Kesäkuisten plussatestien kuvia

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Tänne saatte halutessanne laittaa kuvia teidän positiivisista raskaustesteistänne.:shy:
Kuinka monta testiä teit?
 
Tässä kp 21-23 testit. Mulla ei nyt sitten oo mtn haisua ovulaatiosta. Tuon ensimmäisen testin tein omien tuntemuksien mukaan dpo8 päivällä, mut eihän noilla päivillä pitäis noin selkeetä piirtyy eli ilmeisesti ovis tapahtunut heti alkukierrosta.
 

Liitteet

  • IMG_20210919_064004.jpg
    IMG_20210919_064004.jpg
    943.3 KB · Katsottu: 31
Muokattu viimeksi:
Varovasti tänne kurkistelen.. Taustalla varhainen keskenmeno, kohdunulkoinen raskaus ja sen jälkeen vuosi tuloksetonta yritystä, kunnes viime perjantaina plussasin.

Ylempi kuva dpo 15. Alemassa kuvassa ylempi testi dpo 16 ja alempi testi tänään dpo 18.

Vähän jännittää miten viivat vahvistuu, kohdunulkoinen jätti tästä traumat.. Sillä oon hysteerisenä tehnyt läjän testejä. One stepillä sain hailuroita vaan ja ehdin jo panokoida, kun mietin että eikös tässä kohtaa pitäisi olla jo lähes leffaviivat. Noh tossa tän päivän testissä (tosin se on vaan 10 mIU) ne leffaviivat tulikin. Toivottavasti on oikeassa osoitteessa ja pysyy matkassa mukana!
 

Liitteet

  • 20211001_065655-02.jpeg
    20211001_065655-02.jpeg
    1.4 MB · Katsottu: 59
  • 20211004_071938.jpg
    20211004_071938.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 57
Eilen oli 28/28 ja tehin ekan testin tunnin pidätyksellä. Testinä apteekin oma testi. Vaikea uskoa todeksi mutta raskaana sitä ollaan. Tehen kuitenkin uuden testin lähipäivinä
 

Liitteet

  • IMG_20211004_094106.jpg
    IMG_20211004_094106.jpg
    6.1 MB · Katsottu: 31
@Lapin tyttö On kyllä aikamoiset leffaviivat jo tuolla kp määrällä. Olisikohan kuitenkin edelliset menkat olleet vain tiputteluvuotoa? Saitko ovulaatiota kiinni tässä kierrossa?
 
@Lapin tyttö On kyllä aikamoiset leffaviivat jo tuolla kp määrällä. Olisikohan kuitenkin edelliset menkat olleet vain tiputteluvuotoa? Saitko ovulaatiota kiinni tässä kierrossa?
Ihan normi menkat oli. Piti vielä varmistaa digitestillä tulos tänään. Pakko se vain on uskoa että vihdoin yritys palkittiin ko en ajatellut asiaa yhtään enkä stessannut ovista
 

Liitteet

  • IMG_20211005_180519.jpg
    IMG_20211005_180519.jpg
    4.7 MB · Katsottu: 48
Reippaasti laitan kuvan äsken tehdystä pregcheck testistä parin tunnin pidätyksellä kp27. Ei tietoa tarkasta dpo mutta haalea plussa mielestäni! :Heartred :D Kesäkuulle menee! Vai mitä mieltä, uskaltaako tunkea ryhmään? :)

7A244A4F-AF21-47DF-9500-F52EE4F1FBD7.jpeg
 
Reippaasti laitan kuvan äsken tehdystä pregcheck testistä parin tunnin pidätyksellä kp27. Ei tietoa tarkasta dpo mutta haalea plussa mielestäni! :Heartred :D Kesäkuulle menee! Vai mitä mieltä, uskaltaako tunkea ryhmään? :)

View attachment 107098

kyllähän siinä viiva näkyy ! :) tervetuloa vaan, ja vauvaliimaa ja kaikkea muuta tarttuvaa Beating Heart
 
Mä oon hieman hysteerisenä seuraillut viivojen vahvistumista, kun kohdunulkoisessa viivat jäi melko hailuroiksi ja vahvistuivat hitaasti. Tietty niistä ei voi päätellä siltikään, mikä tilanne on. Mutta oon nyt vähän toiveikkaampi! Päiväpissasta vajaa 2h pidätyksellä rsfu:n 25 mIU testiin leffaviivat! En ole koskaan saanut näin vahvoja viivoja, joten eräänlainen voitto tämäkin. Ehkä nyt voisi jättää testit kaappiin ennen varhaisultraa ja koittaa saada myös vähän ajatusta muualle.

Edit. Tänään siis dpo 21, menkoista laskettuna 5+3, oviksesta laskettuna 5+1.
 

Liitteet

  • 20211007_173739.jpg
    20211007_173739.jpg
    2.8 MB · Katsottu: 31
@indi ihanaa! Meillä menee kyllä nämä jutut niin käsikädessä että ihan jännittää. Oletko joku kadonnut siskoni tai jotain? Beating Heart

Tein tänään kanssa testin, kun miksipä ei. Tuli OneStep testiin ensiksi raskausviiva ennen testiviivaa. Eli hornoneja on...Ja niistä tuli se labran vahvistuskin että niitä on hyvin tälle viikolle.

Ehkä nyt voisin hengittää ja tehdä lauantaina vaan sen CB testin ja nähdä ne +3 viikot ja sitten odotella sitä 19.10. ultraa.
 
@indi ihanaa! Meillä menee kyllä nämä jutut niin käsikädessä että ihan jännittää. Oletko joku kadonnut siskoni tai jotain? Beating Heart

Tein tänään kanssa testin, kun miksipä ei. Tuli OneStep testiin ensiksi raskausviiva ennen testiviivaa. Eli hornoneja on...Ja niistä tuli se labran vahvistuskin että niitä on hyvin tälle viikolle.

Ehkä nyt voisin hengittää ja tehdä lauantaina vaan sen CB testin ja nähdä ne +3 viikot ja sitten odotella sitä 19.10. ultraa.

Selkeästi sielunsiskoksia! :D :Heartred Toivottavasti myös jatkuu hyvin nämä meidän taipaleet. Onneksi on tämä foorumi niin voi jännäillä yhdessä samassa tilanteessa olevien kanssa.

Katsoinkin tuolta varhaisultraketjusta, että hcg-arvo oli sulla oikein hyvä, jes! :) Aattelin nyt myös hetkeksi rauhoittaa testailun ja jään odottelemaan varhaisultraa.
 
Hetken sain panikoitua tässä, että mun suunnitelma ottaa lauantaina se CB testi, että saisin sen +3 viikkoa näkyviin ei välttämättä tuo sitä tulosta. Kerkeisikö tuo vajaan 6000 tulos nousta 20k tulokseksi? Ehkä kannattaisi siirtää pari päivää eteenpäin, etten sitten hajoile sen asian takia seuraavaksi.
 
Hetken sain panikoitua tässä, että mun suunnitelma ottaa lauantaina se CB testi, että saisin sen +3 viikkoa näkyviin ei välttämättä tuo sitä tulosta. Kerkeisikö tuo vajaan 6000 tulos nousta 20k tulokseksi? Ehkä kannattaisi siirtää pari päivää eteenpäin, etten sitten hajoile sen asian takia seuraavaksi.

Oon nähnyt täällä foorumilla puhuttavan että 3+ tulos vaatisi 20 000 hcg-arvon, mutta oon myös lukenut että se oliskin noin 2000. Tässä kuvaliite tuosta kaaviosta johon oon useammin törmännyt. Eli kumpihan sitten on oikea, hmm. Siinä varmasti on myös eroja paljonko hcg:ta erittyy virtsaan.

Itse tein tänään aamulla tuon digin +3 toivossa, mutta sainkin vielä tulokseksi 2-3. Se jäi vaivaamaan. Mutta nyt tuo liuskatesti näyttikin hyvin vahvaa positiivista, niin se vähän helpotti.
 

Liitteet

  • 20211007_202437-01.jpeg
    20211007_202437-01.jpeg
    78.7 KB · Katsottu: 37
Muokattu viimeksi:
Pitäisikö mun yhteisen sisarhengen mukaisesti tehdä tuo testi vaikka aamulla. Jos tulee se +3 viikkoa, niin se arvo on aika pakko olla alle 20k.
 
Mulla oli myös pari noita rfsu-liuskoja, yks odottaa vielä vessankaapissa, ehkä teen sen huomenna. Ne on kuitenkin sen verran vanhoja että päiväys menee pian umpeen niin turhaan niitä hilloan kaapissa :D mietin aina välillä et pitäisikö ostaa toinen viikkodigi, jos sais sen 3+ viikkoa mutta sitten taistelen itseni kanssa että en halua koska se ei kuitenkaan auta mitään ja saisin itseni vaan ihan kierroksille jos ei menisikään kuin oppikirjoissa…
 
Tulipas tehtyä tuo rfsu ja huvikseni liotin vielä ovistestinkin. Dpo 22, rv 5+1
 

Liitteet

  • FFA9CBC5-F4D5-48A2-95E3-2927F759F0A4.jpeg
    FFA9CBC5-F4D5-48A2-95E3-2927F759F0A4.jpeg
    994.1 KB · Katsottu: 32
Mulla olis kans yksi digi vielä odottamassa mutta en vielä halua sitä käyttää. Mahtavasti alkaa porukalla viivat vahvistumaan
 
Moikka!
Minäkin uskaltaudun mukaan keskusteluun.. Yllätys raskaus meillä! Kaksi lasta ennestään ja nyt sunnuntaina tein positiivisen raskaustestin. Kuukautiset edellisen kerran puoli vuotta sitten. Edellisissä raskaustestistä (neg.) pari kolme viikkoa. Eli lasketusta ajasta ei ole tarkkaa tieto. Neuvola lähetti ultraan, jossa tehdään raskauden keston määritys.

Tuntuu niin vaikealta uskoa todeksi, kun tuli niin puskista!
 
Muokattu viimeksi:
Tänään kävin ostamassa digitestin, joka kertoo myös raskauden keston. Sen teen huomenna aamulla. Jännä nähdä mitä se näyttää!
 
Takaisin
Top