Kesäkuun kaksoset

Miina, tuo käynnistys riippuu kai sairaalasta. Minulle on puhuttu, että käynnistetään viimeistään rv38. :) Kaikkialla ei käynnistetä ilmeisesti ollenkaan.

Harmony, pelkään sitä käynnistystä. :D Hyvä, että siellä tilanne parempi.

Harmony,onpa kurja olo ollu sulla mut onneksi helpottanut sitten! Toivottavasti pääset pian kotiin perheen luokse :) mulla kanssa a-vauva painaa rt:ssa kohtua ja b perätilassa..lääkäri lohdutteli,et ovat kuitenkin hyvänkokoisia (n.1800g), jos syntyisivät piakkoin... Itse haluaisin viikkoja lisää,mieluiten toukokuun puolelle. Mut eipä nämä ole oman tahdon asioita... Huolettaa sit vaan kodin ja sairaalan välillä eläminen,jos kovin etuajassa vauvat syntyvät ja joutuvat jäämään pitkäksi aikaa sairaalaan :|

Ihanan kuuloisia tulevia isosisaruksia teillä :) kova hoivavietti tuntuu olevan pienestä pitäen,vaikka ymmärtäähän sen uhman jne.aina,kun tulee isompi muutos elämään. Jännää nähdä,miten kaikki sit lähtee sujumaan, sylejä kun on eri pari kuin lapsia..

Saattaahan se olla että meille rantautuu se mustis kylään kohan vauvat ja minä sinne mennään. No kaikki aikanaan ja tiiä miten tämä menee. :)

Hyvää pääsiäistä kaikille tuplakuplille. :)

Hyvää pääsiäistä. Onneksi Harmony tilanteesi jo vähän parempi. Johtuuko tuo oksentaminen ihan vaan tuosta sisäelinten kasaantumista ja ruuansulatusnesteiden nousemisesta vai jostakin muusta. Mullakin on päivittäin tosi etova olo, mut oksenna en onneks sentään.

Miina, meillä kaikki lapset odottaa vauvoja kovasti. Pussailevat mun mahaa ja kyselevät malttamattomina koska vauvat syntyy.

Hitsi Faada, tekis mieli hypätä autoon ja tulla sua moikkaamaan, kun olet "niin lähellä". Et taida asuakaan missään kovin kaukana lappilaisen mittapuun mukaan. Ehkä joskus sovitaan vaik eläintarhatreffit kun ootte mökille menossa ☺.

Joo se mun oksentelu tais johtua siitä pizzasta. Jotain siel oli, ku se oli niin rajua. Ja loppu kuin seinään. :)
Miina kyllä ovat hyvänkokoisia. ;) sulla tais olla suht samat viikotkin. Vai olitko hieman edellä? Mulla nyt 30+4. Kyllä tuntuu hassulta, että on alle 10 vkoa vauvojen syntymiseen. :D
Hankintalistalta taas voi yliviivata jotain :D nimittäin puuttuva pinnis hankittu :). Nyt on molemille pinnis. Tosin toinen pinnis sijoitetaan yläkertaan ja toinen alakertaan. Vielä olis kyllä hankittavaa. Mm 2istuttava sohva, lipasto joka toimii sit myös hoitopöytänä alakerrassa ja kuopukselle oma sänky. Mut nää varmaan hankitaan tässä huhtikuun aikana.

Wilhelmiina se olis kyllä kivaa! Kyllä meidän kunnianhimoinen tavoite ois täällä ens kesänäkin kulkea. On mun miehen vanhempien kesäpaikka ja täällä on kiva olla lasten kanssa kun on vanha talo isolla pirtillä ja rantaan tulee vähän matkaa tuota rantapolkua pitkin talon taakse niin ei tartte koko ajan panikoida, että lapset karkaa huomaamatta järveen.:D

Naistenklinikan päivystyksessä.. Vaimoa supistellu levossa ja menkkamaista kipuilua. :( Käyrät ja labrat otettiin äsken ja nyt odotellaan vastauksia ja lääkäriä joka vielä ultraa pikkuset.

Voi itku, Murunen. :( Jospa kaikki olisi kuitenkin ultrassa kunnossa. Minulla on myös ollut levossa supistelua välillä, mutta mitään tuhoja eivät ole tehneet. Toivottavasti siellä sama juttu! :) Nyt vain lepoa ja otatte rauhallisesti.

Toivottavasti kaikki hyvin Murunen!

Harmony,nyt 31+1 eli aika samoilla mennään :) meillä on vielä pinnis hankkimatta,mut aateltiin jos vuokrattas eka se vaavi-sänky.. Olis helpompi siirrellä tarvittaessa sitten vauvoja tai sit,kun ei tiedä jos nukkuvatkin vieressä. Esikoisen kanssa nukuttiin n.3kk perhepedissä ja sit hän erityisesti alkoi olla valmis omaan sänkyyn.

Hyvää pääsiäistä kaikille!

Äippäpolilla käyty ☺Molemmat vauvat oli tosi vilkkaalla päällä,eivät suostunu pysymään anturin alla kun hetkittäin. Noin puol tuntia otettiin käyrää. Lääkäri sitten halus vielä tarkastaa vauvat. Napanuoravirtaukset oli hyvät, ja sitten katsoi aivovaltimon virtaukset ja nekin oli hyvät.Kohdunkaulaa yli 4 cm jälellä ja täysin kiinni. Vauvat eloisia ja liikkuivat tosi paljon. B oli kääntynyt perätilaan ja a raivotarjonnassa tosi alhaalle laskeutunut.Ens keskiviikkona taas käynti,painon takia nyt kun näytti viime mittauksissa ettei ois paljon kasvanu,mut voi olla mittausvirhe aikasemmilta kerroilta jo. Lääkäri sano että onneks ollaan jo hyvillä viikoilla ja vauvat hyvän kokosia. Jos eivät jostain syystä saa tarpeeks kasvua kohdussa niin otetaan ulos kasvamaan sitten. Onneks kuitenkin kaikki pienillä hyvin.

Kiva kuulla että murmelin vauvoilla kaikki kunnossa ollut. :)

Kanttiinissa käyty. Kummasti virkisti kun sai käydä tämän oman yksiön ulkopuolella. :) Ja ihana oli kyllä nähä tyttööki pitkästä aikaa. :) Ensimmäisenä hyökkäs halailemaan ja kyöhnäämään. :) <3

Hienoa Jetsoni että sun kanttiinireissu onnistui :)

Nostan kyllä sulle hattua että jaksat olla noin positiivinen vaikka olet joutunut makaamaan sairaalassa pitkään ja olemaan vielä erossa omasta lapsesta. Onneks tämä ei kuitenkaan ole lopullinen ratkaisu ja pian tyttökin saa äidin takaisin kotiin :)

Kyllähän niitä heikkojakin hetkiä tulee millon olis ihan valmis luovuttamaan tämän makaamisen suhteen mut sit onneksi nopeesti tulee se tunne että onneksi vauvat on vielä mahassa. Monet kyyneleetki valutettu ikävään, pahaan oloon tai v***tukseen. Mutta onneksi tätä on enää vähemmän edessä kuin takana. :)

Hurja ajatella että raskautta olis enää maksimissaa vähän vajaa 8vko edessä. :D

Takaisin