Kesäkuisten plussatestien kuvia

Mulla oli kierukka n 6 vuotta ja se otettiin pois tasan kuukausi sitten. Maanantaina jo oli semmonen olo että voisinkohan olla raskaana, tänään testasin ja mitä ihmettä!?! Mulla kaks lasta jo kouluikäisiä ja heitä tehtiin ihan tekemällä monta vuotta, niin tää tuntuu ihan epätodelliselta
 

Liitteet

  • 75D681CC-2D93-4E06-8ACC-789F0CF23B43.jpeg
    75D681CC-2D93-4E06-8ACC-789F0CF23B43.jpeg
    750.2 KB · Katsottu: 37
Aamulla suunnitelman mukaan otin ja testin ja oli se mitä odoteltiin. Nyt en voi tehdä mitään muuta, kun odotella 10 päivän päästä olevaa ultraa.

Ihanaa :Heartred tsemppiä odotukseen !
 
Mulla oli kierukka n 6 vuotta ja se otettiin pois tasan kuukausi sitten. Maanantaina jo oli semmonen olo että voisinkohan olla raskaana, tänään testasin ja mitä ihmettä!?! Mulla kaks lasta jo kouluikäisiä ja heitä tehtiin ihan tekemällä monta vuotta, niin tää tuntuu ihan epätodelliselta

onnea!! Toivotaan että tarttuu tiukasti kiinni :Heartred
 
Tänään kävin ostamassa digitestin, joka kertoo myös raskauden keston. Sen teen huomenna aamulla. Jännä nähdä mitä se näyttää!

Ootko tehnyt jo testin ? :)
 
Ootko tehnyt jo testin ? :)

Tein aamulla testin. Näytti 2-3 viikkoa. Hieman ihmetytti, ajattelin että olisi 3+. Toivottavasti kuitenkin kaikki hyvin! Tämä alku on henkisesti itselleni ollut edellisissäkin raskauksissa raskasta. Pelkään keskenmenoa ja kun mitään oireita ei vielä oikein ole, niin ei voi nihinkään turvautua.
 

Liitteet

  • IMG_20211009_063235.jpg
    IMG_20211009_063235.jpg
    2.2 MB · Katsottu: 15
Tein aamulla testin. Näytti 2-3 viikkoa. Hieman ihmetytti, ajattelin että olisi 3+. Toivottavasti kuitenkin kaikki hyvin! Tämä alku on henkisesti itselleni ollut edellisissäkin raskauksissa raskasta. Pelkään keskenmenoa ja kun mitään oireita ei vielä oikein ole, niin ei voi nihinkään turvautua.

Tsemppiä ❤️ Tiedän tunteen. Edellisraskaus meni alusta elävän lapsen syntymään saakka peläten, nyt on vähän luottavaisempi mieli. Toivottavasti saamme kaikki täällä pienet kesäkuussa syliin ❤️
 
Tsemppiä ❤️ Tiedän tunteen. Edellisraskaus meni alusta elävän lapsen syntymään saakka peläten, nyt on vähän luottavaisempi mieli. Toivottavasti saamme kaikki täällä pienet kesäkuussa syliin ❤️
Kiitos! ❤️ Tein eilen tavallisen testin ja siinä viiva oli selvästi vahvistunut ja tuli heti näkyviin ennen kontrolli viivaa. Mieti, että pitäisikö ostaa vielä toinen digitaalinen testi. Jään miettimään...
 
Se tuli selville ettei CB testi anna +3 viikkoa vasta 20k hCG:n kohdalla vaan aikaisemmin. tänään kävin uusiksi labrassa ja tulos oli 17100. Pieni kriisi on itseni kanssa, kun tuo luku ei ole ihan linjassa sen edellisen kanssa, jos lasketaan 1,5 vrk välein tuplaantuminen. Silti se on rajoissa viikkojen mukaan, eli pitää vaan jaksaa sinne varhaisultraan...
 
Tänään aamulla näytti 3+ digitesti. Silti tänään todella epävarma olo koko päivän...
 
@Mammama Voi epävarmuus! Tiedän sen tunteen. Ei tässä vaan auta kun odottaa. Kaikilla meillä lienee hormonia niin paljon kehossa että jokainen testi näyttää leffaviivan. Eli ei sen pohjalta enää mitään voi arvioida. 3+ pitäisi toki olla hyvä fiilis, mutta tosiaan sitä hormonia on nyt jo paljon, mutta onko tarpeeksi ja kestääkö se. Sitä ei tiedä.
 
Heippa kaikille,
Tässä mun tän aamun viivat. Eilen plussasin ekan, tänään tän. Menkkojen pitäs alkaa vasta viikonloppuna. Nää testit tehty fiiliksen takia.
Esikko täytti just 5v ja kierukka poistettiin 04/21 koska oireili. Sit päädyttiin et katsotaan miten käypi....
 

Liitteet

  • 20211013_064258.jpg
    20211013_064258.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 36
Hei kaikille!

Täällä myös plussattu tänään aamulla ja illalla kotiin tullessa tsekattu uusiksi. Ehdin jo luulla, ettei tässä kierrossa vielä onnistanut, mutta ihana yllätys tulikin.

Sylin täydeltä onnea kaikille plussanneille.
Onnea plussasta Valonpisara ja tervetuloa mukaan!
 
Takaisin
Top