Kesäkuisten plussatestien kuvia

No tänään varhaisultrassa löytyi vain tyhjä pussukka eli tuulimuna :sad001. Ensi viikolla vielä tsekki, mutta lääkärikin oli sitä mieltä että kyllä yleensä tähän 7+0 mennessä siellä pitäisi sikiöstä näkyä, etenkin kun on hedelmöitysajankohta tiedossa.

Tsemppiä teille muille plussailuihin :Heartred. Mulle ei nyt tullut kesäkuistakaan…

Voi ei, olen pahoillani! Voimia suruun ❤️
 
No tänään varhaisultrassa löytyi vain tyhjä pussukka eli tuulimuna :sad001. Ensi viikolla vielä tsekki, mutta lääkärikin oli sitä mieltä että kyllä yleensä tähän 7+0 mennessä siellä pitäisi sikiöstä näkyä, etenkin kun on hedelmöitysajankohta tiedossa.

Tsemppiä teille muille plussailuihin :Heartred. Mulle ei nyt tullut kesäkuistakaan…
Olen niin pahoillani :sad001 :Heartred
 
No tänään varhaisultrassa löytyi vain tyhjä pussukka eli tuulimuna :sad001. Ensi viikolla vielä tsekki, mutta lääkärikin oli sitä mieltä että kyllä yleensä tähän 7+0 mennessä siellä pitäisi sikiöstä näkyä, etenkin kun on hedelmöitysajankohta tiedossa.

Tsemppiä teille muille plussailuihin :Heartred. Mulle ei nyt tullut kesäkuistakaan…

Pahoittelut :sad001 :Heartred
 
No tänään varhaisultrassa löytyi vain tyhjä pussukka eli tuulimuna :sad001. Ensi viikolla vielä tsekki, mutta lääkärikin oli sitä mieltä että kyllä yleensä tähän 7+0 mennessä siellä pitäisi sikiöstä näkyä, etenkin kun on hedelmöitysajankohta tiedossa.

Tsemppiä teille muille plussailuihin :Heartred. Mulle ei nyt tullut kesäkuistakaan…

Suuret pahoittelut ja voimia :Heartred :sad001
 
Skeptikolle pahoittelut ja voimia Beating Heart

Mulla tänään Digi näytti 3+. Mutta vatsan turvotus on laskenut päivän mittaan ja nännit ei Arista, eilen illalla oli ihan tosi arat... Muutaman kerran pyyhkiessä tuli rusehtavaa ja vaaleanpunaista valkovuotoa, ei nyt kuitenkaan valumalla valu. Pissahätä on kyllä jatkuva, ja ehkä vähän jotain huonoa oloa, mutta kyllä nyt niin varpaillani olen tämän suhteenAnguished Face ajattelin että jos menisikin jo ensi viikolla varhaisultraan kun menkoista tuli tänään viikkoja 6, kierto on ollut vähän heittelevä, laskurit näyttäisi tälle päivälle 5+2. Voisi tarkistaa ollaanko siellä oikeassa paikassa, vaikka sydämenlyöntejä ei vielä näkyisikään. tää huoli on ihan järkyttävää. Ei ole onneks mitään kipuja, juilii ja nipistelee mahaa ja häpykumpua niinkun tähän asti on tehnytkin, mutta olen kova stressaamaan Angry Face With HornsAngry Face With Horns Black CircleBlack Circle
 

Liitteet

  • IMG_20211030_105458.jpg
    IMG_20211030_105458.jpg
    1.7 MB · Katsottu: 7
Skeptikolle pahoittelut ja voimia Beating Heart

Mulla tänään Digi näytti 3+. Mutta vatsan turvotus on laskenut päivän mittaan ja nännit ei Arista, eilen illalla oli ihan tosi arat... Muutaman kerran pyyhkiessä tuli rusehtavaa ja vaaleanpunaista valkovuotoa, ei nyt kuitenkaan valumalla valu. Pissahätä on kyllä jatkuva, ja ehkä vähän jotain huonoa oloa, mutta kyllä nyt niin varpaillani olen tämän suhteenAnguished Face ajattelin että jos menisikin jo ensi viikolla varhaisultraan kun menkoista tuli tänään viikkoja 6, kierto on ollut vähän heittelevä, laskurit näyttäisi tälle päivälle 5+2. Voisi tarkistaa ollaanko siellä oikeassa paikassa, vaikka sydämenlyöntejä ei vielä näkyisikään. tää huoli on ihan järkyttävää. Ei ole onneks mitään kipuja, juilii ja nipistelee mahaa ja häpykumpua niinkun tähän asti on tehnytkin, mutta olen kova stressaamaan Angry Face With HornsAngry Face With Horns Black CircleBlack Circle

Vähänkin jos mieltä painaa ja rahallisesti vain pystyy niin käy ihmeessä! Siellä 5+ pitäisi jo näkyä, että sijaitseehan raskaus kohdussa, ruskuaispussi ja joillakin jopa alkio. Sykettä ei, mutta nuo on jo mieltä huojentavia tietoja. ❤️
 
Skeptikolle pahoittelut ja voimia Beating Heart

Mulla tänään Digi näytti 3+. Mutta vatsan turvotus on laskenut päivän mittaan ja nännit ei Arista, eilen illalla oli ihan tosi arat... Muutaman kerran pyyhkiessä tuli rusehtavaa ja vaaleanpunaista valkovuotoa, ei nyt kuitenkaan valumalla valu. Pissahätä on kyllä jatkuva, ja ehkä vähän jotain huonoa oloa, mutta kyllä nyt niin varpaillani olen tämän suhteenAnguished Face ajattelin että jos menisikin jo ensi viikolla varhaisultraan kun menkoista tuli tänään viikkoja 6, kierto on ollut vähän heittelevä, laskurit näyttäisi tälle päivälle 5+2. Voisi tarkistaa ollaanko siellä oikeassa paikassa, vaikka sydämenlyöntejä ei vielä näkyisikään. tää huoli on ihan järkyttävää. Ei ole onneks mitään kipuja, juilii ja nipistelee mahaa ja häpykumpua niinkun tähän asti on tehnytkin, mutta olen kova stressaamaan Angry Face With HornsAngry Face With Horns Black CircleBlack Circle
Ymmärrän hyvin tuon huolen ja oireiden tulkinnan :sad001 tää alun epävarmuus on kyllä raastavaa. Jatkuiko sulla haalea vuoto? Kyllähän se kuulostaa tosi yleistä olevan, ja runsaammastakin vuodosta huolimatta kaikki voi olla hyvin. Oon samaa mieltä kun Pillow, jos tuntuu ettei saa rauhoitettua itseä ja rahallisesti se on mahdollista, niin rauhoittaisiko se ultra kuitenkin sen verran että tietäisi tällä hetkellä kaiken olevan niinkuin pitää.
 
Mä vihdoin sain sen 3+ nyt digiin. Nyt vähintään 6+1, tai jopa 6+4, riippuu mitä appia uskoo. En tosin nyt uskaltanut testatakaan kuin vasta tänään, kun ke näytti vielä 2-3.

nyt vois ehkä lopettaa testailut sit jo Cat With Tears Of Joy
 
Ymmärrän hyvin tuon huolen ja oireiden tulkinnan :sad001 tää alun epävarmuus on kyllä raastavaa. Jatkuiko sulla haalea vuoto? Kyllähän se kuulostaa tosi yleistä olevan, ja runsaammastakin vuodosta huolimatta kaikki voi olla hyvin. Oon samaa mieltä kun Pillow, jos tuntuu ettei saa rauhoitettua itseä ja rahallisesti se on mahdollista, niin rauhoittaisiko se ultra kuitenkin sen verran että tietäisi tällä hetkellä kaiken olevan niinkuin pitää.

Ei jatkunut, muutaman kerran vessareissulla tuli paperiin vaaleanpunaista sen ruskean jälkeen. Sitten alkoi migreeni, ja huono olo, jatkui koko yön. Oksentamiseen asti ei onneksi ja päänsäryn sain aamukuudelta loppumaan panadolilla. Nyt sitten väsyttääkin aivan kaameesti, mutta työpäivä niin ei ehdi lepäämään.. aamulla oli ihan semmonen ällötys että olis voinut oksentaakin. Ajattelin jos torstaina ehtisin sinne ultraan. Kyllä ne varsinaiset piinapäivät alkaa vasta plussan jälkeen näköjään Beaming Face With Smiling EyesBeaming Face With Smiling EyesBeaming Face With Smiling Eyes
 
No tänään varhaisultrassa löytyi vain tyhjä pussukka eli tuulimuna :sad001. Ensi viikolla vielä tsekki, mutta lääkärikin oli sitä mieltä että kyllä yleensä tähän 7+0 mennessä siellä pitäisi sikiöstä näkyä, etenkin kun on hedelmöitysajankohta tiedossa.

Tsemppiä teille muille plussailuihin :Heartred. Mulle ei nyt tullut kesäkuistakaan…

Milloin teillä oli vielä tsekki :Heartred
 
Tänään oli tsekki ja musta aukkohan siellä vain näkyi. Nyt sit viikonloppuna tyhjennys.€

Oon tosi pahoillani!! Voimia viikonlopun koitokseen.
Meille ei myöskään tule Kesävauvaa. Minä siirryin tuonne menetysten kokeneet osastolla. Skeptikko0, jos kaipaat tukea/jutteluseuraa, niin tule sinäkin sinne juttelemaan. :Heartred
 
Takaisin
Top