Kesäkuun höpinät

Mä ihmettelen vähän kanssa kun ekat plussat näkyi jo 3.6 vaikkakin flon mukaan ovis olis 5.6 🤣 että mitähän persettä. 5.6 oli jo aika selkee viiva. 8.6 tein dikin ja näytti 1-2 🙄
Sulla on pakosti ollut ovulaatio paljon aiemmin, kuin mitä Flo ehdottaa :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Alkio voi kiinnittyä vasta aikaisintaan 5 päivää ovulaation jälkeen, ja siitäkin menee pari päivää, että hcg:tä on erittynyt sen verran, että näkyy testeissä.
 
Mutta viimeisi
Sulla on pakosti ollut ovulaatio paljon aiemmin, kuin mitä Flo ehdottaa :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Alkio voi kiinnittyä vasta aikaisintaan 5 päivää ovulaation jälkeen, ja siitäkin menee pari päivää, että hcg:tä on erittynyt sen verran, että näkyy testeissä.
Niin onkin. Se tässä ihmetyttää 😅 mutta kuitenkin viimeisimmät menkat alko 10.5 🤔 eli joskus toukokuun lopulla ollu ovis
 
Mäkin oon todella skeptinen siihen koska ovis ollut. Flon mukaan tasan sen 14pv menkkojen alusta eli 14.5. laskien, mutta koska ei ollu mitään vertailukohtaa kun eka kierto ehkäsystä luopumisen jälkeen niin saapa nähä sitten 13.7. neuvolassa mitä mieltä ne on kuinka pitkällä tää raskaus oikeesti on :tears:
 
Mitä ihmettä? Menkat pitäisi alkaa ehkä to tai pe.. ovis ollut nähtävästi 3.6...?? Miten voi olla jo yli 2viikkoa muka hedelmöityksestä?? Apuva!! 😱 nyt viikkoja siis kaiken järjen mukaan rv3+ 3tai rv3+4...
 

Liitteet

  • 20220613_183551.jpg
    20220613_183551.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 31
Mitä ihmettä? Menkat pitäisi alkaa ehkä to tai pe.. ovis ollut nähtävästi 3.6...?? Miten voi olla jo yli 2viikkoa muka hedelmöityksestä?? Apuva!! 😱 nyt viikkoja siis kaiken järjen mukaan rv3+ 3tai rv3+4...
Ehkä onki ne kaksoset 😆
 
Ja eipä siinä mitää vaikka olisikin... kaikki otetaan mitä annetaan 😊 ehkä kuitenkin mielummin kaksoset kuin down 💕 mutta lapsi kuin lapsi otetaan rakkaudella vastaan ❤miehellekkin jo sanoin paniikissa, et mitä jos tulee kaksoset... sanoi että antaa tulla vaan 😅
 
Mitä ihmettä? Menkat pitäisi alkaa ehkä to tai pe.. ovis ollut nähtävästi 3.6...?? Miten voi olla jo yli 2viikkoa muka hedelmöityksestä?? Apuva!! 😱 nyt viikkoja siis kaiken järjen mukaan rv3+ 3tai rv3+4...
Mullakin näytti toi digitesti 2-3vk seuraavana päivästä vaaleasta haamusta, ja tais olla DPO12 kun tein digin. Ovulaatio testattu myös digitestillä. Katsotaan mitä huomenna varhaisultrassa arvioidaan iäksi mitan perusteella 😍
 
Mullakin näytti toi digitesti 2-3vk seuraavana päivästä vaaleasta haamusta, ja tais olla DPO12 kun tein digin. Ovulaatio testattu myös digitestillä. Katsotaan mitä huomenna varhaisultrassa arvioidaan iäksi mitan perusteella 😍
Monelta sinulla ultra tänään?❤
 
Laitelehan meille sitten kuvaa ihasteltavaksi? 😍
Tottahan toki 🤩

Ei olis pitänyt mennä oireketjussa sanomaan mitään siitä etten ole vielä oksentanut - hetki sitten puoliso joutui vetään auton bussipysäkille kun oli viemässä mua junalle, ja aamupala päätyi asvaltille. Söin ehkä ”liikaa” ja siksi tuli ulos, en tiedä. Puoliso heitti mut kaupan kautta kotiin, ostin mehua ja viiliksiä, ajattelin että on helppoa syötävää. Pidetään sitten etänä tämä päivä.
 
Ahdistaa vähäoireisuus, mieluiten ottaisin nyt jotain oireita, että tuntuisi enemmän siltä että on raskaana. Digitesti näytti kuitenkin tänään (dpo 14/15) viikkoja 2-3 joten koitan nyt luottaa siihen, että kaikki on hyvin, ja oon vaan onnekas kun oireita ei ole.

Mulla on jo ensi maanantaina ensimmäinen raskausultra, koska mun lääkäri haluaa ultrata aikaisin. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Eihän silloin n. 4+6 voi vielä paljoa nähdä, mutta jotain kuitenkin. Ehkä sitten maanantaina, jos vaikuttaisi siltä että siellä on joku alkio ihan oikeasti, uskallan ilmoittaa plussasta myös HUS:lle ja perua IVF-hoidon suunnittelukäynnin syyskuulta.
 
Tää oireiden vaihtelu mietityttää mua edelleen. Aika vähän ollut oireita ja sitten esim. eilen oli huono olo kokopäivän, mutta tänään ei taaa juuri mitään. Varhaisultraan vielä vajaa pari viikkoa, tuntuu niin pitkältä ajalta..
 
Onko kukaan muu hiukan kauhuissaan? Tai siis tää kävi meillä niin nopeasti vaikka suunniteltu ja toivottu olikin. Ja jos täällä on muita synnytyspelkoisia niin juttelisin tosi mielelläni. Oon nyt ehkä myös hiukan hormonaalinen mutta itkuksi menee aina kun mietin itse synnytystä...
 
Onko kukaan muu hiukan kauhuissaan? Tai siis tää kävi meillä niin nopeasti vaikka suunniteltu ja toivottu olikin. Ja jos täällä on muita synnytyspelkoisia niin juttelisin tosi mielelläni. Oon nyt ehkä myös hiukan hormonaalinen mutta itkuksi menee aina kun mietin itse synnytystä...
Itellä ei vielä synnytys kauhistuta, ehkä sitten myöhemmin. Mutta tosiaan ekasta kierrosta tulin raskaaksi ja jotenkin edelleen pää pyörällä ja epäuskonen fiilis että tulee lapsi. Myös pelottaa se perus että onko musta tähän, vaikka kuinka onkin haluttu lapsi.
 
Tää oireiden vaihtelu mietityttää mua edelleen. Aika vähän ollut oireita ja sitten esim. eilen oli huono olo kokopäivän, mutta tänään ei taaa juuri mitään. Varhaisultraan vielä vajaa pari viikkoa, tuntuu niin pitkältä ajalta..
Mullakin vaihtelee paljon ja tuntuu ettei ole tullut paljoa oireita vieläkään. Tai jotenkin kuvittelin että olisi enemmän/selkeämpiä. Mutta niin vaan kaikki oli varhaisultrassa oikein hyvin ja syke kuului.
 
Takaisin
Top