Meillä on myös noita monikkovalmennuksia, mutta kevään ohjelmaa ei oltu vielä julkaistu. Ajattelin, että mennään sitten vähän lähempänä..
Täällä ultra on ensi viikon keskiviikkona ja lasken kyllä jo päiviä. :) Tosin kauhulla odotan sitä myös, kun ei ole kokemusta onnistuneesta raskaudesta, enkä oikein osaa ajatella, että meille sellainen voitaisiin suoda. Jonkin on siis pakko mennä vielä vikaan. Tyhmä ajatus, mutta se vaivaa minua. Pelko osittaisesta keskenmenosta vaivaa myös paljon. Toki sitä on yhdestäkin vauvasta onnellinen, mutta jotenkin sitä on ehtinyt jo kiintyä kahteen. Entä jos ultrassa toinen on kuollut? Riski siihen on vielä aika iso.
Minua myös ahdistaa paljon, kun en ole töissä kertonut ja minulla on ollut nyt jo myöhästelyitä töistä raskauden takia. Noloa sanoa, että taas ensi viikolla olisi lääkäri. Niitä kun on ollut tässä nyt melkein joka viikko viime aikoina.. Olisi itselle jotenkin helpompaa, kun ei tarvitsisi selitellä ja suoraan valehdella. Raskauden aikaisia käyntejä työnantaja ei voi kuitenkaan mitenkään estää. Toisaalta en haluaisi vielä ollenkaan kertoa, vaikka reiluahan se olisi, kun keväällä jään töistä pois kuitenkin jo sen verran aikaisin. Ehtisivät löytää jonkun tilalle. Eikä tämä olisi mikään mörkö, mutta olen ollut töissä vasta alle 3kk. Jotenkin hävettää, että heti kun sai vakkaripaikan, olen raskaana. Voi ahdistus sentään!