Kesäkuun kuulmiset

Keskustelun 'Laskettu aika tammikuussa 2014' aloitti Napero, 29 touko 2013.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Napero Tuttu foorumilla

Ajattelin laittaa tähän tällaisen jo valmiiksi, kun kuukin vaihtuu niin ei nuo muut osiot ihan kokonaan purusua.
    • Hauska Hauska x 1
  2. jeflo Peruskäyttäjä

ihan kiva idea niin voi jatkaa päivittelyä tänne :)
  3. Minzey Peruskäyttäjä

Samaa mieltä nii on kivempi lukea kun ei oo 10000 sivuu viestejä
  4. Minzey Peruskäyttäjä

Onkos teillä muuten jo mitään loma suunnitelmia, justiin varasin ja maksoin hotellin ja laivareissun heinäkuun ekalle viikolle, ku miehellä on kesäloma, ootan aivan yli innolla mitä poju tykkää, ollaan jo vähän mainoksista näytetty laivoja jos tulee ja puhuttu muutenkin että mennään, se ei oikein muuta ymmärrä kun että miksi äiti sanoo laiva kun hän sanoo vene :D
  5. Sans Racine Aloittelija

Me lähdetään vain heinäkuussa Hammer-hevifestareille, koska on viimeinen kesä lapsettomana.. Ja ehkä vaeltamaan ihan täällä suomessa sit loppukesästä. Pakko nauttia vielä näistä ajoista. Tylsää kyllä olla festareilla aivan selvänä, mutta ehkä leikin että olen ihan päissäni ja fiilistelen ympäriinsä "hiprakassa" Pommacia juoden.... :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  6. milli79 Tuttu foorumilla

Jahas, mitäs sitä kirjoitteliskaan =)

Sain just vähän aikaa sitten esikoisen nukkumaan ja nyt on vähän omaa aikaa, joka kulunee näin ensiks katsoen telkkarii ja samalla facettaen ja sit lueskelen näitä teitin viestejä =)

Tervetuloa kaikille uusille ja oikein lämpimät osanotot heille, joita on suru-uutinen kohdannut.

Joku kyseli seksistä, että miltä tuntuu: niin kuin edellisessäkin raskaudessa, niin tässäkin... mulla ei juurikaan ole seksihaluja =\ Ja nyt kun mua kokoajan etoo ja kuvottaa, niin seksi tuntuu suoraansanoen oksettavalta... mut enpä oo uskaltanut siitä mainita miehelle... mut enköhän mä selvii, ku nää kuvotukset ja pahoinvoinnit muutenkin pitäis vissii pikkuhiljaa helpottaa n. 14-16 viikoilla.

Gallup: Miten lämpöset ilmat vaikuttaa teihin nyt?

Oma vastaus: Kun muutenkin oon nyt tosi väsynyt kokoajan, niin tuo ilma väsyttää entisestään ja jotenkin on kokoajan pahoinvoinnin lisäksi vielä tukala olo ja ei jaksaisi tehdä mitään ja tuppaa välillä vähän pyörryttämään =\ Vähän harmittaa, ku oon aina rakastanut kesää ja oottanut lämpimiä ilmoja, kuin kuuta nousevaa!

Kesäsuunnitelmia meillä ei hirveesti vielä oo... varmaan retkeillään esikoisen kanssa eläinpihoilla, korkeasaaressa ja muuta pientä vastaavaa =)
  7. Minzey Peruskäyttäjä

Vastasinkin jo toises ketjus, mut siis lyhyesti, vaikuttaa huonosti kun olo on muutenkin huono
  8. Rinkeli Peruskäyttäjä

Surkea olo!
    Ulkoilu ja raitis ilma helpottaa pahaa oloa, mut sisälläkin on niin kuuma että tekis mieli kuolla välillä. Että pahaa tekee helteet.
    Tänään jippii satoi vettä niin pahimmat siitepölytkin puhdistunu :)
  9. Mel Tuttu foorumilla Lokaäidit 2020

Mä nautin kesäisistä säistä, mutta mulla ei ookaan huono olo. Ymmärrän, että jos yököttää, niin kuumuus ei auta.

Kesäsuunnitelmia ei kauheasti ole, lähinnä varmaan mökkeillään lomalla jne.
  10. milli79 Tuttu foorumilla

Jep, ulkoilu auttaa muakin ihanasti silloin kun on ees pienoinen viilentävä tuulenvire =)
  11. amalia Aloittelija

Jep, heikottaa ja pyörryttää täälläkin, mut ulkoilu auttaa. Tää nyt ei liity pelkästään kuumuuteen, mut lisäks mulla on nykyään ihan älyttömän laho pää, unohtelen tavaroita ja asioita jne.. Jostain luin et omega-3 pitäis syödä enemmän, vaan tietääkö joku kuinka paljon?
  12. riemukas Aloittelija

Meilläkään ei sen kummempia kesäsuunnitelmia, lähinnä sukulointia ja kaikkea kivaa korkeasaaresta uimarantaan :D Pojan tahtiin mennään aika pitkälti. :)

Kuumat ilman ei onneks kovin pahasti vaikuta muhun. Meillä on sisällä aika viileetä (vielä) ja joudun välillä pitää sisällä huppariaki päällä (oon entinen kuumakalle!), ilmeisesti matalahko verenpaine aiheuttaa tota palelua. Mut se on kivaa, et voi sit mennä ulos lämmittelemään, eikä tarvi sisällä hikoilla! :)

Eilen poks rv8 ja enää 3,5vkoa ultraan! En jaksa odottaa niin kauaa!

Mites teillä, joko löytyy jotain pakkosaada-syötävää tai muita vastaavia mielihaluja?

Ite voisin elää kirsikkatomaateilla, punasilla viinirypäleillä ja kylmillä kaupan lihapullilla :D Kaikkia on pakko olla jääkaapissa koko ajan. Pojan kanssa sit käydäänki jääkaapilla vähän väliä, poju saa jakaa mun kanssa tomaatit ja rypäleet, mut ne lihapullat on MUN! :D
  13. Tiinamaria Aloittelija

Kuumat ilmat tuntuu aivan kamalilta. Turvottaa ja janottaa koko ajan. Miehelle ähisinkin jo, että jos vielä joskus aletaan lisääntymään, niin en todellakaan halua olla raskaana kesällä. :D Onneksi meillä on ilmalämpöpumppu tuvassa, niin saa sisäilman edes viileemmäksi tosi nopeasti.

Mulla on järisyttävät himot maman kana-nuudeleihin, voisin syödä niitä koko ajan. NAM. :D Onko jotain inhokkeja, mitä ette voi sietää? Mulla on lähinnä liha sen hajun vuoksi. Tulee etova olo jo pelkästä ajatuksesta valmistaa lihasta jotain ruokaa.

Kesäksi ei ole mitään suunnitelmia, mies aloittaa reissu-hommat viikon päästä, joten jäädään esikoisen kanssa aivan kaksin kotiin. Jännittää ja pelottaa, että miten pärjään yksin kasvavan mahan kanssa ja 10kg lapsen kanssa, joka ei vielä kävele tai liiku itse.. Selviäminen taitaa olla tämän kesän teema. :D
  14. Rinkeli Peruskäyttäjä

Meidän kesäsuunnitelmiin kuuluu vain että pitäisi käydä Muumimaassa!

Kunpa vaan liikenisi aikaa ja rahaa...
  15. Minzey Peruskäyttäjä

Mulla ei oo oikein mitään mitä haluaisin syödä, tuntuu et kaikki on vähä niiku ei kiitos..
  16. Minzey Peruskäyttäjä

No joo, valehtelin, löytyhän niitäkin mitä menee alas. Mies toi mulle justiin Bon bonin kaatissäkki pussin ja voi luoja miten hyviä nuo pinkit kalat olikaan :Heartred sain vielä erikseen pussin jossa oli vain noita kaloja. Ahhh. Ja joo menee sitten terveellisemmätkin asiat alas, eli porkkanaa ja kurkkua voisin natustella menemään vaikka kuinka, ostin myös kukkakaalia et saa vähä rautaa, ku tabletteja oon nii huono syömään ja mulla oliki edellises huono hb ja sain tabletteja (jotka jäi tietty syömättä), nii ajattelin et nyt otan ohjat käsiin ja vedän kaikkee rautapitosta ruokaa, nii ei ehkä tarvis kärsii huimauksista ja muista "ihanista" raudan puutos jutuista.

Vielä 5 pvä ekaan neuvolaan, ei jaksa odottaaaa :Heartred
  17. Minzey Peruskäyttäjä

Ps. Kaipaan maksalaatikkoa/ makkaraa, ne on mun ainoot mistä joudun luopumaan raskauden tähden
  18. Möttönen Tuttu foorumilla Huhtikuunmammat 2015

Uus kuukausi, uus ketju :)
    Late tuolla toisessa ketjussa kommentoi, että ollaan samoilla viikoilla. Mä niin toivon, että jatkuukin näin. Ton viime viikon ultran jälkeen on vaan tullut fiilis, että olis mennyt kesken. On vaan selittämätön tunne. Ja varmasti siihen vaikuttaa kun sykettä ei selkeänä löytynyt ja kun kaikki oireet loppui viikko sitten. Se vaan enteilee pahaa :'(. Lisäksi sikiö oli niin tosi pieni. Googlasin (hemmetin fiksua) mittoja ja hulluksi meinaa tulla kun koittaa saada niihin jotain tolkkua! Mieliala heittelee ylös alas, välillä pillitän valmiiksi menetystä, välillä kaivan jostain toiveikkuutta (kun sen lääkärin mielestä siellä ehkä kuitenkin oli se syke...). Ens viikolle varattava toinen ultra. Mulla on työmatka Lahden suunnalle loppuviikosta ja siellä ois yksityinen neuvola, jossa UÄ about 50€. Ainut vaan, että tosi kiva ajella takas jos nää mun fiilikset pitää paikkansa... Eli ehkä sittenkin käyn ennen reissua täällä jossain makso mitä makso. Että vähän huonot fiilikset näin kesäkuun alkuun...
  19. he_na Peruskäyttäjä

Kesä kuuma :D Minä PÄÄTIN että ei kerrota kellekkää tästä raskaudesta ennen np-ultraa.. VAAAAAN anoppi eilen sitten tokas että "sinä olet lopettanut kokonaan tupakan polton" Yritin änkyttää et "ei ei ku poltanhan mie, sie oot vaan aina ollu sillo muualla" (en minä siis enää polta) Ei tainnut oikein uskoa! Näilä kesäkuumilla on pidettävä pikkuvaatteita mm. tiukkaa toppia oon pitäny ja joka kerta ku nään anopin pihamaalla hänen katse kääntyy minun mahaan....!!! Äh. Ei siinä muuten mitä vaikka tietäski vaan ku viimeks mentii kertoo heti ku tehtiin plussat ja kuinkas kävikään.. Jouduimme luopumaan hänestä rv 15, Ei haluais muille sitä tuskaa. Mieluummin hoitaa asian sitten keskenään..
    No joo mut siis asiaan. Miten minusta tuntuu etttä olen väärässä ryhmässä ku kaikilla on raskausviikkoja jo vaikka miten paljon ja mulla on vasta 6+1!!!!!!! :)
    Ja noista kesä suunnitelmista, olis serkun polttarit, sitten ne häät ja vielä ilosaarirockiin olis tarkoitus mennä.. tää raskaus oli siis meille iha ylläri :D iloinen sellainen :rolleyes:
  20. Minzey Peruskäyttäjä

Tuosta halusinkin kaikilta kysyä, että oletteko joutuneet/halunneet luopua jostain raskauden takia? Niinkuin itsellä tuo maksalaatikko/makkara on ainut, mutta mite muilla? Jos ootte lopettanut polton meinaatteko aloittaa kun vauva on syntyny? Tai jos on ennen tullu otettua lasillinen niin onko nyt täys stoppi? Itse en ole eläessäni koskenutkaan tupakkaan ja alkoholia en juo, joten raskaana oli ei sinänsä "rajoita" elämääni, muutaku tuon maksaruokien kanssa

Jaa tämä sivu