Kesäkuun keskustelut

Ihan vielä ei oo vaateongelmia, mutta varmaan muutaman viikon päästä täytyy alkaa harkita jotain mammahousuja. Muistaakseni edellisissä raskauksissa on alkuvaiheessa ollut niin jäätävät turvotukset varsinkin iltaisin, ettei puhettakaan että vois mitään tiukkaa pukea päälle.

Saa nähdä pitääkö töissäkin laittaa jotkut omat housut jossain vaiheessa, työhousut ei tuu mahtuun kauaa päälle, ne kun ahdistaa normaalistikin aina menkkaturvotuksen aikaan :grin ja siitäkös työkaverit alkaa arvaileen...

Ainiin, onneksi on kesä ja voi pukeutua johonkin löysiin tunikoihin ja mekkoihin näin alkuun! Niillä saa myös ehkä vähän peiteltyä turvotuksia alussa :grin:rolleyes:

Mulla on äitiysvaatteet vielä tallella edellisistä. En oo vielä kaivanu esille, mut mä oon kans tosi aikasi joutunu aina ottaa mammafarkut käyttöön kun turvotus on niin jäätävää ja yhtään puristavat housut tuntuu vaan niin pahalta. Mut nyt tosiaan kesällä hyvä kun voi viilettää menemään lökäshortseissa tai muuten rennoissa vaatteissa :grin

Onneks saa olla ihan lökäpöksy . Olipas kiva ottaa fillari alle ja polkaista n 20km lenkki. Vaihtelua kotona puuhailuun.

Laihduin vähän liikaa esikoista imettäessä, minkä takia suurin osa vaatteistani on tähän asti ollut vähän turhan väljiä. Nyt turvotuksen takia ne vanhat on taas aika sopivia. Edellisessä raskaudessa oli kyllä helpompi piilotella paisumista, koska oli talvi ja aina muutenkin jotain huppareita ja neuleita päällä. Näillä keleillä ei oikein viitsi villapaidassa kulkea. Äitiysvaatteet on tallessa kellarikomerossa, mutta talveksi pitää hankkia ainakin takki. Olen ajatellut kantotakkia, kun se olisi kätevä sitten vauvan synnyttyäkin.

Viikonloppuna olen menossa siskojen kanssa mökille. Jos tulee joku tilanne, niin sanon ihan suoraan että olen raskaana (mutta niin että meidän esikoinen ei kuule) enkä ala keksiä mitään tekosyitä. Mutta jos raskaus ei mitenkään tule esiin, niin sitten en sano vielä mitään.

Vitsit miten huojentavaa kuulla etten oo ainoo turvonnu! Oon jo varovasti kattellu äippävaatteita mutta jotenki tuntuu ylireagoinnilta "enhän mää ny vielä voi mitää tarvia". Mut huh onneks on muitaki kohtalotovereita. :hilarious: Tiiän että veljenvaimolla ois varmastikki vaatteita tallessa kun heillä pienet lapset, mutta en oikeen tahtois vielä kertoa.. :rolleyes:

Vitsit miten huojentavaa kuulla etten oo ainoo turvonnu! Oon jo varovasti kattellu äippävaatteita mutta jotenki tuntuu ylireagoinnilta "enhän mää ny vielä voi mitää tarvia". Mut huh onneks on muitaki kohtalotovereita. :hilarious: Tiiän että veljenvaimolla ois varmastikki vaatteita tallessa kun heillä pienet lapset, mutta en oikeen tahtois vielä kertoa.. :rolleyes:

Mää vedin tänään jo äitiysshortsit ja t-paidan päälle kun turvotus on niiiiin jäätävä :grin Ja nyt vasta about rv 5+0... Edellisessäkin raskaudessa jouduin tosi alussa vetää äitiyshousut jalkaan kun ei vaan pystyny käyttää tavallisia :rolleyes:

Mä tilasin just äitiysliivit, kun rinnat on kasvaneet kohta ulos mun normiliiveistä. :grin Pakko kans tilata äitiysfarkut, kun tavalliset puristaa. Oon hoikka ja pitkä ja turvotus näkyy ja tuntuu heti, nyt on rv.3+6. Onneks kesä ja voi pitää mekkoja :grin

Anteeksi tyhmä kysymys, mutta ootteko kuumentaneet suomalaisetkin pakastemarjat? Kun normaalisti kuumennan ulkomaiset aina, mutta kotimaisia en.

Mä en oo ikinä raskaanakaan kuumentanut kotimaisia. Heitän jäisenä jogurtin joukkoon.

Okei, ehkä mäkin sitten uskallan :) Hyvä, koska tommoset raikkaat ja kylmät menee parhaiten alas. Tänään ollut kyllä aika hyvä olo.

Anteeksi tyhmä kysymys, mutta ootteko kuumentaneet suomalaisetkin pakastemarjat? Kun normaalisti kuumennan ulkomaiset aina, mutta kotimaisia en.

Mä just tarkistin tän vielä neuvolasta kun soitin toissapäivänä, niin ei tarvi kuumentaa.

Ostin just Lidlistä äitiyshupparin! Ihanan pehmoista 100% puuvillaa ja makso vaan kympin, niin uskalsin. Lisäks kannoin pellavavaatteita sieltä, kun hintalaatusuhteeltaan hyviä.

Heräsin aamulla aikaisin, kun mies lähti töihin ja aattelin et yritän vielä saada nukuttua. No nukahdinkin, mutta näin ihan kamalan keskenmenounen, jossa pitelin kädessä sellaista pientä alkiota, joka sit muuttuikin siinä katsellessa isommaksi kämmenen kokoiseksi sikiöksi :confused:

Ihan hirveä olo kun heräsin! :arghh: Toivottavasti tällaiset unet ei enteile mitään... Jospa tuo alitajunta vaan käy nyt läpi kaikenlaisia skenaarioita...:bag:

Tänään on se päivä kun menkkojen ois pitäny alkaa. Mulla on vielä yks rfsun liuskatestit jäljellä, mut aattelin tehdä sen tässä vklopun aikana tai viimeistään maanantaina. Haluun nähdä kunnon leffaviivat :rolleyes:

Heräsin aamulla aikaisin, kun mies lähti töihin ja aattelin et yritän vielä saada nukuttua. No nukahdinkin, mutta näin ihan kamalan keskenmenounen, jossa pitelin kädessä sellaista pientä alkiota, joka sit muuttuikin siinä katsellessa isommaksi kämmenen kokoiseksi sikiöksi :confused:

Ihan hirveä olo kun heräsin! :arghh: Toivottavasti tällaiset unet ei enteile mitään... Jospa tuo alitajunta vaan käy nyt läpi kaikenlaisia skenaarioita...:bag:

Tänään on se päivä kun menkkojen ois pitäny alkaa. Mulla on vielä yks rfsun liuskatestit jäljellä, mut aattelin tehdä sen tässä vklopun aikana tai viimeistään maanantaina. Haluun nähdä kunnon leffaviivat :rolleyes:

Kauhee uni, alitajunta työstää vauvaa. :Heartpink

Joo, alitajunnasta tulee uniin varmaan kaikenmoiset ajatukset. Mulla on allergista nuhaa ja öisin vähän nenä tukossa. Näin unta, että meidän koko perheelle tuli korona ja miehelle vielä tosi paha. Olin helpottunut aamulla herätessäni.

No täälläpä sitä olikin jo keskustelua noista vaatteista :woot: alkufiilistely-ketjuun just laitoin, että jo hätäpäissäni tilasin äitiysvaatteita kun niin valtava turvotus :grin

Mö näin unta että ostin kaupasta kaljaa ja siideriä, ja sit rupesin siinä miettimään, et enhän mä näitä saa juoda!:grin

Mö näin unta että ostin kaupasta kaljaa ja siideriä, ja sit rupesin siinä miettimään, et enhän mä näitä saa juoda!:grin
Haha :grin Tovi saadaan odotella. Meille on appivanhemmat tulossa piakkoin kylään muutamaksi päiväksi ja jo suunniteltiin miehen kanssa, että tarvii ostaa joku alkoholiton siideri ja juoda niiden nähden ettei herää epäilyksiä. :hilarious:

Takaisin