Ainakin tuolla esikoisen ryhmässä aikanaan oli niin paljon yleistä keskustelua, että joka kuukaudelle oli oma ketjunsa. Toivottavasti tästä tulee yhtä vilkas ryhmä.
Minulle ruokarajoitukset olivat ennestään tuttuja ja iso osa ei koske minua kun en muutenkaan syö eläintuotteita. Mutta ne siemenet. Tuntuu että koko ajan huomaan syöväni jotain missä on siemeniä. Niitä on leivässä, myslissä, puurossa, pakastepavuissa jne. Rajoitus koskee myös imetysaikaa, mutta en ole ollut enää kovin tarkka noista, koska imetettävä on kohta kolme ja käy rinnalla suunnilleen kerran viikossa. Mutta nyt pitää selkeästi skarpata.
Minulle ruokarajoitukset olivat ennestään tuttuja ja iso osa ei koske minua kun en muutenkaan syö eläintuotteita. Mutta ne siemenet. Tuntuu että koko ajan huomaan syöväni jotain missä on siemeniä. Niitä on leivässä, myslissä, puurossa, pakastepavuissa jne. Rajoitus koskee myös imetysaikaa, mutta en ole ollut enää kovin tarkka noista, koska imetettävä on kohta kolme ja käy rinnalla suunnilleen kerran viikossa. Mutta nyt pitää selkeästi skarpata.
ei niin muista näitä erikoisempia rajoituksia, raaka kala ja alkoholi ja tämmöset on ainakin itselle selkeämpiä. Ja nää siemenet on ihan uus, esikoisen raskaudessa ei vielä sitä ollut. Siemenleipää en syö koskaan, koska ärsyttää se rouske (
Olis jo niin hirveä hinku varata neuvola ja varhaisultra ja hammaslääkäri ja ja ja... Kauhea tarve järjestellä asioita ja fiilistellä raskautta, mutta ei ihan täysillä vielä uskalla, ennen kuin tietää hcg-lukeman.