Kesäkuisten plussatestien kuvia

Epätodellinen olo edelleen, mutta kolme testiä myöhemmin samalta näyttää ❤️ Jokohan sitä uskaltaisi sanoa ääneen olevansa raskaana. 4+6 näyttäisi päivät, ovulaatiotestillä saatiin vahva viiva, joten melko varmoja ollaan ajankohdasta.

Onnea kaikille! Ilo olla mukana tässä joukossa
 

Liitteet

  • 62968B33-F8DC-4BE0-A3F1-01AC70FFF493.jpeg
    62968B33-F8DC-4BE0-A3F1-01AC70FFF493.jpeg
    1.7 MB · Katsottu: 30
Mulla oli kierukka n 6 vuotta ja se otettiin pois tasan kuukausi sitten. Maanantaina jo oli semmonen olo että voisinkohan olla raskaana, tänään testasin ja mitä ihmettä!?! Mulla kaks lasta jo kouluikäisiä ja heitä tehtiin ihan tekemällä monta vuotta, niin tää tuntuu ihan epätodelliselta

Onnea raskaudesta ❤️ Mulla oli kans kierukka kolme vuotta, otettiin pois ja toisesta kierrosta näyttäisin olevan raskaana - ensimmäistä kertaa. Epätodellinen ja uskomaton olo, mutta todella onnellinen.
 
Moikka kaikille!

Epäuskoisin fiiliksin tänne kirjoittelen. Meillä takana 3 keskenmenoa, viimeisin tammikuussa. Ensimmäinen lapsi siis toiveissa. Toukokuussa tehtiin eka inseminaatio, kesäkuussa toinen, ei tuloksia näistä. Elokuun inssi ei onnistunut ovuloimattoman kierron vuoksi ja siirryttiin IVF jonoon. Hoidot alkoi sitten viime sunnuntaina nenäsumutteella, mutta tänään kaikeksi yllätykseksi menkat ei alkaneetkaan ja raskaustesti oli positiivinen! Sekavat, pelonsekaiset fiilikset. Tuntuu uskomattomalta että näin voi käydä, ja samaan aikaan pelottaa lopettaa nuo lääkkeet. Hoitoyksikkökin on viikonlopun kiinni, joten sinne suuntaan en ole vielä saanut yhteyttä.

Kumpa tämä nyt viimein toisi meille pienen syliin saakka :Heartred sinnikkäältä ainakin vaikuttaa, kun tällaiseen hetkeen päätti tarttua!
 

Liitteet

  • IMG_20211016_091601.jpg
    IMG_20211016_091601.jpg
    4 MB · Katsottu: 31
Minkälaisen kasan testejä muut on joutunut tekemään että uskoo tuloksen ja että mielenrauha säilyy? :D
 
Minkälaisen kasan testejä muut on joutunut tekemään että uskoo tuloksen ja että mielenrauha säilyy? :D

Kaksi testiä oon tehnyt ja niillä meen. Eka testi päivä sen jälkeen kun menkkojen olisi kuulunut alkaa. Näkyi haalea viiva sillon. Tokan tein siitä 3 päivän päästä ja niin tumma viiva piirtyi hetkessä testiin, että selväksi tuli Beaming Face With Smiling Eyes
 
Onnea _rosegold plussasta, toivotaan että pieni pääsee tällä kertaa syliin asti upload_2021-10-17_9-37-10.png

Itse taisin tehdä neljä testiä parin päivän välein, jotta sain tumman viivan, vaikka alusta saakka selviä haaleita haamuja sinne piirtyikin ^^
 
Oli munkin tehtävä uudelleen tänään, vielä se ei näyttänyt vahvistuvan joten ehkä jatkan vielä. Pohdin myös millaisissa tilanteissa pääsis verikokeeseen tsekkaan tilanteen, onko siitä kellään tietoa?
 
Oli munkin tehtävä uudelleen tänään, vielä se ei näyttänyt vahvistuvan joten ehkä jatkan vielä. Pohdin myös millaisissa tilanteissa pääsis verikokeeseen tsekkaan tilanteen, onko siitä kellään tietoa?

Mä pääsin kun sanoin etten usko olevani raskaana vaikka testi näyttää plussaa.

Ja Mehiläiseen voi mennä vaan labraan suoraan ilman lähetettä ja maksaa kassalla sitten 64.50
 
Mä pääsin kun sanoin etten usko olevani raskaana vaikka testi näyttää plussaa.

Ja Mehiläiseen voi mennä vaan labraan suoraan ilman lähetettä ja maksaa kassalla sitten 64.50
Okei, joo niin arvelin että tokihan yksityiseltä saa mitä vaan haluaa. Täytyy pohtia ja kysellä vähän myös hoitavan tahon kantaa asiaan, miten edetään.
 
Takaisin
Top