Kesäkuun kuulumiset ♡

Mä en aina edes muista kuinka monta kertaa ollaan yöllä herätty, kun simahdan ite heti uudestaan. Enkä kyllä tietoisesti tiedä, että heräänkö ähinään, kitinään vaiko itkuun.. :D Meillä poitsu ei suostu nukkumaan missään muualla yksin kun liikkuvissa vaunuissa. Yön nukkuu viekussa. Päivällä nukkuu välillä päikyt liinassa, välillä sylissä :)

Kohta saatte te yöheräilijätkin aloitella iltapuurot, niin jos ne pitäisivät massun täydempänä pidempään! Tsemppiä ja jaksamista!
 
Minäkään en pysy laskuissa kuinka monta kertaa yössä havahdun laittamaan tuttia, syöttämään tai muuten vaan siihen ähinään. Eilen alettiin opettaan pikkunen nukahtamaan sänkyyn kun on tähänasti nukahtanut syliin, siis yöunille. Eilen ei menny ihan nappiin :rolleyes: 10min iloista ( väsynyttä) jokeltelua -> 10min epätoivoista " ette voi jättää mua tänne" kätinää -> 10min "en suostu tähän" itkua vaikka äiti silitteli -> raivo itku-> tissille nukahtaminen -> sänkyyn siirto.

Tänään meni 20-30min nukahtamiseen. Alkuun taas höpöttelyä, hetken protesti itku sit hiljenty odottamaan unta ja nukahti :eek: En silittäny tai paijannu, istuin omassa sängyssä ja lauloin alussa kunnes rauhoittui. Ihan kumma ja samalla haikea olo! Mutta pidemmän päälleparempi että nukahtais itsekseen... On se vaan silti ollu ihanaa kun hän tuhnuttaa unta korvanjuuressa iltaisin. :dummy: Päivisin nukahtaa vaunuihin ilman suurempia metkuja.

Seuraava vaihe on et nukkuis koko yön omassa sängyssä :grin tutti on vaan helpompi laittaa suuhun kun toinen on vieressä. Ja meillä kyllä syödään iltapuuroa, mutta ei se kyllä näihin yö ähinöihin ole auttanu.

Armoton väsy painaa täälläkin kun energinen esikoinen haluaa omansa päivisin!
 
Meillä ei oo puuro auttanu yöheräilyyn (syö soseita kyllä aivan valtavalla ruokahalulla), mutta annoin eilen särkylääkkeen niin nukkui normaaliin tapaansa aamyöhön asti ja sit herättiin taas vähän väliä. Epäilen hampaita, kun tykkää järsiä kaikkea ja saa yhtäkkisiä itkukohtauksia.
 
Kylläpä taas osteopatia auttoi! Tää meidän pikku kakka pihtaaja, vaikka kiinteitäkin syödään, kakkailee edelleen muutaman pv välein. Rokotusten takia käytiin tänään osteopaatilla ja niinhän se sai kakankin liikkeelle! Kolmet kakat tänään illalla :grin Eli kyllä sitä kakkaa vaan siellä suolistossa on, kun tulis vaan joka pv pikkusen uloskin... Ja tuo osteopaatti on ihana kun siitä näkee, ettei vaan rahasta. Nyt sanoi, että tultais kk päästä tarkistukseen. Jos kroppa on auki eikä hoitoa tarvi niin ei veloita mitään käynnistä! Haluaisi vaan katsoa että sai kropan avautumaan kunnolla! Ihana nainen!
 
Jos siirtäsin omaan huoneeseen niin sit valvosin koko yön käyden vahtimassa pikkusta :D minusta olisi jotenkin luonnotonta nukkua niin kaukana pienestä ♡ kyllä tässä kestää kun tietää että kuuluu asiaan ja ei jatku loputtomiin :)
 
Iski sitten ranteeseen jännetuppitulehdus. Kamalan kiva kun ei voi ottaa mitään tulehduskipulääkkeitä, eikä laittaa kylmägeeliä. Pitää vaan antaa levätä ja sitoa tiukasti ettei pääsisi taittumaan. Ei ole kovin helppoo ja kivutonta nostella ja kannella yli 6,5 kg pikkumiestä.:dead: onneks miehellä alkaa tänää kesäloma nii voi hoitaa poikaa päivälläkin enemmän, menis nopeemmin tulehdus ohi ku oikeesti lepuuttaa kättä.
 
Miksei voi käyttää lääkkeitä? Buranassa ainakin lukee et voi käyttää imetyksen aikana, vai oletko raskaana?
 
Niinpä sitä varmaan MarinaMelina itekkii juoksisin koko yön pojan huoneessa vahtimassa :D Taitaa vielä joku aika mennä ennen kun päästän tuon ihanuuden omaan huoneeseen... Tulee vielä armeijastakii lomilla äiskän kainaloon nukkumaan :wink
 
Minä taas ootan että päästään muuttamaan niin sais kokeiltua nukutaanko molemmat paremmin ku poika on omassa huoneessa :D
 
Mulla burana ei ole ikinä vaikuttanut ja kylmägeeli imeytyy verenkiertoon, eikä lääkäri uskaltanut suositella sen käyttöä. Sanoi vähän että omalla vastuulla jos uskallat. Nää on mulla melkeen kroonisia, nivelet niin löysät että tulehtuvat helposti. Muutenkin pyrin välttämään kaikkia lääkkeitä jos vaan mahollista.
 
Oletko Torakka koittanut kinesioteippausta? Mulla siitä ollut apua. Sekä tukevasta yölastasta ja se auttanut myös kipuihin
 
No voi kökkö! Mulla on vähän väliä selkä romuna joten ymmärrän kyllä ettei oo herkkua jatkuvan kivun kanssa olla. Tänään oli aivan mahtava ilma mutta en päässyt ollenkaan ulos vauvan kanssa kun selkä on niin paskana.
 
Käydään Tapanilassa, Lapsen tähden osteopatia keskuksessa. Aina ollaan käyty siellä Anna Oravaisen vastaanotolla, molempien poikien kanssa.
 
Juu tolla kinesioteipillä sidon aina. Tullut tutuksi paskan hartian ja mekaanisen polven kanssa
 
Saisiko täältä nää arviot pois.. Oon näköjään antanut Solfizalle jossain vaiheessa arvion "huonoa kieltä" (eikä se tietenkään ollut). Tosi tyylikästä taas meikäläiseltä. Olis kiva jos tää varmistaisi että haluan antaa kyseisen arvion.

Mulla on jalkaterät kipeät. Ja nivelet ylipäätään jäykät, kun lähden liikkeelle. Mitään turvotusta tai kuumotusta ei ole, mutta varmaan paikat löystyneet ja samalla jalkaholvi madaltunut ja tänäänkin koin itseni niin viehättäväksi ja sirpakaksi, kun lähdin tallustamaan sohvalta "maitopisteelle" kun poika heräsi itkemään nälkää. Ja oli valmiiksi löysät nivelet täälläkin, siis ennen raskautta. Kai noita lihaksia vaan pitäisi saada vahvistettua, että tukisivat paremmin niveliä.
 
Samaa mieltä noista arvioista, olis hyvä jos tää varmistais aina että haluaako antaa sen arvion mitä on klikannu. Ite puhelimella, tai joskus tabletilla, selailen tätä ja välillä vahingossa tulee klikkailtua arvioita kun on niin herkkä kosketusnäyttö. Että anteeksi pyydän jos joku on saanut oudon arvion :grin Mut onneks voi klikata poista arvio, jos siis vaan ite huomaa mitä on vahingossa arvioinut...
 
  • Tykkään
Reaktiot: DT
KoBe huomasin sen arvion ja ihmettelin miten niin. :-D sit tajusin et varmaan mennyt vahingossa. :-)
 
Takaisin
Top