Heipsan kaikille tasapuolisesti! [:)]
Täällä ootellaan kans kuumeisesti tota ekaa neuvolaa,mikä ois viikon päästä...tuntuu ettei aika kulu millään![8|]
Taika, miulla tuli edellisessä raskaudessa 30kg[:-] ja näytin kyl oikeesti ihan joltain sotanorsulta..kun ei tuota pituuttakaan oo niin hirveesti suotu, olin lähes tulkoon yhtä pitkä ku leveä. Normaalisti oon aika hoikka kans, ni toi kilomäärä oli jotai aivan järkyttävää!
Laitokselle ei jääny ku vaivaset 4kiloo, syynä oli varmasti se et miulle tuli loppuraskaudesta raskausmyrkytys ja keho keräs ihan älyttömästi nestettä..jalatkii oli niin täynnä nesteitä, et tuntu ihan ku ois kävelly kumisaappaissa mitkä on täytetty vedellä[:'(]..mut onneks sain kaikki kilot+vähän ylimäärästä pois reilussa 6kuukaudessa[:)]
Nyt päätin etten aio ihan niin isoks itteeni päästää, tosin viimeeks söinkii aina lähes tuplamäärän ku ajattelin et kerrankii saa syödä ilman et tarvii aatella kiloja[:D]
Viime raskaus tais alkaa näkymään siinä 13-15viikon paikkeilla(tuli sellanen plop-ilmiö)[:D], luulen et nyt ei tarvii ootella ees sinne saakka kun toi maha on jo kerran venyny. Eipä tarvii huolehtia raskausarpi rasvoista, ku on jo nyt niin arpinen maha, ettei kyllä pahemmin bikineitä tarvinnu kesällä käytellä[&o] kaipa ne siitä ajan myötä vaalenee...
Olin jo kerenny unohtaa millasta on kun saa paniikkikohtauksen. Kärsin niistä viime raskausaikana, enkä näköjään pääse niistä eroon tälläkään kertaa[:o]..lauantaina oltiin miehen ja muksun kanssa ruokakaupassa, siellä sitten oli ihan hirvee tungos joka suunnassa ja yhtäkkiä alko vaan ahistaa rinnasta ihan älyttömästi, sydän hakkas satasta, huimas, hikoilutti ja loputa pääs itku, kun tuntu et kaikki hyllyt kaatuu niskaan ja kaikki tuijottaa mikä mulle tuli + et joka paikka oli niin täynnä ihmisiä ettei päässy liikkumaan[:(]..tosi hirvee tunne! Onneks mun mies tajus mist oli kyse ja hoiti loppu kauppareissun, kun minä ja poitsu mentiin suorinta tietä autoon istuu...
Toivon vaan ettei tarvii taas ruveta "pelkäämään" jokaista kauppareissua etukäteen.[8|]
Jännä juttu miten noi kohtaukset hävis viimeks synnytyksen jälkeen samantien.
tulipa täälläkin nyt vaan keskityttyä omaan napaan...[8D]
Jaksamisia ja hyviä vointeja kaikille!![:)]