Täällä 2 kk la :D töitäkin vielä mukavasti jäljellä. Alakertaa alkaa jo masu painaa. Huimausta, korkea syke ja matala rr. :/ auringon otto kiinnostas mutta huonoolo siitä tulee... itsellä liivit samat kuin ennen raskautta... ei siis oo tullut mitään muutosta. Heti raskautimisen jälkeen olivat vähän muhkeammat mutta nyt on kaikki hävinnyt pois. .. Näinköhän on ees maitorauhasia mulla... Esikon aikaan menin osa imetyksellä...
Kilpirauhas lääkityksestä en ole huomannut hyötyä ja kontrolli koekin vielä edessä päin...
Masu heiluu puolelta toiselle ku tyyppi riehuu hurjana... kivalle tuntuu että joku mua huomioi... Mies ei koko raskauden aikana oo... hyvä kun päin katsoo... :/ ei tee mieli olla enää ees tyrkyllä ku ahdistaa.... mutta ei haittaa mua... mun vauva ja mun Esikon pikkuveli. .. :D
Inkivääri: pidätte paljon taukoja, liikuttelet raajoja ym. Oot takakenossa... mulle kyllä jo rv 28 vai 29 lääkäri tutki tarkkaan onko paikat kunnossa tallinaan reissua varten kun autossa istuminen pitkään juuri niin raskasta... mutta mee kehoasi kuunnellen ja Neuvola kortti mukaan :D ja 300km ei oo kun 2-3h :D
Kilpirauhas lääkityksestä en ole huomannut hyötyä ja kontrolli koekin vielä edessä päin...
Masu heiluu puolelta toiselle ku tyyppi riehuu hurjana... kivalle tuntuu että joku mua huomioi... Mies ei koko raskauden aikana oo... hyvä kun päin katsoo... :/ ei tee mieli olla enää ees tyrkyllä ku ahdistaa.... mutta ei haittaa mua... mun vauva ja mun Esikon pikkuveli. .. :D
Inkivääri: pidätte paljon taukoja, liikuttelet raajoja ym. Oot takakenossa... mulle kyllä jo rv 28 vai 29 lääkäri tutki tarkkaan onko paikat kunnossa tallinaan reissua varten kun autossa istuminen pitkään juuri niin raskasta... mutta mee kehoasi kuunnellen ja Neuvola kortti mukaan :D ja 300km ei oo kun 2-3h :D

Olen aloitellut työhuoneen siivoamisella, jota kaiken a4-todistusaineiston mukaan ei ole siivottu kunnolla muutamaan vuoteen, samoin kotimme ylähyllyt vaikuttaisivat sisältävän ehkä jopa 10 vuotta vanhaa arkistomateriaalia...kuten tässä joku jo kirjoittelikin niin "minkä taakseen jättää"... Mutta kuten töissäkin työhuoneen ja sielläkin paperihässäkän siivoilu tuotti jotenkin vapauttavaa fiilistä, niin sama homma täällä kotonakin
Ehkä oikein kun pari päivää raivaan niin keksin fiksun paikan Vaavin vaatteillekin... tai sit seuraava homma onkin metsästää jonkinmoinen uusi lipasto