Kesäkuun höpinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Viivi92
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ryhmiin lisäykset tapahtuu muistaakseni tiistaisin ja perjantaisin

Mä taidan odotella ens maanantain ultraa, ja pyydän sitten pääsyä, jos oikeasti siellä on alkio. Edelleen jotenkin niin epäuskoinen olo enkä halua heti pyytää poistoa sieltä 😄

Mä taidan odotella ens maanantain ultraa, ja pyydän sitten pääsyä, jos oikeasti siellä on alkio. Edelleen jotenkin niin epäuskoinen olo enkä halua heti pyytää poistoa sieltä 😄
Mäki pelkään kyllä tätä että jos ei olekaan mitään, mutta mulle se selviää vasta 13.7. ja viivat on liuskoissa jo melkein tasavahvat joten olen raskaana kunnes toisin joku sanoo :D

On kyllä kivaa olla täällä kreikassa ja pikkupoitsu on 39,3 asteen kuumeessa. Kiva juttu!

On kyllä kivaa olla täällä kreikassa ja pikkupoitsu on 39,3 asteen kuumeessa. Kiva juttu!
Voi ei 😣 Missä päin Kreikkaa ootte? Itse varasin just eilen matkan kaverin kanssa heinäkuun lopulle Pargaan

Mullakin vaihtelee paljon ja tuntuu ettei ole tullut paljoa oireita vieläkään. Tai jotenkin kuvittelin että olisi enemmän/selkeämpiä. Mutta niin vaan kaikki oli varhaisultrassa oikein hyvin ja syke kuului.
Se on aina helpottavaa kuulla, että muillakin on vaihtelevia oireita tai vain vähän oireita ja kaikki ollut silti ok. Ihania ultra-uutisia teillä :smiling face with heart-eyes:

Pakko tulla johonkin avautumaan kun ärsyttää (tosin aika turha asia) 😂 meillä on remontti menossa, ja lattia pitäisi varata öljyvahalla. Pari huonetta ehdin itse tekemään ennen tietoa raskaudesta, mutta plussattuani homma tuli miehelle, koska öljyvahassa on liuottimia. Ollaan evakossa onneksi alakerrassa joten höyryt ei pääse tänne. No, koitin neuvoa miestä miten homma tehdään niin eihän se uskonut ja nyt näkyy lattiassa telan jälkiä, kun on ollut liikaa vahaa. Miehen mielestä sitä on ollut liian vähän ja johtuu siitä että on joutunut painamaan 😅

Kumpikaan ei anna periksi, tiedän olevani oikeassa kun ohjeissakin sanotaan johtuvan liiasta vahasta. Täytyy toivoa että ottaisi nyt toisella kierroksella opiksi ja tulisi tasaisempi lattia. Muuten saadaan varmaan vaihtaa koko parketti ja sehän maksaa vaikka kuinka. Mies tuskin koskaan myöntää tässä virhettään 😇 Onneksi kyllä yleensä myöntää muissa asioissa mutta ilmeisesti remppa-asiat ei lukeudu näihin 😅 Ihan turha asia sinänsä, piti vaan tulla jollekin kertomaan kun ärsyttää toisen kovapäisyys mutta siitä ei tule mitään jos hänelle koittaisin edelleen inttää olevani oikeassa, koska ei se mitään auta.

Voi ei 😣 Missä päin Kreikkaa ootte? Itse varasin just eilen matkan kaverin kanssa heinäkuun lopulle Pargaan
Rodoksella. Oon ite kans käyny pargassa, kiva paikka!

Mutta ei hätää, meitä ei ole siellä vielä montaa (kai viisi?) joten ei ole vielä superaktiivisena se puoli

Minäkin liityn tänne teidän seuraan, Nyt viikot 4+6 suunnilleen.
Meillä tosiaan tärppäsi yk3 ja kahdeksas olisi nyt tuloillaan 😍
Luottavaisin mielin päivä kerrallaan eteenpäin ja nautitaan tästä onnen tunteesta ❤️🙏

Minäkin liityn tänne teidän seuraan, Nyt viikot 4+6 suunnilleen.
Meillä tosiaan tärppäsi yk3 ja kahdeksas olisi nyt tuloillaan 😍
Luottavaisin mielin päivä kerrallaan eteenpäin ja nautitaan tästä onnen tunteesta ❤️🙏
Paljon onnea ja tervetuloa! :Two-hearts:

Takaisin