Kesäkuun höpinät

Nuoremman lapsen rippijuhlat juhlittu 😊 nyt lepoa... pöljää kun nyt raskautumisen yhteydessä tullut aamuyö heräilyt... 3.30 jo kahtena aamuna ja tunti tai puoltoista tuntia valveilla..sit pari tuntii ehkä saa viel unta 🙈
Lepäät hyvällä syyllä kahden edestä, ensin oma osuus ja sitten pienen osuus :folded:
 
Kirjoittelinkin tonne toiseen ketjuun, mutta tosiaan viikonloppuna kerrottiin mun vanhemmille raskaudesta! Piti odottaa pidempään, mutta mies antoi minulle lahjaksi ”Masutyypin ensimmäinen kirja”-lahjan. Mies sanoi että lahja on parempi avata juhlia edeltävä iltana, koska se saattaa paljastaa. Isä varsinkin oli tosi onnellinen! Äiti myös tietenkin, mutta isä meni ihan sanattomaksi ja liikuttui.

Juhlien jälkeen minulle todella läheiset kummit oli enää viimeisinä vieraina ja esittelin sitten lahjan heillekin, ja se myös ilahtuivat todella paljon, ovat itse tulossa ensi kuussa ensi kertaa isovanhemmiksi.
 
Huomenta! Nyt elellään vasta dpo 11 ja normitesti antaa mielestäni jo aika vahvaa viivaa.. ihanaa 😊 jospa vihdoin saadaan vauva syliin saakka.. saa nähdä miten työt sujuu kun tuntuu ajatukset täyttävän nyt ihan eri jutut 😅 liitteenä aamun rfsu testi ja dpo11.
 

Liitteet

  • 20220613_063900.jpg
    20220613_063900.jpg
    129.9 KB · Katsottu: 9
Muokattu viimeksi:
Huomenta! Nyt elellään vasta dpo 11 ja normitesti antaa mielestäni jo aika vahvaa viivaa.. ihanaa 😊 jospa vihdoin saadaan vauva syliin saakka.. saa nähdä miten työt sujuu kun tuntuu ajatukset täyttävän nyt ihan eri jutut 😅 liitteenä aamun rfsu testi ja dpo11.
On kyllä hyvä viiva! Mulla olis eilen pitänyt alkaa menkat ja koska pakko katsoa että vielä viivat vahvistuu niin sain melkolailla yhtä vahvan kun tämä sun nyt :Two-hearts:
 
Stressaa ihan sikana kun taaperolla on kuivaa yskää ja huomenna ois lento et hitto miten perseestä olis jos ne sanois et ei koneeseen 😩😩😩en tiiä miten ehdottomia ovat pienten lasten kohdalla
 
On kyllä hyvä viiva! Mulla olis eilen pitänyt alkaa menkat ja koska pakko katsoa että vielä viivat vahvistuu niin sain melkolailla yhtä vahvan kun tämä sun nyt :Two-hearts:
Vähän jännittää.. entäs jos mun masussa on kaksoset 😱
 
Tuo hcgn nouseminen on yksilöllistä... ja eihän kaikilla alkio kiinnity edes samaan aikaan. Voi olla useamman pvn ero 😊
 
Tuo hcgn nouseminen on yksilöllistä... ja eihän kaikilla alkio kiinnity edes samaan aikaan. Voi olla useamman pvn ero 😊
No näinpä. Ja enhän mä toisaalta tässä kohdassa voi tehdä mitään muuta kun olla luottavaisin mielin :Smiling Face With Smiling Eyes:
 
Hei kaikki! Ehkä uskallan tänne itsekin tulla kurkkimaan vähitellen nyt, kun testiviiva on vahvistunut. Ovulaatiopäivästä ei ole täyttä varmuutta, joko 31.5. tai 1.6. Tänään siis meneillään joko dpo 12 tai 13. 🙂

Jännittää, miten tässä käy! Kaksi menetystä taustalla, mutta tämä kerta tuntuu jotenkin erilaiselta. Viivan vahvuuskin on ihan eri luokkaa kuin keskeytyineissä, joten haluan olla luottavainen tämän suhteen ❤️
 

Liitteet

  • C351C1FA-19B8-4242-A95E-1B9065738A6D.jpeg
    C351C1FA-19B8-4242-A95E-1B9065738A6D.jpeg
    461.4 KB · Katsottu: 13
Mulle tuli nyt pientä varjoa mun odotukseen, kun äidiltä tuli tänään viestiä, että meidän perheen koiran tila huononee ja täytynee pian päästää hänet viimeiselle matkalle. Toki on ollut tiedossa jo hetken, että tämä on edessä, mutta tuntuuhan se pahalta.
 
Mulle tuli nyt pientä varjoa mun odotukseen, kun äidiltä tuli tänään viestiä, että meidän perheen koiran tila huononee ja täytynee pian päästää hänet viimeiselle matkalle. Toki on ollut tiedossa jo hetken, että tämä on edessä, mutta tuntuuhan se pahalta.
Jaksamista hankaliin päiviin!
 
Niin, kun nopeaa tummuu r-testin viivat. Mutta tuskin on... 😅
Elämässä sattuu yllätyksiä, myös hyviä sellaisia!

Oletko tehnyt tuolla artikkeleideiden puolella olevan:

KAKSOSTESTI: Voisinko minä saada kaksoset? Testaa mahdollisuutesi kaksosraskauteen!

Itse sen satuin tekemään ja kun yhdistin tuloksen suht korkeaan verikokeen hcg;n ja tuloksesta soittaneen sairaanhoitajan soittoäänikauhuun niin onhan noita mietintähetkiä sen jälkeen kyllä riittänyt!
Tilastollisesti Suomessa syntyy keskimäärin 14 kaksosparia 1000 synnytystä kohden.
 
Muokattu viimeksi:
En ole...täytyypä illalla kattoo. Toki enhän minä omaa hcg:tä tiedä kun testien nopeaa tummumista vaan ihmettelen 😅
 
En ole...täytyypä illalla kattoo. Toki enhän minä omaa hcg:tä tiedä kun testien nopeaa tummumista vaan ihmettelen 😅
Mä ihmettelen vähän kanssa kun ekat plussat näkyi jo 3.6 vaikkakin flon mukaan ovis olis 5.6 🤣 että mitähän persettä. 5.6 oli jo aika selkee viiva. 8.6 tein dikin ja näytti 1-2 🙄
 
Takaisin
Top