leikkaamaan varpaan kynnet uudestaan kun oli jo niin pitkät, laitoin varuiksi heti kookosöljyä varpaisiin :D

Off topickkinä me ollaan suunniteltu muuttoa isompaan asuntoon.. Saataisiimpa vaan meidän haluama :/ Uusi kämppä olisi väliettappina haaveissa olevaan rivariin.

Onpas puhelin sekoillu ja lähettäny mun kirjoituksen monta kertaa.

Tänään silmä jo parempi ei ainakaan vielä rähmi eilisen tavoin. Mutta poika äkäisen oloinen, itkee enemmän. Viime yönä myös oltiin jatkuvasti hereillä. Toivottavasti olis nyt vaan yleistä väsyä eikä esim pukkaa mitään korvatulehdusta. Pitää seurailla.

Meillä pojulla oli kans silmätulehus. Kolme päivää putsailin vedellä mutta ei menny ohi niin käytiin lastenlääkärillä joka määräs silmätipat. Tarkasti myös korvat jotka kylläkin oli siistit mutta sanoi että näillä pikkusilla kun tulee silmätulehus niin usein myös kehittyy korvatulehus.

Meillä myös tänään tyttö 6kk. Siis MIHIN tää aika menee?? Ei ole pikkuvauvaa enää vaan iso tyttö, joka terhakasti pitää nokkamukin kahvasta kiinni ja hörppää, mutustaa maissinaksua ja istuu pöydän päässä syöttötuolissa. Onnea pikku murun synttärikaimalle :love017

Takaisin