Kesäkuisten plussatestien kuvia

Onnea Kangastus_! Mulla ihan sama homma kuin sulla ja myös samat tuntemukset. :)

Oi! Onnea myös sinne ❤️ Herättää tosi monenlaisia tunteita, olin varautunut kaikkeen, pitkäänkin yritykseen, koska olen 38v. ja saamassa nyt ensimmäistä. Ei voinut yhtään tietää, miten mun keho toimii tässä asiassa. Gyne tosin sanoi, että heti vaikka ensimmäisestä voi periaatteessa tulla raskaaksi, ja onneksi kuulemma 38v on vielä ihan hyvä ikä saada ensimmäinen ☺️ Yritän tässä vähitellen uskoa, että tämä voi olla totta ☺️ Pitkä odotus vielä edessä, mutta päivä kerrallaan, ja yritän olla pelkäämättä liikaa.
 
Kaipa sitä uskaltaa jo liittyä Beaming Face With Smiling Eyes Menkat pari päivää myöhässä, eilen tein päiväpissasta ton ylemmän testin ja alla vielä tämänaamuinen.
CA088543-05A4-48FB-A1B3-8C943F9AD1E4.jpeg
16AE10C5-A725-4682-9F1F-FA1E68C130C0.jpeg
4+5 näyttäis laskuri edellisistä menkoista laskettuna
 
Kaipa sitä uskaltaa jo liittyä Beaming Face With Smiling Eyes Menkat pari päivää myöhässä, eilen tein päiväpissasta ton ylemmän testin ja alla vielä tämänaamuinen.
View attachment 107369
View attachment 107370
4+5 näyttäis laskuri edellisistä menkoista laskettuna
Mahtavaa, onneksi olkoon! :Heartred mulla myös lauantaina piti menkkojen alkaa, joten melkeen samoissa mennään Clapping Hands Light Skin Tone
 
Mahtavaa, onneksi olkoon! :Heartred mulla myös lauantaina piti menkkojen alkaa, joten melkeen samoissa mennään Clapping Hands Light Skin Tone

No niin, kiva että on muitakin joille laskettu menee sit loppupuolelle kuuta :) Mä laskin laskurilla, et menis 25.6.
 
Ai niin, ja toistaiseksi oon tehnyt kolme testiä. Yhden eilen ja kaks tänä aamuna. Kyllä varmaan tulee vielä tehtyä enemmänkin. Aiemmissa kierroissa oon testaillut jo ennen menkkojen oletettua alkamista mutta nyt oltiin sopivasti syyslomalla mun vanhempien luona niin ei tullut niin aikaisin testailtua Beaming Face With Smiling Eyes
 
No niin, kiva että on muitakin joille laskettu menee sit loppupuolelle kuuta :) Mä laskin laskurilla, et menis 25.6.
Hei mulla laskuri näyttää myös 25pvää! :) Päivät mulla kyllä on 4+2..
 
Oli munkin tehtävä uudelleen tänään, vielä se ei näyttänyt vahvistuvan joten ehkä jatkan vielä. Pohdin myös millaisissa tilanteissa pääsis verikokeeseen tsekkaan tilanteen, onko siitä kellään tietoa?

Ota yhteys hoitavaan yksikköön, minulla ainakin antoivat suoraan lähetteen verikokeeseen. Hyvällä tuurilla pääset myös ultraan sinne.
 
Ota yhteys hoitavaan yksikköön, minulla ainakin antoivat suoraan lähetteen verikokeeseen. Hyvällä tuurilla pääset myös ultraan sinne.
Kiitos, odottelen tässä juuri heidän yhteydenottoa. Täällä on linjattu, ettei edes IVF hoidoissa tehdä varhaisultraa kunnallisella kuin ihan erityistapauksissa, mutta täytyy vielä kysyä asiaa kun on näitä keskenmenojakin useampi takana.
 
Ota yhteys hoitavaan yksikköön, minulla ainakin antoivat suoraan lähetteen verikokeeseen. Hyvällä tuurilla pääset myös ultraan sinne.
Miten Ulpu sinulla menee? :Heartred mehän oltiin aiemmin samassa lasketunajan ryhmässä, jospa meillä nyt olisi parempi onni läsnä :Heartred
 
Miten Ulpu sinulla menee? :Heartred mehän oltiin aiemmin samassa lasketunajan ryhmässä, jospa meillä nyt olisi parempi onni läsnä :Heartred
Vähän sama kuin sinulla, spontaanisti alkanut raskaus samalla kun odotin vuodon alkamista ja IVF:n pistosten aloittamista. Edellinen kierto oli lääkkeellinen mihin piti tehdä PAS, mutta alkiot eivät selvinneet sulatuksesta. Nyt minulla on hiukan mysteeri milloin raskaus on alkanut, kierrosta laskettuna olisi jo 8+ viikkoa, mutta tällä viikolla varmaan selviää tarkemmin. Todennäköisesti 6+ viikoilla mennään, kierto tuskin alkoi oikeasti heti lääkityksen päätyttyä.
Tammikuisten jälkeen on tehty yksi IVF-kierros, tuloksena vain yksi kemiallinen.
 
Vähän sama kuin sinulla, spontaanisti alkanut raskaus samalla kun odotin vuodon alkamista ja IVF:n pistosten aloittamista. Edellinen kierto oli lääkkeellinen mihin piti tehdä PAS, mutta alkiot eivät selvinneet sulatuksesta. Nyt minulla on hiukan mysteeri milloin raskaus on alkanut, kierrosta laskettuna olisi jo 8+ viikkoa, mutta tällä viikolla varmaan selviää tarkemmin. Todennäköisesti 6+ viikoilla mennään, kierto tuskin alkoi oikeasti heti lääkityksen päätyttyä.
Tammikuisten jälkeen on tehty yksi IVF-kierros, tuloksena vain yksi kemiallinen.
On nämä jutut välillä niin uskomattomia :Heartred tsemppiä kovasti! Joko sinulla on tällä viikolla ultra?
 
On nämä jutut välillä niin uskomattomia :Heartred tsemppiä kovasti! Joko sinulla on tällä viikolla ultra?
Tässä ollaan jo kaksi kertaa käyty ultrassa, viime viikolla arvioitiin olevan 5+ viikolla ja mahdollisesti alkio sykkeellä. Tällä viikolla pitäisi tietää enemmän, melkoinen jännitys päällä
 
Hei mulla laskuri näyttää myös 25pvää! :) Päivät mulla kyllä on 4+2..

mä luulen että mullakin todellisuudessa on varmaan vasta pienemmät päivät kun kp 16 oli ovis (tiedän tän aika hyvin oireiden perusteella)
 
Tässä ollaan jo kaksi kertaa käyty ultrassa, viime viikolla arvioitiin olevan 5+ viikolla ja mahdollisesti alkio sykkeellä. Tällä viikolla pitäisi tietää enemmän, melkoinen jännitys päällä
Mahtava juttu, vaikuttaa siis hyvältä :Heartred pidän kovasti sulle peukkuja, kerrohan sitte kuulumisia!
 
Takana kaksi keskenmenoa, joten testausintoa löytyy. Tämä saatu alulle IVF:n tuoresiirrolla, joten LA tiedossa 15.6.

Vielä olis digissä hakusessa 3+ (viimeksi 5+2 näytti vielä 2-3), jospa sen vielä huomenna testais 5+5…

Ohessa sarja Apteekkarin raskaustestillä

97A98CE1-C52E-4376-887C-44CD45F88DD2.jpeg
 
Takaisin
Top