Kesäkuun höpinät

Minä tilasin jo ekat äitiystrikoot, kun nykyiset tuntuu jo puristavan maksua inhasti. 🙈
Tänään pitäis saapua niin näkee sitten pystyykö niitä vielä käyttää 😅
Mä kans ostin jo parit äitiystopit, mutta eipä niistä kukaan osaa sanoa että on mammatoppeja ja voi käyttää hyvin myös normaalitoppeina, varsinkin kun tuota masua löytyy jo ennestään :tears:
 
Mä hain eilen kasan raskauteen liittyviä kirjoja, niitä selaillessa menee loma nopsaa 🙈 olis kyllä ihana tehdä jo kaikkia hankintoja, mutta koitan vielä malttaa 🙈
 
Itse en ole vielä tilannut äitiysvaatteita. Odotan jo kovasti varhaisultraa, joka on patin vkon päästä 😊 kamala turvotus jo tässä vaiheessa vaikka menossa vasta rv 6.
 
Meillä on kotona vähän pinna kireällä itse kullakin, lähinnä remontin takia. Tekemistä on, ja stressaa kun keittiötoimituksen jälkitoimituksista ei kuulu mitään. Itse oon vähän herkillä, muutenkin oon vähän konfliktinpelkoinen ja otan asiat helposti itseeni, mutta nyt raskaus vielä korostaa tätä. Kai tämä tästä… Onneksi juhannus on tulossa niin jos se vähän helpottaisi
 
Tsemppiä @Olive ❤️ meillä ei sentään remppa ole menossa mutta ihan tavallisten juhannusostosten ja mökillepakkausten lomassa tuli joku aivan kummallinen riita ja jatku pitkälle iltaa, mulla ois haluttanu pakata kaikki kerralla mutta mies on semmone että jättää kaiken aina viimetippaan niin nyt on tännään sit ihan hirvee kiire pakata loppuun kun pitäs kuitenkin päästä suht ajoissa liikkeelle. Varmaan muutama muukin on tänään tien päällä🤔
 
Ihanaa kun mies heräsi esikoisen kanssa pitkästä aikaa. Heräsin vasta ja nukuin siis 12h.. vähän väsytti 😴 heräsin kyllä aamuyöstä hetkeksi kun oli taas paha olo.

Me ei tehdä juhannuksena mitään tällä kertaa. Ei kyllä jaksaiskaan ja maanantaina jo töihin 🥶
 
Meillä on kotona vähän pinna kireällä itse kullakin, lähinnä remontin takia. Tekemistä on, ja stressaa kun keittiötoimituksen jälkitoimituksista ei kuulu mitään. Itse oon vähän herkillä, muutenkin oon vähän konfliktinpelkoinen ja otan asiat helposti itseeni, mutta nyt raskaus vielä korostaa tätä. Kai tämä tästä… Onneksi juhannus on tulossa niin jos se vähän helpottaisi
Moi! Rempat kaikkine tärkeine valintoineen ovat, jo ilman raskauttakin, on rankkoja!!! ja nyt kun Ukrainan-kriisin myötä kaikilla tavaranrantoimittajilla on materiaalien saanti ongemia, jotka heijastuvat toimitusten outoina venymisinä, niin kyllä se hermoon ottaa ja piste.
Meille töihin tilattu keittiö ja kylppäreiden kaapistoja Topi-keittiöiltä tammikuussa, yhä puuttuu pöytätaso,hyllyjä ja peitelevyjä, toimitusviikko kai syyskuussa. Allas-mallit jouduttiin vaihtamaan kokonaan toisenlaisiin jo maaliskuussa.

Onneksi saatiin kaunis juhannus, en ois jaksanu kävellä 🐕 kans aamulenkillä toppatakissa enää yhtään viikkoa!

Kaikin puolin onnistunutta juhannusta sinulle ja perheellesi
toivotellen Aaltis
 
Moikka kaikille! Mä uskaltaudun kanssa mukaan keskusteluun, vaikka vasta 4+5 menossa. Muuten joutuu ihan hirveen kauan lukea tänne ja salaiseen ryhmään kertyneitä keskusteluja. 😅 Täällä yleiselläkin puolella on jo valtavasti viestejä!

Äitiysvaatteista puheenollen, mulla on jo (tai siis edelleen) äitiysjumppatrikoot käytössä.. 😂 Toukokuiset 21 -ryhmässä avauduin miten vitsin vaikeeta on löytää squat proof mammatrikoot, kun kaikki oli liian ohuita. Kun viimein löytyi hyvät ja mukavat, niin en oo suostunut niistä luopumaan vieläkään 😂
 
Moikka kaikille! Mä uskaltaudun kanssa mukaan keskusteluun, vaikka vasta 4+5 menossa. Muuten joutuu ihan hirveen kauan lukea tänne ja salaiseen ryhmään kertyneitä keskusteluja. 😅 Täällä yleiselläkin puolella on jo valtavasti viestejä!

Äitiysvaatteista puheenollen, mulla on jo (tai siis edelleen) äitiysjumppatrikoot käytössä.. 😂 Toukokuiset 21 -ryhmässä avauduin miten vitsin vaikeeta on löytää squat proof mammatrikoot, kun kaikki oli liian ohuita. Kun viimein löytyi hyvät ja mukavat, niin en oo suostunut niistä luopumaan vieläkään 😂
Täällä kans 4+4 raskausviikko eli samoissa melkeen mennään 😁
 
Ihanaa juhannusta jokaiselle❤️
Milloin te muuten aijotte kertoa läheisille raskaudesta? Mietin että koska sitä ite uskaltaa esim lapsille sanoa tai lähisukulaisille😊
 
Mulla alkoi verinen vuoto 😭 ei aiempia keskenmenoja ole mutta vaikuttaa siltä,että eiköhän tämä ollut tässä 🥺
Jos on kirkas vuoto ja ei kipuja niin peli ei välttämättä ole menetetty. Mikä rv sulla on? Elä hätäile ❤
 
Mulla alkoi verinen vuoto 😭 ei aiempia keskenmenoja ole mutta vaikuttaa siltä,että eiköhän tämä ollut tässä 🥺
Toivottavasti vaan harmitonta! Nää on kyllä niin inhottavat nää ekat viikot, kun jatkuvasti saa olla huolissaan ja huolestuttaa vuoroin oireet, vuoroin oireettomuus..
 
Takaisin
Top