Sanu80
Puuhakas puhuja
MäOnko joku päässyt jo salaiseen ryhmään?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
MäOnko joku päässyt jo salaiseen ryhmään?![]()
Onko joku päässyt jo salaiseen ryhmään?![]()
Niin ja aivan näinhän se oli. Eli perjantaina varmaan saadaan lisää porukkaaRyhmiin lisäykset tapahtuu muistaakseni tiistaisin ja perjantaisin
Mäki pelkään kyllä tätä että jos ei olekaan mitään, mutta mulle se selviää vasta 13.7. ja viivat on liuskoissa jo melkein tasavahvat joten olen raskaana kunnes toisin joku sanoo :DMä taidan odotella ens maanantain ultraa, ja pyydän sitten pääsyä, jos oikeasti siellä on alkio. Edelleen jotenkin niin epäuskoinen olo enkä halua heti pyytää poistoa sieltä![]()
Voi eiOn kyllä kivaa olla täällä kreikassa ja pikkupoitsu on 39,3 asteen kuumeessa. Kiva juttu!
Eileniltana ylläpitäjä lisäsi minut ryhmään. Olikohan että lisää aina tiistaisin ja torstaisin (?), ja piti laittaa yksityisviestillä pyyntö.Onko joku päässyt jo salaiseen ryhmään?![]()
Se on aina helpottavaa kuulla, että muillakin on vaihtelevia oireita tai vain vähän oireita ja kaikki ollut silti ok. Ihania ultra-uutisia teilläMullakin vaihtelee paljon ja tuntuu ettei ole tullut paljoa oireita vieläkään. Tai jotenkin kuvittelin että olisi enemmän/selkeämpiä. Mutta niin vaan kaikki oli varhaisultrassa oikein hyvin ja syke kuului.

Juu laittelin viestiä. Enpä tajunnut että on ihan lisäys päivätNiin ja aivan näinhän se oli. Eli perjantaina varmaan saadaan lisää porukkaa![]()
Hetkinen. Eillen laitoin kyllä jo viestiäEileniltana ylläpitäjä lisäsi minut ryhmään. Olikohan että lisää aina tiistaisin ja torstaisin (?), ja piti laittaa yksityisviestillä pyyntö.
Rodoksella. Oon ite kans käyny pargassa, kiva paikka!Voi eiMissä päin Kreikkaa ootte? Itse varasin just eilen matkan kaverin kanssa heinäkuun lopulle Pargaan
Mäki laitoin eikä oo ainakaan vielä lisättyHetkinen. Eillen laitoin kyllä jo viestiä![]()
Ei ehkä ole lukenut vielä. Mulle tuli ainakin yksityisviestinä kuittaus lisäyksen jälkeenMäki laitoin eikä oo ainakaan vielä lisätty![]()
Mutta ei hätää, meitä ei ole siellä vielä montaa (kai viisi?) joten ei ole vielä superaktiivisena se puoli
Paljon onnea ja tervetuloa!Minäkin liityn tänne teidän seuraan, Nyt viikot 4+6 suunnilleen.
Meillä tosiaan tärppäsi yk3 ja kahdeksas olisi nyt tuloillaan
Luottavaisin mielin päivä kerrallaan eteenpäin ja nautitaan tästä onnen tunteesta![]()