Kertominen

Mulla ihan sama! Nytkin oltiin miehen sisarusten kans iiltaa viettämäsä, kukaan ei tiedä heistä mutta varmasti kaikki arvannu. Tää on niin näkyvää. Normaalisti ei oo mahaa juuri ollenkaan mut nyt on jo isompi ko tissit. Yritin koko ajan miettiä et miten kerron ja ootin tilaisuutta mut ei vaan osaa kertoa! Ois joku kysyny suoraa tai vihjannu jotaki ni olis niin paljo helpompi!
 
Mäkään en osaa kertoa. Miehen kanssa sovittiin, että voi sanoa tästä jos tulee sellainen hetki, mutta en mä vaan saa suutani auki. Sydän alkaa hakkaamaan ja en vaan saa sanoja suusta :D molempien vanhemmat tietää ja miehen sisarukset ja mun pikkusisko.
 
viikonlopun pelasti löysät tunikat ja villatakit :grin ei anoppi arvannut mitään, tosin ei arvannut esikostakaan ja tuolloin sanoi että hänellä huono tutka näiden asioiden suhteen. Kunpa parin viikon päästä olisi hyviä uutisia kerrottavana :)
 
Enpä sit kertonukkaa äitille vkl-vierailuni aikana. Ei mukamas tullut sellaista kahden keskistä hetkeä, miten voiki olla näin hankala kertoo näin iloinen asia? ja toisaalta kun tuo mies ei halua vielä jutun paljastuvan niin arvostan myös hänen mielipidettä. Juhannuksena kun tullaan tänne seuraavan kerran niin sit kyllä sanon, johan vatsaki alkaa kohta näkyä :D
 
Selvitty sukua viliseviltä rippijuhlilta ilman raskauden paljastumista. Keskiviikon jälkeen onkin sitten kertomisen aika. (Kotidopplerilla kuunneltu, että kyllä voimissaan ollaan masussa) :)
 
Mä laittelin tänään pomolle sähköpostia, että kun nyt ei ennätetä pojan kanssa tulla käymään ennen heidän lomiaan, jotka alkaa juhannuksena, niin kerrottakoon, että joulukuussa olis odotettavissa toinen vaave tänne. Olen siis hoitovapaalla kotona esikoisen kanssa. Iltapäivällä pomo soitti mulle, onnitteli vuolaasti ja sanoi, että halusi kuulla mun äänen ja onnitella. :happy: Sanoin, että työkavereille saa kertoa, ja pomo aikookin ottaa puheeksi kuulemma huomenna palaverissa. Alkuillasta tuli onnitteluviestiä yhdeltä työkaverilta, joka on myöskin lapsen kanssa tällä hetkellä kotona. Pomo oli ehtinyt sinnekin infoamaan. :joyful:
Nyt ekan ultran jälkeen olen ajatellut kertoa sitä mukaan, kun tulee kohdalle kunkin kaverin ja tuttavan kanssa. Parhaat ystävät ovat tienneet jo jonkun aikaa. Ja kyllä tää kasvava pötsi pian itsensä ilmi antaa kaikille. :hilarious:
 
Nyt taitaa kaikki itselle ja puolisolle tärkeät ihmiset tietää :) kaikki ottaneet tosi hyvin ja olleet iloisia! Puoliso haluaisi kovin julkistaa asian sosiaalisessa mediassa, mutta itse en jotenkin halua.. Ainakaan vielä. Onko toisaalta ihan pakkokaan?
 
En itse laita paljonkaan henkilökohtaisia juttuja someen, esim. faceen enkä taida tehdä tässäkään asiassa poikkeusta. Ehkä sit kun vauva on syntynyt, ni voi laittaa virallisen ilmotuksen. Vähän ku ennen vanhaa laitettiin lehteen :D.
 
Minä haluisin jo kertoa lapsille tulevasta vauvasta ❤ koska eilen varmistui että kaikki on kunnossa, mutta mies on erimieltä... Tiedän että meidän lapset tulee pakahtumaan ilosta ja onnesta. ☺
 
Meillä mun appivanhemmat eivät onnitelleet meitä, eikä olleet iloisia tulevasta perheenlisäyksestä. :sad001
 
No jo on tylyä :/ Tiiätkö miks ne reagoi tollai?
Mä en tiedä anopista muuta, ku et suuttu ku ei kerrottu sille ennen appee :D Appi taas alkoi jo tutkimaan autoaan, et saako siihen isofixin kiinni. Se on myös vähentänyt tupakointia (ennen 2+ askia päivässä, nyt 1- aski päivässä), eikä se enää polta autossa, paitsi todella satunnaisesti.
 
En tiedä. Luulisi, että vaikka olisi kuinka shokissa uutisesta niin pystyisi edes onnittelemaan. Mutta ei.
 
Kyllä anoppi pojalleen soitti, mutta eipä se ymmärtänyt edes silloin onnitella. Hoki vaan, että oli shokki uutinen ja täytyy asiaa sulatella.. En mä nyt tiedä mikä nyt niin vaikeaa tuota asiaa on käsittää. Vauva tulee on hän siitä mitä mieltä tahansa.
 
Kuulostaa ihan mun anopilta ku mies soitti ja ilmoitti että me mennään naimisiin.. Totesi vaan että ei me voida naimisiin mennä ja sit myöhemmin että täytyy sulatella asiaa.. Mut no loppu hyvin kaikki hyvin..
 
Takaisin
Top