Kesäkuun keskustelut

Mun on tehny mieli ottaa kylmä olut. Pitää mennä tutkiin kaupan tarjonta alkoholittomista.
Mä muistan, ku kaveriporukalla istuttiin iltaa ja tiesin, et kaveri testailee niillä näppäimillä. Se illalla sitten siideripullostansa lipitti ja olin niin pettynyt - kunnes myöhemmin selvisi, et oli vaihtanut sisällön mehuksi juuri sillä, että ei kärähdä vielä kaikille :D

Mun on tehny mieli ottaa kylmä olut. Pitää mennä tutkiin kaupan tarjonta alkoholittomista.
Mä muistan, ku kaveriporukalla istuttiin iltaa ja tiesin, et kaveri testailee niillä näppäimillä. Se illalla sitten siideripullostansa lipitti ja olin niin pettynyt - kunnes myöhemmin selvisi, et oli vaihtanut sisällön mehuksi juuri sillä, että ei kärähdä vielä kaikille :D
Hyvä idea tuo mehuun vaihtaminen, voisi toimia vielä varmemmin :grin muistaakseni joku crisp on ainakin ihan hyvän makuinen alkoholiton olut :happy:

Jos tykkää lonkerosta niin suosittelen Rainbown greippijuomaa, löytyy isosta limsapullosta. Ihan älyttömän hyvää, sitä kun näin aurinkoisena viikonloppuna juo terassilla niin ei oo yhtään holillisia juomia ikävä :cool:

Jessus mikä väsy iski. Onhan tässä toki puuhasteltukin, kun käytiin mattot pesemässä! Huomenna mökille ja kesän eka suppailu.

Mä oon kans ollut ihan poikki, hienoa kun muut jaksaa mökillä touhuta juhannusvalmisteluita yms. ja meitsi jakso just ja just pestä perunat :laughing014

Mikähän ois hyvä viinin korvike :cool14 joku mehu?
Anopille kärähdän kyllä pian, viimestään mökillä, jos ei viini kelpaa..

Meillä mies öljyää terassia ja minä oikaisin aurinkotuolille :joyful:

Lehtikuohu ❤ Se on sellasta alkoholitonta kuohuviiniä. En oo juonut alkoholia muutenkaan 3,5 vuoteen, niin tota juon usein ravintolassa.

Jotkut vaihtaa kuulemma alkoholittoman ja alkoholillisen juoman toistensa pulloihin.
En nyt osaa muotoilla tota lausetta järkevästi:grin
Mut varmaan saitte pointin?
Alkoholiton juoma vaikka siihen siideripulloon.

Mä tykkään kokeilla alkoholittomia drinkkejä, tän hetken suosikki on seljankukkadrinkki johon tulee sitä Brunnebyn mehutiivistettä, soodavettä/spriteä riippuen miten makeaa haluaa, omenamehua ja sitten kurkkuviipaleita ja limeviipaleita ja jäitä. Ai että! Edellä mainittu Lehtikuohu on hyvää, ja Happy Joen holiton siideri myös.

Mulla on vielä kaikki esikoisen ja junnun aikaan ostetut äitiys- ja imetysvaatteet tallessa :) esikoisen aikaan ostettu äitiystalvitakkiki löytyy.
Mä oon reippaasti ylipainonen joten ihan heti mulla raskaus tuskin näkyy muille :) tosin jos tulee hirvee turvotus ni työvaatteita on vaikee käyttää. Onneks näin kesäkuumalla voin käyttää normi t-paitaa ja työliiviä :)

Mulla on pari päivää ollu hirvee himo pepsiin/kokikseen, ja itteasiassa tuosta "oireesta" aloinki epäileen et oon raskaana. Esikoisesta (tyttö) oli samat oireet. Junnusta (poika) ei ollu muuta oiretta ko pahoinvointi 24/7 koko raskauden ajan ja oksentelu plussauksesta rv16 asti.

Joistain kaupoista saa alkoholitonta punkkua ja valkkaria, jotka mun mielestä on tosi hyviä :)

Mulla on vielä kaikki esikoisen ja junnun aikaan ostetut äitiys- ja imetysvaatteet tallessa :) esikoisen aikaan ostettu äitiystalvitakkiki löytyy.
Mä oon reippaasti ylipainonen joten ihan heti mulla raskaus tuskin näkyy muille :) tosin jos tulee hirvee turvotus ni työvaatteita on vaikee käyttää. Onneks näin kesäkuumalla voin käyttää normi t-paitaa ja työliiviä :)

Mulla on pari päivää ollu hirvee himo pepsiin/kokikseen, ja itteasiassa tuosta "oireesta" aloinki epäileen et oon raskaana. Esikoisesta (tyttö) oli samat oireet. Junnusta (poika) ei ollu muuta oiretta ko pahoinvointi 24/7 koko raskauden ajan ja oksentelu plussauksesta rv16 asti.

Joistain kaupoista saa alkoholitonta punkkua ja valkkaria, jotka mun mielestä on tosi hyviä :)

:happy: Mullakin kokis-himo oli paljastava oire. Tavallisesti ei tee yhtään mieli mitään limsoja.

Mä soittelin tänään neuvolaan ja eka käynti tulikin jo huomiselle. Ilmeisesti nyt niin paljon asioita laitettavana eteenpäin aiempien raskauden aikaisten ongelmien vuoksi että halusi ihan vastaanotolle haastateltavaksi nyt heti alkuun

Mun pitäs soittaa neuvolaan, mutta ehkä haluan odottaa ultrassa käynnin ekana.
Onneksi nyt kesällä on paljon puuhaa niin ajatuksia saa päivällä muualle, keskenmenon pelko on suuri.
Huomenna ajattelin käydä ostaa itselleni uuden aurinkotuolin.

Käytin kuopusta neuvolassa ja kinusin samalla itselleni ar-ultraan lähetteen, että saadaan varmistettua, onko tää tyyppi nyt helmikuinen vai tammikuinen. Nla-th ei kamalasti ilahtunut mun kesän treenisuunnitelmistani, vaikka vakuutin, että aion kroppaa kuunnellen mennä. Ehkä täytyy vaan suosiolla luopua puolimaraton-suunnitelmasta, kun se th:a niin huolestutti. Ehtii sitä myöhemminkin.

Käytin kuopusta neuvolassa ja kinusin samalla itselleni ar-ultraan lähetteen, että saadaan varmistettua, onko tää tyyppi nyt helmikuinen vai tammikuinen. Nla-th ei kamalasti ilahtunut mun kesän treenisuunnitelmistani, vaikka vakuutin, että aion kroppaa kuunnellen mennä. Ehkä täytyy vaan suosiolla luopua puolimaraton-suunnitelmasta, kun se th:a niin huolestutti. Ehtii sitä myöhemminkin.

Apua, puolimaraton! :D Ootko juossut paljon aikaisemmin siis? Mä oon juossut elämässäni kaksi puolimaratonia ja en jaksais kyllä raskaana juosta ollenkaan. :)

Mä oon jo yritysaikana hurahtanut alkoholittomiin oluisiin. :D Mun mielestä kaikista paras on Brooklyn Brewery Special Effects! Ihan lähipikkumarketista saatavista paras on Lapin Kullan alkoholiton. Itse en hirveästi tykkää Crispistä, vaikka kyllä se menee. Crispin ipa on parempi kuin se tavallinen.

Alkoholittomiin viineihin en oo pahemmin tutustunut, vaikka Lehtikuohun kyllä tiedän ja se on tosi hyvää!

Apua, puolimaraton! :D Ootko juossut paljon aikaisemmin siis? Mä oon juossut elämässäni kaksi puolimaratonia ja en jaksais kyllä raskaana juosta ollenkaan. :)

Ihan vaan ilokseni lyllerrellyt. Yhden kisan oon juossut. Mun oli tarkoitus nyt keväällä/kesän alussa ennen plussaamista käydä parit kisat juoksemassa, mutta ne kumpikin peruttiin koronan takia, niin haaveilin sitten omatoimisen puolikkaan kipittelemisestä, mutta ei kuulemma ole hyvä idea, kun rasitus nousee niin kovaksi.

Takaisin