Mökiltä kotiuduttu ja kommentoinpa nyt hieman enemmän ajatuksella teidän kirjoitteluja.:)
Elaffyn vauvat kyllä kasvaa mallikkaan tasaisesti.:) Mää aina "katkerana" lueskelen teidän pidemmälle vauvojen ehtineiden vauvojen painolukemia kun omat tuntuu niin pieniltä ja viikot vähäisiltä. Jotenkin nyt se korostuu kun vauvat kasvavat kaikilla niin hurjaa kyytiä.:) Meillä on Elaffy kans kumpikin poitsu RT ja sujuvasti monottelevat toisiaan. Mulla on oikea kylki, pallea/keuhkot oikealta puolen ihan hellänä kun kumpikin vauva potkii mahan oikeaan ylälaitaan.:O
Olipas omituinen tuo Harmonyn pahoinvointi. Onpa ihanaa jos pääset kotiin poikien luo. Ihmeen hyvin makuultaankin pystyy lapsia viihdyttään kirjoja lukemalla ja leikkimällä.:) Meillä leikitään paljon lääkärileikkejä, joissa äiti on potilas.:D Meilläkin on vasta yks sänky. Tuollainen rottinkinen missä on rullat alla. Ostin sen kuopukselle käytettynä ja on jostain 70-luvulta? Se oli kyllä näppärä kun esikoinen oli kuopuksen syntyessä 1v8kk, niin vauva oli hyvin turvassa sängyssä ja viihtyi kun pystyi sängystä käsin seuraamaan esim ruuanlaittoa.:) Pitää sit hommata toinenkin, jos vaivoilla ei sopu sijaa anna samassa sängyssä nukkumiseen.:)
Mua on nyt alkanut taas närästys vaivaamaan, varsinkin jos pian syömisen jälkeen laittaa makuulleen. Taitaa olla melko puristuksissa vatsalaukku. Vauvoilla on selvästi joku kasvuspurtti kun mulla on KOKO ajan nälkä.:D oon koko raskauden akan syönyt ihan rennosti fiiliksen mukaan ja painoa ei kyllä ole tullut ku mahaan... Luotan siihen, että kroppa kertoo mitä tarvitsee.:) herkkuja ei ihme kyllä ole juuri missään vaiheessa mieli tehnyt. Nyt tän hetken herkku on hillakiisseli lorauksella luonnonjugurttia.:)
Missä päin sää Wilhelmiina asut, jos saa udella?:) Ranualla oli täys talvi. Esikoinen viihtyi mahtavasti isän kans pilkillä ja kala söi mahtavasti. Kuopus jeesaili mua mökissä ruuanlaitossa ym:ssa ja kävin potkuttelua yrittämässä ja en suosittele. Vitsi, että tuli lonkat kipeäksi.
Eilen oli mahtava ilma ja käytiin koko porukalla järvellä. Tiimi pelasi kun minä pilkin niin esikoinen 5v irrotti kalat koukusta! On se melko kalamies.♥
Hyvä,että Murusen perheessä selvittiin säikähdyksellä. Vauvatkin hyvän kokoisia.:) On kyllä hankalaa kun ei yhtään tiedä milloin pitäisi huolestua supistuksista. Välillä itsekin pitää ihan tosissaan hengitellä kun kipeää käy mut silti oli paikat kiinni ja kaulaa yli 5cm ultralla katsottuna. Herkästi sit sortuu vähän huolettomaan asenteeseen ku supistukset ei ole vaikuttaneet...
Milloin murmelilla seuraava ultra? Hyvä, eträ kaikki hyvin.
Jetsonilla alkaa olla hyvällä mallilla. Ihanaa jos pääset pian kotiin.:) Miten mies on selvinnyt teillä yh-arjesta?