Kesäkuun kuulmiset

Mä olin viime raskaudessa ihan varma et kärähdän sokerirasituksessa, mut niimpä vain olikin ihan hyvät arvot. Nyt taas epäilyttää. Meillä on rasitus vasta joskus puolivälin jälkeen.
 
Marsipaanille ja inemille jaksamista ja voimia! Harmi että teillä ei loppuun asti jaksettu mukana pysyä...

Itsellä olo pitäis olla mitä parhain kun olen vapailla 2 viikkoa, vaan kaikkea muuta. Huono omatunto kun ei jaksa lasten kanssa mitään touhuta, sitten pinna palaa herkemmin noiden kanssa kun on kaikkea muuta kun energinen ja hyvinvoiva olo . Kun sit vielä tuntuu siltä että oon aika plösön näköinenkin kun tuosta vatsasta ei ole vielä selvää näkymää että se on muuta kuin läskiä niin jee, kivalle tuntuu. Jos vaikka parin viikon päästä tää pahoinvointi hellittäisi ja sais vähän energioita takaisin niin kiva olisi. Oikeasti ois kiva kun sais parin päivän loman olla ihan vaan itsekseen ja ketään ei tarvis passata, ei laittaa ruokaa eikä siivota muiden jälkiä. Mutta vois herättää hieman paheksuntaa...niin ja mähän vielä haluan yhden lapsen tähän lisää? Kiitos kun sain tuulettaa... viikonloppu olkoon virvottava itse kullekkin! Hyvää juhannusta!
 
Mä en jostain syystä pystynyt eilen ipadilla kirjottamaan tänne? Mutta kuitenkin: Eilen 10+0 rikki ja alkiosta on tullut sikiö :Heartred Tämän välietapin kruunasi se, että sain eilen ekaa kertaa dopplerilla sydänäänet kuuluviin! :love7 Olen muutaman kerran aiemminkin testannut, mutta ei ole onnistunut. Jospa tämä vähän helpottaisi mieltä, kun olo on ollut niin oireeton ja jaksaisin odottaa ultraa, joka on vasta ensi viikon perjantana.

Suuren suuret pahoitelut Marsipaanille ja Inemille :sad001 Niin epäreilua.
 
Mel- ihmeesti se rauhoittaa mieltä sykkeiden kuuntelu. Itselläkin oli tänään ekaa neuvola ja siellä kuuntelin sykettä, 160 vauhtia mentiin eli täydellistä! Tosi ihana fiilis tuli siitä mullekkin.

Tyttären 5v. Juhlat saatin kiitoksella kunniakkaaseen päätökseen. Kivat juhlat oli ja päivänsankari oli onnessaan! ♥
Oisinko vaan stressannut juhlia, nyt on jo paljon parempi olo, ennen juhlia taas ihan blääh... 4 päivää vielä lomaa ja sit takasin töihin! Hyvänä työntekijänä sairastin flunssan tietysti lomilla js sitten taas terveenä töihin tottakai :)
 
Heipsan.... tuonne jonnekkin toiselle sivulle jo kirjottelin ennemmin... Ja nyt en oo yksinkertasesti jaksanu tänne itteeni raahata. Oloja on ilosta, aiwan järkyttävästä pahoinvoinnista oksuun asti :O Viikkoja nyt 9+2 varhaisultras käyty pari viikkoa sitte ja ekas nlas viikko sitte. Nt-ultraan tuli aika 17.7.
 
tietääkö kukaan(en muista edellisestä raskaudesta) mutta kuunnellaanko nt-ultrassa sykettä myöskin? =)
 
Johan toki kuunnellaan. Kyllähän siinä rakenteita katotaan niin paljon kuin siinä vaiheessa näkee. Vielä pitäis 2,5 viikkoa jaksaa odottaa. Voi kun oon niin kärsimätön!
 
En oo varma kuunnellaanko nt-ultrassa sykettä varsinaisesti mutta kyllähän ultrassa näkee sykkeen?
 
Varhaisultrassa näkyi jo syke ja maanantaina olleessa nt-ultrassa kysyin sykkeestä ja täti pisti äänet päälle ja vauhdikas tumtumtumtum kuului :)
 
Ja Jeflolle mukavaa ultrahetkeä huomiselle ^_^ Itse voisin mennä mielelläni jo pian uudelleenkin :wink Pitänee hankkia se kotidobbler..
 
Oon koittanut joka päivä nyt kuunnella dopplerilla mutta ei löydy kuin oma syke jostain munasarjojen paikkeilta :/ Jaksais paremmin odottaa sitä ultraa kun vois kotona kuunnella jumputusta :wink
 
Meillä ei toiminut ultrassa äänet joten ei kuuneltu sykettä. Samanapäivänä oli neuvola niin johan kuului. Sain lähettee tiputkseen, joten saa nähdä pärjäänkö tämän oksentelun kanssa vai en. Ei meinattu saada verikoetta aikaiseksi.
 
voi napero, toivottavasti pahoinvointi helpottaa pian, ja saat vaikka vähän järeemmät pahoinv.lääkkeet tai jotain.
 
Onko kellekään muulle muuten sanottu että napakoru täytyy ottaa pois? Mulle se tiukka täti sano tänään ultrassa. Ja kuulemma kielestä myös pois.

En kyllä meinannu ottaa kielestä. Perusteluks sano että jos jotain äkillistä tapahtuu niin korut hidastaa toimenpiteitä. Ja sano että on kuulemma joskus joutunut katkasemaan jonkun korun? En kyllä sit tiiä minkä korun se oleviaan on katkassu :D
 
Mä otin napakorun pois ultrassa kun se olis voinu rikkoa sen anturin. Kielikorut mulla oli synnytyksessä ja korvikset. Jos joutuis hätäsektioon ja nukutettais niin siellä otettais pois korut kun on häviävän pieni mahdollisuus et kielikoru irtois ja menis kurkkuu ja sit ei vois keskittyä olennaiseen kun pitäis alkaa onkimaan pieniä metalliosia hengitysteistä. Riippuu ilmeisesti paljon sairaalasta et potääkö ottaa korut etukäteen pois varmiden vuoks vai otetaanko ne sit kun/jos tulee pakko.
 
Oliskohan se sun hoitaja tarkottanu sellasta tilannetta jos joku on saanu vaikka lääkkeestä allergisen reaktion ja kieli on turvonnu ja koru tarvinnu katkasta..?
 
Takaisin
Top