Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihan alussa olin kovin peloissani oireettomuudesta, vaikka tiesinkin että raskaudet eroavat toisistaan ja että oireita ei edes välttämättä ilmaannu ja että myös esikoisen ja toisen odottamisen välillä voi hyvinkin olla eroja.. Nyt sitten onkin niin järkyttävää väsymystä ja pahaa oloa ihan vessanpöntön halailuun asti, että sillee.. Suoraan sanottuna olo on melko surkea lähes koko ajan, ja väsymys sitä luokkaa, että hohhoijaa. Olen lukenut, että pahoinvoinnin pitäisi suurimmalla osalla helpottaa näillä viikoilla hiljalleen, mutta täällä ei ainakaan näy muutosta, päinvastoin. Yllätti silti kyllä täysin kuinka voi raskaudet erota toisistaan, koska esikoisen raskaus oli suhteellisen toisenlainen.. Täytynee ottaa asia esille seuraavalla kerralla neuvolassa. Osaisiko muuten joku sanoa päivitteleekö kukaan enää tuota Lista tammikuisista- ketjua? Mukavaa illanjatkoa kaikille. :)heippa kaikki!
Kirjottelinkii joskus tuonne aikasempaa foorumiin mut tää on näköjään siirretty tänne.. Mut jatkanpa tänne kirjottelua, 2 viikkoa sitten oli ultra, siellä se pikkusen sydän papatti<3 Nyt viikkoja 11+5 ja np ultra 5.7, eli vielä viikko nii näkee pikkusen taas... :) Onko teillä miten nuo oireet vähentyny, pahoinvoinnit? Mulla oli monta viikkoa kokopäivästä pahoinvointia mut nyt ne on ainoastaan ollut aina iltasin, ja mulla ne pahoinvoinnit helpottuu ku syö, eli kokoaja pitää olla syömässä jotain... Niin ja joku puhui et tehtäis jonkunlainen facebook hommeli tästä tammikuisista 2014. Onks sitä vielä jo tehty vai? Ja onnea kaikille uusille plussanneille:)