Mulla sitä mielenrauhaa jatkui peräti 2vrk perjantain testin jälkeenMä kovasti yritän, etten enää osta testejä. Nyt vaan odotetaan, alkaako vuodot ja jos ei niin löytyykö varhaisultrassa mitään
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla sitä mielenrauhaa jatkui peräti 2vrk perjantain testin jälkeenMä kovasti yritän, etten enää osta testejä. Nyt vaan odotetaan, alkaako vuodot ja jos ei niin löytyykö varhaisultrassa mitään
Me keskusteltiin puolison kanssa siitä että on se ”ideaali ja normaali” 2 vai 3v ikäero ja mä olin ihan varma että 2v on se mitä mainostetaan ja puoliso taas että 3, niinkuin tässä nyt meillä. Niin nyt tuntuu että 3v on voitollaOon tuolta toukokuisista aina välillä käynyt täällä puolella lueskelemassa, kun oma LA 31.5. niin tuntuu että täällä ollaan enemmän samassa vaiheessa kuin itse. Olipa kiva löytää tuttuja täältä, onnea Miimulainen! Ja tietty onnea myös kaikille muille kesäkuun plussanneille![]()
Sulla taitaa olla raskaus jo niin pitkällä, että ei ne viivat enää siitä tummene. Se on ihan vaan pari ensimmäistä viikkoa kun niissä näkee muutosta. Näin siis yleensä ainakin. Neljä testiä riittää varmastiSiis mä en oo edes ajatellut, että kannattaisi testailla nyt enää, tyydyin neljään plussatestiin heti alussamutta kun lueskelee täältä muiden kokemuksia niin tulee kyllä sellanen olo, että pitäiskö tässä itsekin vielä testailla ja vahtia viivan tummentumista
![]()

Nojoo en tiedä oisinko malttanut, jos oisin tiennyt ihan alussa jo, että viivat tummenee raskauden edetessäView attachment 126589
Taas asteen tummempi, vaikka hitaasti etenee. Livenä tasaisen värinen punainen testialue ja voimakkaampi, kun kuvan rajaaminen ja tänne lataaminen taisi huonontaa ennestäänkin surkeaa laatua. Täytyy myöntää että minuakin hieman hirvitti aamulla testiä uittaa, kun vahvistuminen käy hitaasti. Vielä toistaiseksi joku kuitenkin on mukana. Jos olisi malttanut lopettaa siihen sunnuntaiseen testiin vaikka, niin ei tarvitsisi joka päivä jännitellä ja käyttää aamusta aikaa tikkujen tiirailuun. Ensi viikon torstaina kuitenkin vasta selviää raskauden sijainti ja viikot, ellei sitä ennen ala vuotamaan.
Eli @Kesävauva jos maltat olla testaamatta niin helpommalla pääsee, eikä tarvi jännittää ihan niin paljoa.

Mulla ollu kans aina sama, oppinu jo että ei pidä pelästyttää itteään pissimällä aamulla tikkuun kun tulee haalea. Ihan tunnin pidätykdelläkin jos ei oo juonu tulee paljon parempiTässä tämän päiväiset testit. Tänään 14 dpo, eli 4+0. Ehkä tämän pikkuhiljaa uskaltaa jo uskoa todeksi. Mulla muuten aamun ekasta virtsasta tulee haaleampi viiva, kuin sitten parin tunnin pidätyksellä.
View attachment 126615
Hienosti on tummunut!
Onnittelut 3+ tuloksesta!Eilen tein mun viimeisen testin
Perusteluna käytin sitä, ettei tosta enää saa uusia numeroitaNyt ei auta kuin toivoa, että kaikki menee hyvin
![]()

Onnittelut, voi kun pääsisi samaanMäkään en viivojen tummuutta ole juurikaan seuraillut, tein 3 viikkodigiä, ensimmäinen 1-2, toinen näytti sitten jo 2-3 ja toissapäivänä tuli 3+ ruutuun! Nyt ajattelin itsekin lopettaa ja sit täälläkin toivotaan vaan parasta jatkoa ajatellen. Vielä toki kaapissa yksi viivatesti on odottamassa, katsotaan teenkö sen vielä joskus heikolla hetkellä.![]()
Mulle nää rfsun testit on ollu yks murheenkryyni 
Saman stressin jaan kanssasi. Hitaasti, hitaasti. Ärsyttävät rfsu:t ..View attachment 126691Mulle nää rfsun testit on ollu yks murheenkryyniKuvassa siis alin tältä aamulta joka on 4+1 viikolla tehty. Kaikki nämä tehty perättäisinä aamuina aamupissasta ja hitaasti vahvistuu
eilen stressasin jo liikaa kun oli niin haalea et oli pakko tehdä vielä pc testi joka anto vähän mielenrauhaa. Tiedän et toinen on herkkä testi ja toinen ei mut on nää viivojen vahvuuserot kyllä aikamoiset
View attachment 126693
En ois kyllä ostanu nuita rfsun testejä jos oisin tienny et ne antaa nuin haaleaa. Mut pakkohan ne on tehdä ku on ostanut![]()